;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن در حماقت روی همه را سفید کرده است!؟

آزمون تصویری با شناخت فرد احمق: معمای تصویری امروز از جمله معماهایی است که احتمالا ذهن شما را حسابی درگیر کند. بسیاری از سوالات هوش، به گونه ای طراحی می شوند که شما برای ارائه پاسخ به آنها، علاوه بر داشتن هوش بالا، باید از سایر ادراکات خود نیز به نحو احسن استفاده کنید.

بواقع انجام یک معمای تصویری در زمان مشخص شده، ضریب هوشی بالا و همچنین دقت و تمرکز عالی نیاز دارد. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناخت فرد احمق همراه باشید و با پیدا کردن فرد احمق تصویر، اثبات کنید که یک کارآگاه هستید و دارای مهارت های شناختی بالائید.

شما با انجام منظم بازی های فکری و تست های هوش می توانید ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید. آزمون تصویری با شناخت فرد احمق و همچنین دیگر آزمون هایی که بخش تفریح و سرگرمی چشمک به اشتراک می گذارند، می تواند مطالب سرگرم کننده ای برای شما باشد. در عین حال تمرکز و دقت شما می تواند فعالیت های مغزی شما را افزایش دهد و  در بلند مدت سلامت مغز شما را تضمین کند.

شاید بپسندید: حکایت مرد مفت خور و پيرمرد هيزم فروش از سری داستان های مثنوی معنوی

آزمون تصویری با شناخت فرد احمق

شما برای پاسخ گویی به آزمون تصویری با شناخت فرد احمق، فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا بر این چالش جدید که به دلیل سطح سختی آن تبدیل به یک ترند در شبکه های اجتماعی شده است، غلبه کنید.

پس اگر به دنبال یک معمای چالشی هستید،آزمون تصویری با شناخت فرد احمق را از دست ندهید. این چالش را حل کنید که تنها 2 درصد از مردم در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شدند، حتی تبدیل به یک ترند در شبکه های اجتماعی شد. در آزمون تصویری با شناخت فرد احمق، باید کسی که احمق است را شناسایی کنید!؟ شاید در نگاه اول ارائه پاسخ به این آزمون چندان مشکل نباشد!؟ اما باید بدانید که ارائه پاسخ نیازمند هوش منطقی بالاست.

پس اگر آماده اید تصویر آزمون تصویری با شناخت فرد احمق را با هم مرور می کنیم. یادتان باشد برای ارائه پاسخ زمان کمی در اختیار دارید. 5 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید:  معما: سه آشپز مشهور مدعی شدند که آرش برادرشان است، اما آرش می‌گوید برادری ندارد؛ چه کسی دروغ می گوید!؟

آزمون تصویری با شناخت فرد احمق

شاید بپسندید: مردم در لحظه‌ای که شما را می‌بینند چه فکری درباره‌تان می‌کنند! | اول در تصویر چه چیزی دیدید!؟

.

.

.

 

احتمالا بپسندید: تست هوش: با نگاه کردن به پاهای این سه زن، حدس بزنید که کدامیک باردار است!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از افراد حاضر در کلاس درس، معلم نیست!؟

پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد احمق

امیدوارم پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد احمق را بدست آورده باشید. اگر مدعی است که یک زمان کوتاه دیگر می تواند به شما کمک کند که پاسخ آزمون را پیدا کنید، می توانید به بالا برگشته و چند ثانیه دیگر تصویر و توضیحات را بررسی کنید.

احتمالا بپسندید: تست هوش: کدامیک از این سارقان بانک، یک زن هستند!؟

.

.

.

شاید بپسندید: اصطلاح بیلش را پارو کرده از کجا آمده است و به چه معناست!

.

.

.

شاید بپسندید: بازی فکری: اگه قهرمانی در حد رئال مادرید بگو کدوم خانواده ثروتمنده؟!

پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد احمق: بسیاری به زن سمت چپ اشاره کرده اند. آنان مدعی اند که پرنده ای که در این تصویر مرده براثر خوردن میوه های گیاه مرده است. پس احتمالاً میوه های گیاه سمی هستند. اما واقعا مشخص نیست پرنده بخاطر این میوه ها مرده باشد. چون هر چقدر هم میوه سمی باشد، زمانی طول می کشد که پرنده جان خود را از دست بدهد. لذا پرنده پس از خوردن میوه می توانسته پرواز کند و سپس در جای دیگر بمیرد. از سوی دیگر تابلوی موجود را نگاه کنید. مشخص است که این تابلو توسط اداره محیط زیست در این محل قرار داده شده است و اگر گیاه سمی بود برای هشدار حتما به سمی بودن هم اشاره می شد.

باید گفت گیاهان موجود در تصویر همان گونه که در تابلو نیز اشاره شده در معرض خطر انقراض و نابودی هستند و دو فردی که در تصویر می بینید با خوردن این میوه ها می توانند این گیاه را از بین ببرند. چون مطمئنا پس از این دو انسانهای دیگری هم خواهند آمد و با خوردن میوه های گیاه زمینه را برای انتشار این گیاه کمتر و کمتر می کنند. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: طرف به مفت خوری عادت کرده یعنی این+فیلم جالب

آزمون با شناخت فرد احمق

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت فرد احمق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگر تفاوت دو تصویر مادر و کودک را در 5 ثانیه پیدا کردی، حتماً برا خودت اسپند دود کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: عاقبت ترس از مرگ: حکایت دو همسایه که تصمیم گرفتند همدیگر را سر به نیست کنند!

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با توجه به 3 عبارت دیگر، پاسخ عبارت آخر چند می شود!؟

با پیدا کرذن مجموع ارزش عددی میوه ها در 10 ثانیه، ثابت کنید که نابغه هستید!

یکی از ماسک ها را انتخاب کن تا بگم ویژگی اصلی شخصیتی‌ات چیه!؟

معما: دو مادر و دو دختر با هم سینما رفتند و فقط سه بلیط خریدند، چطور ممکن است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا