;
تفریح و سرگرمی

یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

تست شخصیت کنترل عصبانیت: خشم ات رو چه جوری کنترل می کنی؟ کدام آبشار را در تست شخصیت کنترل عصبانیت ترجیح می دهید؟ سبک مدیریت خشم خود را کشف کنید! آیا کنجکاو هستید که چگونه خشم خود را مدیریت می کنید؟ این تست شخصیت را انجام دهید تا سبک منحصر به فرد مدیریت خشم خود را کشف کنید و متوجه شوید! رمز و راز این تست آن است که یکی از آبشارها را که به نظر شما زیباتر است، انتخاب کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت کنترل عصبانیت همراه شوید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که آقاهه از کدومیکی از این خانم خوشکلا خواستگاری می کنه!؟

تست شخصیت کنترل عصبانیت

آیا در مورد سبک مدیریت خشم خود کنجکاو هستید؟ آیا به راحتی عصبانی می شوید؟ این تست شخصیت منحصر به فرد را انجام دهید تا بفهمید کدام یک از این سه آبشار به بهترین وجه منعکس کننده شخصیت واقعی و درونی شماست! باید بدانید که تست های شخصیت راهی عالی برای به دست آوردن بینش درونی ما هستند.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه مسافر از خونه قهر کرده!؟ | باهوشا بگن!

تست شخصیت کنترل عصبانیت

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

.

.

.

(ویدیو) یک لیوان از این آبمیوه خیابانی هندی بخوری،در برابر همه میکروب ها واکسینه میشی!

تفسیر تست شخصیت کنترل عصبانیت

سه آبشار در این تست شخصیت نشان دهنده انواع مختلفی از سبک های مدیریت خشم است. هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که به شما کمک می کند تا درک بهتری از نحوه برخورد با احساساتی مانند خشم داشته باشید. یکی از این آبشارها را انتخاب کنید و کشف کنید که انتخاب شما چه چیزی را در مورد سبک مدیریت خشم شما نشان می دهد! اکنون که انتخاب خود را در تست شخصیت کنترل عصبانیت کردید، بهتر است تفسیر انتخاب خود را مطالعه کنید.

شاید بپسندید: اگر مجسمه های معروف حرف می زدند…. + تصاویر طنز جالب

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن 4 حیوان مخفی محک بزنید!

تست شخصیت کنترل عصبانیت

آبشار شماره 1

افرادی که اولین نماد آبشار را انتخاب می کنند، تمایل زیادی به احساسات خود دارند. آنها به طور طبیعی حساس و شهودی هستند و اغلب در کنار طبیعت آرامش پیدا می کنند. آنها از کاوش در محیط های جدید لذت می برند و از زیبایی طبیعت قدردانی می کنند. آن‌ها اغلب وقتی در محیط‌های آرامی مانند آبشار احاطه می‌شوند، بیان خود را آسان‌تر می‌کنند. این افراد همچنین تمایل به داشتن احساس قوی عدالت و اخلاق دارند و علاقه زیادی به دفاع از نیازمندان دارند.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

آبشار شماره 2

کسانی که تصویر آبشار دوم را ترجیح می دهند، بیشتر بر روی فعالیت های فکری خود متمرکز هستند. این افراد توسط حس کنجکاوی هدایت می شوند و تمایل طبیعی به حل مسئله دارند. آنها عاشق کاوش در مفاهیم پیچیده هستند و از کاوش عمیق در زمینه های مطالعه مورد علاقه خود لذت می برند. تا آنجا که مدیریت خشم پیش می رود، این افراد معمولاً در کنترل احساسات خود کاملاً ماهر هستند و در موقعیت های استرس زا به سرعت خود را آرام می کنند.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل نه کور می کند نه شفا می دهد!

آبشار شماره 3

افرادی که نماد سوم آبشار را انتخاب می کنند، بسیار جاه طلب هستند و در عین حال با واقعیت های زندگی پیش رو کنار می آیند. آنها می توانند با احساسات خود ارتباط برقرار کنند و در عین حال به اهداف آینده خود نیز توجه داشته باشند. جاه طلبی شان به آنها کمک می کند تا در مواقع چالش برانگیز با انگیزه بمانند، اما همچنین به اندازه کافی صبور هستند تا قبل از انجام حرکت، منتظر فرصت های مناسب باشند.

وقتی صحبت از مدیریت خشم به میان می آید، این افراد معمولاً در درک دلیل احساس عصبانیت در موقعیت های خاص و استفاده از این دانش برای یافتن راه حل های خلاقانه ماهر هستند.

امیدوارم از تست شخصیت کنترل عصبانیت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 511-2=309 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه هوشی پلیسی ات قوی باشه، می تونی قناد قاتل را شناسایی کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبینا اشتباه تصویر آغاز سال نو در یک خانه را پیدا می کنن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

با توانایی های بالقوه که به رشدت کمک میکنه، آشنایی!؟ | بگو اول چی دیدی!؟

 در تصویر دو هنرمند،یک گربه مخفی شده که فقط چشمای تیز مثل عقاب متوجه‌ش میشه!

چند پرنده با بقیه متفاوته، اینقدر تمرکز و دقت‌ات بالا هست که پیداشون کنی!

حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا