;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: وسایل پنهان شده برای تهیه چای را در این دفتر پیدا کنید!؟

به چالش کشیدن دقت و تمرکز برای اینکه متوجه کمبودها و نارسائیها بشویم عالی است. پازل ها و تصاویر فراوانی در این جهت بوجود آمده اند که هر کدام از آنها می تواند به آسانی چشمان ما را به یک رقابت جالب و نفس گیر دعوت کنند. در این رقابت قدرت تمرکز و توجه و دقت کافی شما، سبب موفقیت شما خواهد شد. در آزمون قدرت بینایی با وسایل قهوه خوری، بار دیگر شما به یک چالش برای اندازه گیری قدرت بینایی، تمرکز و جزئی نگری دعوت شده اید. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چند اسب را می تونید در این صحنه برفی تشخیص بدین؟ 5 تا یا 7 تا!

آزمون قدرت بینایی با وسایل قهوه خوری

در این آزمون نیز همانند دیگر آزمون های سنجش قدرت بینایی و همچنین دقت و تمرکز شما باید بدنیال اشیایی باشید که حداقل با روند کلی تصویر متفاوت هستند. هنرمند آمریکایی دیوید هنس در این تصویر، وسایل مربوط به یک چای خوری عصرانه را در این دفتر کار پنهان کرده. شما باید این وسایل را پیدا کرده و برای دوستان خود یک چای خوشرنگ و خوش طعم آماده کنید.

مطمئن هستیم که خوانندگان خوب چشمک رکورد جدیدی برای پیدا کردن این وسایل ایجاد خواهند کرد. همانطور که ااشاره شد در داخل تصویر ، پنج شی پنهان وجود دارد که برای تهیه یک نوشیدنی داغ عالی ضروری هستند.

بیشتر بخوانید: اگر هویج متفاوت را در 5 ثانیه بیابید، چشمان تیزبینی دارید!

آزمون قدرت بینایی با وسایل قهوه خوری

.

.

.

.

.

.

پنج مورد در این تصویر پنهان شده است، آیا می توانید ببینید کجا هستند؟

یک راهنمای عبارتند از : یک کتری، یک قاشق، یک قندان قند، یک بطری شیر و یک لیوان در تصویر پنهان هستند. حقیقتاً به چشمانی تیزبین نیاز دارید.

تصویر را ببینید.

.

.

.

.

.

.

.

.

اکثر مردم این پنج مورد را با سرعت متوسط ​​یک دقیقه و نیم پیدا می کنند. سریعترین نتیجه برای یافتن تمام مواد تشکیل دهنده نوشیدنی داغ یک دقیقه بوده ثانیه است.

یکی از سخنگویان Furniture At Work گفت که بازی فکری، ابزاری عالی برای وقت گذاشتن در طول روز است. اما ذهن شما را تحریک می کند. و دقت و تمرکز شما را افزایش خواهد داد.

تصاویر اینجاست.

آزمون قدرت بینایی با وسایل قهوه خوری

سخن پایانی

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود. برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است.

شما می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا