;
تفریح و سرگرمی

فکر می کنی تیزبین مثل عقابی، پس پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی پلنگ استتار شده: اگر بتوانید پلنگ مخفی شده را در این آزمون تصویری ببینید، چشمان عقابی دارید. آیا می توانید پلنگ کاملا استتار شده را که در این عکس طبیعت پنهان شده است، ببینید؟مطمئناً پس از تلاش برای یافتن حیوان وحشی، سر خود را می‌خارانند. به واقع شکارچی استتار شده باعث شده است که بسیاری سر خود را بخارانند.

به گفته مجله سودهیر عکاس هندی، پلنگ‌های بومی بخش‌هایی از هند هستند. این عکس در ابتدا به نظر می رسد یک منظره صخره ای در کورا، هند است که توسط عکاس مشتاق Sudhir Shivaram گرفته شده است. اما اگر دقت کنید، می‌توانید شکارچی یا پلنگ استتار شده را ببینید که در کمین است و به دنبال غذای بعدی خود می‌گردد. اگر می توانید این حیوان را در آزمون شناسایی پلنگ استتار شده شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: چه پرنده ای است اگر نامش را برعکس کنیم نام پرنده دیگری می شود!؟

آزمون شناسایی پلنگ استتار شده

سودهیر، 43 ساله، امیدوار بود یکی از پلنگ های عظیم را ببیند، زیرا کورا به خاطر حیات وحشش شناخته می شود. سودهیر گفت: “این مکان به دلیل زمین های صخره ای خودش، برای پلنگ ها بسیار محبوب است. پلنگ از لانه خود بیرون آمده بود و در حال استراحت بود.

عکاس مشتاق حیات وحش اطمینان حاصل کرد که او فاصله خوبی از گربه دارد. او گفت: من عکس پلنگ را کمی خارج از مرکز گرفتم، بنابراین پیدا کردن آن واقعاً دشوار است. سودهیر در ادامه می نویسد: آنها سازگارترین حیوانات هستند و می توانند به راحتی به پستانداران کوچکتر، پرندگان و گاهی اوقات گاوهای محلی حمله کنند. تا زمانی که مزاحم آنها نشویم، آنها در زندگی ما دخالت نخواهند کرد و با هم زندگی خواهند کرد.

آیا می توانید پلنگ را در آزمون شناسایی پلنگ استتار شده پیدا کنید؟ در صورتی که بتوانید در کمتر از 5 ثانیه پلنگ را شناسایی کنید دارای چشمانی چون عقاب هستید.

شاید بپسندید:قابل توجه ریاضیدان ها: پاسخ معادله چی میشه!؟

آزمون شناسایی پلنگ استتار شده

شاید بپسندید: حکایت روباه و مرغ های قاضی!

.

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

 

 

 

 

 

شاید بپسندید: اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

پاسخ آزمون شناسایی پلنگ استتار شده

پلنگ در کوه های برفی کاملاً ترکیب شده است. دیدن آن سخت تر از آنچه فکر می کنید است. در توضیح این عکس نوشته شده بود: «برخی از پلنگ‌های برفی خود را در برف می‌پوشانند تا یک استتار تقریباً عالی مانند این را داشته باشند».یک نفر توصیه هایی در مورد چگونگی پیدا کردن آن به اشتراک گذاشت: “خیلی نزدیکتر/بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید.” پس قبل از دیدن پاسخ آزمون شناسایی پلنگ استتار شده می توانید بیشتر دقت کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا شاخ اینستاگرامه!؟

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید:آیا مرد درست می گوید و عروس خانم قبلاً با کس دیگری ازدواج کرده!؟

 

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

پاسخ آزمون شناسایی پلنگ استتار شده: باور نکردنی است که چقدر خود را استتار کرده اند. در تصویر زیر، پلنگ مخفی علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: شخصیت قاطع داری یا منفعل!؟

شناسایی پلنگ استتار شده

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

امیدوارم از آزمون شناسایی پلنگ استتار شده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدومیک از این خانمای عصبانی، همسر مرد جوانه!؟

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت شنیدنی و جالب مرد گدا در بازار !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

 احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که در گوش و چشم هست ولی در دهان آن را نمی بینید؟

برایتان جالب خواهد بود

3 تفاوت در تصویر اسب و کره اسب هست، در کمتر از 10 ثانیه پیداش کنید!

مادر نوزاد قنداقی کیه!؟ | تو یه نگاه متوجه بشی، نابغه ای!

یک چشم تیزبین قادره تو 10 ثانیه تفاوتهای دو گربه سفید رو پیدا کنه!

یه نابغه باهوشی، اگر تو 10 ثانیه جواب معادله ریاصی را بدست بیاری!

با انتخاب یک گل تشخیص بفهمید که آیا آدم منظم و دقیق هستی یا بی خیال!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا