;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که چه کسی کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است!؟

آزمون شناخت پرتاب کننده کیک: چه کسی کیک را به سوی پسرک تصویر پرتاب کرده است؟ شما برای حل این آزمون زمان بسیار کمی دارید. در واقع یک نابغه  و کسی که دارای قدرت هوش و تیزبینی بالاست می تواند در کمتر از 3 ثانیه آزمون شناخت پرتاب کننده کیک را رمزگشایی کند. رمزگشایی این آزمون می تواتند میزان هوش و تیزبینی شما را تعیین کند. لذا با دقت به توضیحات و تصویر آزمون شناخت پرتاب کننده کیک نگاه کنید و تلاش کنید آن را حل کنید.

فکر نکنید آزمون شناخت پرتاب کننده کیک بسیار ساده است. همیشه چیزهای ساده می توانند ذهن و فکر ما را به سختی درگیر کنند. به باور طراح و سازنده این آزمون تنها 8 درصد از شرکت کنندگان می توانند در زمان مشخص شده آزمون شناخت پرتاب کننده کیک را حل کنند. لذا سعی کنید از تمام هوش و حوس خود برای حل و رمزگشایی آزمون استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت پرتاب کننده کیک همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان کوتاه دروغگوترین اشخاص | مردی که در دروغگویی همتا نداشت!

آزمون شناخت پرتاب کننده کیک

با توجه به مطالبی که در سطور بالا گفته ش، حال از شما می پرسیم که آیا می توانید اثبات کنید که یک کارآگاه با استعداد هستید که می تواند به راحتی سخت ترین و جدی ترین معماها را حل کند. اگر فکر می کنید ذهن چابکی دارید، آزمون شناخت پرتاب کننده کیک قطعاً به شما توصیه می شود. از 100% ظرفیت بینایی و مهارت های شناختی خود برای تشخیص پاسخ نهایی آزمون استفاده کنید.

کیک رو کی انداخت؟ در طول جلسه ای در مدرسه، همه به آرامی غذا می خوردند، که ناگهان به صورت پسرکی قطعه کیکی برخورد کرد که سبب عصبانیت شدید او شد.این پسرک. هنگام تلاش برای یافتن مقصر، سه مظنون را شناسایی کرد. او در نهاییت کسی که به سوی او کیک پرتاب کرد را شناسایی کرد. آیا شما می توانید این فرد راپیدا کنید.

به یاد داشته باشید که تحت تأثیر ظواهر قرار نگیرید و در چالش خودنمایی نکنید، فقط به صبر زیادی نیاز دارید و تمام جزئیات تصویر را با دقت مشاهده کنید.

احتمالاً بپسندید: مرد حکیم و حاکم شهر | داستانی کهن درباره دوستی و ویژگی های دوست خوب!

آزمون شناخت پرتاب کننده کیک

شاید بپسندید: در یک نگاه با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی فوق را اصلاح کنید!

 

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام پرنده است که هم اسم یک غذای نانی خوشمزه است!؟

پاسخ آزمون شناخت پرتاب کننده کیک

توانستید آزمون شناخت پرتاب کننده کیک را پیدا کنید: اگر هنوز به دنبال پاسخ آزمون شناخت پرتاب کننده کیک هستید می توانید 5 ثانیه دیگر جستجو کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن در حماقت روی همه را سفید کرده است!؟

.

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: گرگی که خودش را میان گله گوسفندان پنهان کرده را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناخت پرتاب کننده کیک: مسلم است که با بررسی خوب خود متوجه شدید که تنها کسی که دیگر کیک ندارد، دانش آموز وسطی است. او نمی توانست به این سرعت کیک خودش را بخورد. او مقصر است، چرا که کیک خود را به فرد بغلی خود داده تا کیک را به صورت پسرک پرتاب کند! و حتی برای گمراه کردن وانمود کرده که متوجه برخورد کیک به پسرک نشده است.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن، در صدد دزدیدن نوزاد است!؟

شناخت پرتاب کننده کیک

امیدوارم از آزمون شناخت پرتاب کننده کیک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندید: با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده است، این گربه چند زاویه می بیند!؟

کدامیک از این 3 مسافر، پالتوی مهماندار هواپیما را دزدیده است!؟

چیستان: کلمه ایی است که همه می توانند درست بنویسند!

مردی که خودش رو شبیه زن ها درآورده و رفته آرایشگاه زنانه را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا