;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که چه کسی خنگ تر و احمق تر است!؟

آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق: اگر این معما را تنها در 7 ثانیه تجزیه و تحلیل و پاسخ دهید، نشان دهنده تیزبینی و نکته سنجی شماست. مجله خبری چشمک با انتشار سوالات و معماهای چالشی، از یک سو تلاش می کند تا لحظاتی سرگرم کننده را برای مخاطبان خود ایجاد کند و در عین حال بتواند یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز شما فراهم کند. پس هر روز با مجله خبری چشمک و آزمون ها و سوالات جدید همراه باشید.

این معمای تصویری جدید به شما کمک می کند تا با حل آن در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای به یک متخصص اصلی در حل آزمون ها و سوالات تصویری تبدیل شوید. بازی های فکری با افزایش فعالیت های مغزی بر رشد توانائی ها و مهارت فردی افراد تأثیر می گذارند.

شاید بپسندید: در یک نگاه با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی فوق را اصلاح کنید!

آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق

بنابر آنچه در سطور بالا به آن اشاره کردیم، ورزش روزانه مغز با حل آزمون ها و سوالات تصویری امکان پذیر است. آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق به عنوان یک معمای تصویری، از جالب ترین معماهایی است که ممکن است تاکنون با آمن مواجه شده باشید. شما برای اینکه بتوانید این آزمون را رمزگشایی و پاسخ درست را ارائه دهید، نیاز دارید که در مرحله اول ذهن خود را آرام کنید، سپس از تمام حواس و قدرت تمرکز خود استفاده کنید.

در آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق شما شاهد تصویر جالب و خنده داری از یک روز برفی هستید.  دو جوان را در حال انجام فعالیت هایی در یک پارک می بینید. در حالی که در شهرشان برف می بارد. هر دو کاری عجیب و غیرمنتظره انجام می دهند. اما یکی از آنها احمق تر یا به عبارت دیگر خنگ تر است.به نظر شما کدامیک احمق تر و خنگ تر است.

برای شناسایی فرد احمق فقط 5 ثانیه فرصت دارید. اگر آماده هستید، تصویر آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه کسی کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است!؟

آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق

شاید بپسندید: اگر تفاوت های دو تصویر گاومیش را پیدا کردی، حتما برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت مرد گوژپشت و زن زیبا | داستانی زیبا درباره ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن عدد آخر در عبارت دنباله ای اثبات کن که نابغه ای!

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق

مطمئن هستیم حالا که شما به این قسمت از متن رسیده اید، نتوانسته اید پاسخ آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق را پیدا کنید. وقت اول شما تمام شده است، پس لازم است دومین تلاش خود را داشته باشید. این بار هم 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن در حماقت روی همه را سفید کرده است!؟

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق: احمق ترین جوان، جوانی است که با وجود دمای پایین آب، بر روی سرش آب سرد می ریزد. اگر در این حالت بماند لباس او یخ می بندد و او حسابی دچار مشکل می شود. ممکن است با این کار حتی جان خود را از دست بدهد. در مورد شخص مقابل، زبان او فقط برای چند ثانیه به فلز می چسبد. بعد گرمای بدن باعث می شود که دوباره آزاد شود. البته ممکن است به زبان این فرد احمق هم آسیب برسد.

شاید بپسندید: داستان کوتاه دروغگوترین اشخاص | مردی که در دروغگویی همتا نداشت!

آزمون با تشخیص فرد احمق

امیدوارم از آزمون تصویری با تشخیص فرد احمق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندید: با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

برایتان جالب خواهد بود

مرد حکیم و حاکم شهر | داستانی کهن درباره دوستی و ویژگی های دوست خوب!

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن، در صدد دزدیدن نوزاد است!؟

معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده است، این گربه چند زاویه می بیند!؟

کدامیک از این 3 مسافر، پالتوی مهماندار هواپیما را دزدیده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا