;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این 3 مسافر، پالتوی مهماندار هواپیما را دزدیده است!؟

آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما : آنچه که در آزمون واقعیت سنجی شما باید به آن پاسخگو باشید، شناسایی واقعیت تصویر و شناسایی دزد است. مهماندار هواپیما معتقد است که فردی پالتوی او را سرقت کرده و شما باید او را شناسایی کنید. باید بدانید که بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید.

همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. لذا می بایست با آزمون های تصویری بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

پژوهشگران معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد.اکر تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. بر همین اساس آزمون واقعیت سنجی از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: کلمه ایی است که همه می توانند درست بنویسند!

آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما

سازنده و طراح آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 26 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. به واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. بنابراین اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

باید گفت که تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند، قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. بر همین اساس ماموریت امروز آسان نخواهد بود، چرا که با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما، شما تصویری از درون یک هواپیما را مشاهده می کنید که به نظر می رسد یک چیز مفقود و ربوده شده است. در تصویر 3 نفر مظنون اصلی این مفقودی هستند. حال به نظر شما کدامیک از این چهار نفر پالتو مهماندار را دزدیده است.برای رمزگشایی فقط 4 ثانیه فرصت دارید تا دزد را پیدا کنید. زمان شما آغاز می شود.

شاید بپسندید: مردی که خودش رو شبیه زن ها درآورده و رفته آرایشگاه زنانه را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما

 

شاید بپسندید: معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده است، این گربه چند زاویه می بیند!؟

.

.

.

.

 

.

.

شاید بپسندید:کدامیک از این سه نفر، سارق بانک است!؟

پاسخ آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما

زمان به پایان رسید. چطور گذشت؟ امیدواریم آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده شبیه ازمون امروز، خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

شاید بپسندید: حکایت مرد مفت خور و پيرمرد هيزم فروش از سری داستان های مثنوی معنوی

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: گرگی که خودش را میان گله گوسفندان پنهان کرده را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما: برخی به زن پالتو صورتی اشاره کرده اند که وی پالتوی زن جوان مهماندار را دزدی کرده است. زیرا فضای کافی برای پنهان کردن پالتو در زیر لباس خود را داشته است. اما این مسئله اشتباه است. اگر به صورت سوال دقت می کردید زن جوان مهماندار هواپیماست و فضای تصویر درون هواپیما است. مهماندارهای هواپیما لباس خود را در محل مخصوص خود نگهداری می کنند که در دسترس مسافران نیست. مهماندار احتمالا در حال شوخی کردن با مسافران است و مسافران با نگاه عاقل اندر سفیه به پیشخدمت هواپیما نگاه می کنند. پس دزدی در کار نیست.

شاید بپسندید: داستان صد رحمت به دزد سر گردنه | حکایت دزدانی که بی عدالتی سبب عاقبت به خیری‌شان می شود!

شناسایی واقعیت در هواپیما

امیدواریم از آزمون شناسایی واقعیت در هواپیما استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن، اوضاع مالی خوبی ندارد!؟

اگر در نگاه اول اشتباه تصویر مسابقه اسب دوانی را پیدا کنی، نابغه ای!

حکایتی جالب در باب مدیریت: وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

 چیستان: کدام عضو از بدن است که هم نام با یک درخت است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ولی به نظر می یومد مرد وسطی پالتوش رو برداشته
    انگار که پالتوش دوتا زیپ داره. یه زیپ زیر زیپ اصلی اش که بسته شده هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا