;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن، اوضاع مالی خوبی ندارد!؟

تست هوش با شناسایی زن فقیر از جمله آزمون هایی است که به شدت شما را درگیر خود می کند. این آزمون از جمله آزمون هایی است که در کنار مهارت های شناختی، هوش و تخبل و در کنار آن قدرت منطقی و تحلیلی شما را نیز به چالش خواهد کشید. شما برای حل این آزمون تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را ارائه کنید. مجله خبری چشمک هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری تلاش دارد فضایی مناسب برای ورزش ذهن شما را فراهم کند. با چشمک و تست هوش با شناسایی زن فقیر همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول اشتباه تصویر مسابقه اسب دوانی را پیدا کنی، نابغه ای!

تست هوش با شناسایی زن فقیر

اگر می خواهید نشان دهید و روشن کنید که یک نابغه هستید، جرأت کنید بر این معمای تصویری غلبه کنید که فقط 21 ٪ از مردم پاسخ صحیح را در زمان مشخص شده ارائه دادند. شما 8 ثانیه فرصت دارید تا این آزمون را حل کنید.

در خاطر داشته باشید که بیشتر  معماها و سوالات تصویری براساس یک نشانه کوچک قابل حل هستند. طراحان این سوالات تصویری تلاش دارند تا مهارت های شناختی مخاطبان را به چالش کشیده و بدین طریق سبب رشد و توسعه آنها شوند. محققان معتقدند که تمرکز و دقت در سوالات تصویری و انواع و اقسام دیگر بازی های فکری می تواند مغز را به فعالیت بیشتر وادار کند. فعالیت مغز خود به خود می تواند میزان و ظرفیت توانائیهای شناختی را افزایش دهد.

سوال یا چالش تصویری و ذهنی امروز این است که بفهمیم که کدامیک از زنان تصویر فقیر است!؟ به خاطر داشته باشید که تنها 8 ثانیه برای قبولی در تست هوش با شناسایی زن فقیر فرصت خواهید داشت. کدام زن اوضاع اقتصادی مناسب ندارد؟

شاید بپسندید: حکایتی جالب در باب مدیریت: وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

تست هوش با شناسایی زن فقیر

شاید بپسندید: داستان صد رحمت به دزد سر گردنه | حکایت دزدانی که بی عدالتی سبب عاقبت به خیری‌شان می شود!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:کدامیک از این سه نفر، سارق بانک است!؟

پاسخ تست هوش با شناسایی زن فقیر

همانطور که اشاره شد تست هوش با شناسایی زن فقیر را فقط افرادی با بهترین مهارت ها می توانند در زمان مشخص شده حل کنند. اگر شما به پاسخ دست پیدا کرده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد. می توانید بیشتر بررسی کنید. این آزمون یک تمرین خوب برای مغز شماست!

حکایت مرد مفت خور و پيرمرد هيزم فروش از سری داستان های مثنوی معنوی

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه چیزی در تصویر بابانوئل و گوزن هایش درست نیست!؟

اگر موفق شدید تست هوش با شناسایی زن فقیر را با موفقیت حل کنید، به شما تبریک می‌گوییم.  زیرا 79 درصد از افراد در اولین تلاش شکست می‌خورند، اما مطمئناً شما جزء آن گروه نیستید. به تلفن همراه دو زن نگاه کنید. مشخص است تلفن همراه زن سمت چپی، گوشی همراه یک شرکت معتبر نیست. از روی نشان آن می توانید فهمید. لذا مشخص است که او اوضاع اقتصادی مناسبی ندارد که یک گوشی غیراصل تهیه کرده است. آن هم گوشی که مارک آن در بازار شناخته شده نیست. اما گوشی زن سمت راستی از شرکت سامسونگ است.حداقل یک مارک شناخته شده و نسبتا قیمت بالا.

شاید بپسندید: چیستان: کدام عضو از بدن است که هم نام با یک درخت است!؟

تست با شناسایی زن فقیر

امیدوارم از تست هوش با شناسایی زن فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن پلنگ برفی در این صحنه کوهستانی ثابت کنید که قدرت دیدتان دست کمی از عقاب ندارد!!!

 اصطلاح جمع کن کاسه کوزه ات را از کجا آمده است!؟

 با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی را تصحیح کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا