;
تفریح و سرگرمی

چشات مثل عقاب تیزه، پس بالرین یا رقصنده باله رو میان درختان پیدا کن!

آزمون قدرت دید با بالرین: تصویری نقاشی شده از چند درخت! در نگاه اول نکته خاصی در این تصویر دیده نمی شود. اما اگر دقت کنید یک بالرین در این تصویر حضور دارد. دقیقا آنجاست، جایی در میان درختان. آیا می توانید او را پیدا کنید؟ چالش شما این است که بالرین را در 7 ثانیه پیدا کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، چشمی دقیق برای جزئیات و ذهنی تیزبین برای مشاهده دارید. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با بالرین همراه باشید.

رقصنده باله یا بالرین (به ایتالیایی: ballerina) فردی است که هنر باله کلاسیک را تمرین می‌کند. هم زنان و هم مردان می‌توانند باله تمرین کنند. با این حال، رقصندگان سلسله مراتب و نقش‌های جنسیتی سخت دارند. آنها برای تبدیل شدن به بخشی از شرکت‌های حرفه ای به سالها آموزش گسترده و تکنیک مناسب تکیه می‌کنند. رقصندگان باله به دلیل تکنیک خواستار باله در معرض خطر آسیب زیادی قرار دارد.

پاهای بالرین مستعد شکستگی و آسیب‌های دیگر نیز هست. فرود نادرست و از پرش و رقص در کفش پیست ممکن است خطر شکستگی استخوان و مشکلات مچ پا را افزایش دهد. تاندونیت در بالرین‌ها بسیار شایع است زیرا کار پوینت روی مچ پا آنها شدید است. فرود نادرست از پرش نیز ممکن است منجر به پاره شدن تاندون‌ها شود، در نتیجه عضله از استخوان جدا می‌شود.

شاید بپسندید: طالع بینی ازدواج ماه ها با همدیگر برای پیوند زناشویی!

آزمون قدرت دید با بالرین

توهمات نوری با تصاویر پنهان نوعی پازل هستند که درک بصری شما را آزمایش می کنند. این چالش ها معمولاً شامل یافتن یک تصویر مخفی در یک تصویر بزرگتر است. آنها می توانند ساده یا پیچیده باشند.حل توهمات نوری با تصاویر پنهان می تواند یک راه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای بهبود سلامت مغز شما باشد. هنگامی که یک چالش را حل می کنید، مغز شما دوپامین آزاد می کند، یک انتقال دهنده عصبی که با لذت و پاداش مرتبط است. این می تواند به فعال و سالم نگه داشتن مغز شما کمک کند.

پس منتظر چه هستی؟ این چالش توهم نوری را پشت سر بگذارید تا از ترشح دوپامین لذت ببرید. این استرس را از بین ببرید! آیا می توانید تست توهم نوری چشم را قبول کنید؟ در 7 ثانیه یک بالرین را در میان درختان ببینید! درختان به آرامی در نسیم تکان می‌خورند، برگ‌هایشان به آرامی خش‌خش می‌کنند. خورشید از میان شاخه ها می تابد و زمین را با نور طلایی می تابد. این یک صحنه صلح آمیز است، اما چیزی در آن پنهان است. اگر دقت کنید، می توانید بالرینی را ببینید که در میان درختان می رقصد. او برازنده و ظریف است، حرکاتش روان و بی دردسر است.

به نظر می رسد او در حال رقصیدن در شادی محض است در حالی که در موسیقی آن لحظه گم شده است. چالش شما این است که بالرین را در 7 ثانیه پیدا کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، چشمی دقیق برای جزئیات و ذهنی تیزبین برای مشاهده دارید. آیا می توانید بالرین را ببینید؟ بنابراین، یک نفس عمیق بکشید و چشمان خود را روی عکس آزمون قدرت دید با بالرین متمرکز کنید. از بزرگنمایی یا نگاه کردن به آن از زوایای مختلف نترسید.

شاید بپسندید: در صورت پیدا  کردن سگ مخفی میان حوله ها، قدرت تمرکز و دقت ات مثل شاهینه!

آزمون قدرت دید با بالرین

شاید بپسندید: هندیها در نوآوری کم کم دست چینی ها رو از پشت می بندن!|باور نداری این ویدیو رو ببین!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه در عرض 5 ثانیه ارزش عددی پرنده استوایی قهوه ای را پیدا کنی، هوش ریاضی بالاست!

.

.

.

.

شاید بپسندید:فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

چواب آزمون قدرت دید با بالرین

اگر در پیدا کردن بالرین مشکل دارید، همیشه می توانید پاسخ را در انتهای مقاله بررسی کنید. اما تسلیم نشو! ما به توانایی های شما ایمان داریم! زمان دوم شما از الان شروع می شود! این تصویر توهم نوری را با خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید تا بالرین را در تصویر پیدا کنند.

 شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هر چیز و هر کس آن را دارد!

.

.

.

.

.

.

اشتباهی در تصویر کفش هست که هر کسی متوجه اش نمیشه!|خودتو امتحان کن!

بنابراین، آیا بالرین دیدید؟ اگر این کار را کردید، پس شما یک استاد توهم نوری هستید! اگر هنوز به دنبال او هستید، پاسخ زیر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: گربه داخل کوچه رو تو یه نگاه ببینی، قدرت دید و تمرکزت مثل عقابه!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با بالرین

احتمالاً بپسندید: قدرت دیدت رو با شناسایی حیوانات مخفی ارزیابی کن!

امیدوارم از آزمون قدرت دید با بالرین استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:کدام اتوبوس مدرسه را ترجیح می دهید!؟ | انتخابتان نشان می دهد که آیا نوع دوست هستید یا خودخواه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: فقط افراد دقیق و تیزبین ها اشتباه تصویر صحنه نمایشی سرخپوستی را پیدا می کنن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: در این تصویر چه چیزی با بقیه سبزیجات هماهنگ نیست!؟ | 90 درصد افراد متوجه نمیشن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه هوشی پلیسی ات قوی باشه، می تونی قناد قاتل را شناسایی کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان کوتاه دهقان و خیار اثر لئو تولستوی

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر قرار عاشقانه در چیست!؟ | فقط نابغه ها متوجه میشن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

 چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

حکایت الاغ سخت کوش و بز حسود؛ بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

با پیدا کردن عدد بعدی در تصویر اثبات کن که یه باهوش نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا