;
تفریح و سرگرمی

یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی: در آزمون جدیدی که محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر کرده است، شما باید بتوانید یکی از اعضای مافیای زندانی را که واقعا در زندان هم یک زندگی لاکچری دارد و توانسته است از پول و نفوذ خود استفاده کرده و در زندان نیز زندگی راحتی داشته باشد را شناسایی کنید. این آزمون برای رمزکشایی نیاز به نکته سنجی و تیزبینی تمام عیار دارد و شما برای رمزگشایی آن فقط 3 ثانیه وقت دارید. پس از زمان خود به نحو احسن برای حل آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی استفاده کنید.

 احتمالاً بپسندید: بگو چه جوری دست میدی، تا بگم به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین و چالشی ترین معماهای تصویری توانسه اند، زمینه را برای ورزش مغز مخاطبان خود فراهم کند. مغز ما همچون جسم مان به صورت مرتب و منظم، روزانه به ورزش نیاز دارد. به باور محققان بازی های فکری که نیازمند دقت و تمرکز  و فکر کردن هستند، بهترین گزینه و ابزار برای ورزش مغز هستند. پس اگر می خواهید هر روز مغزتان را ورز دهید با محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی

در چند ساعت گذشته، یک معمای تصویری دیگر از سری سوالات تصویری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. هزاران کاربر که فکر می‌کردند در این نوع آزمون ها متخصص هستند، را سردرد کرده‌ است و بیشتر افراد نتوانسته اند در تلاش اول آن را رمزگشایی کنند. شاید زمان محدود 3 ثانیه ای باعث شده که افراد نتوانند به راحتی پاسخگو باشند. به هر حال آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی یک فرصت عالی است تا اثبات کنید که به لحاظ توانائی های شناختی، بهترین هستید.

آزمون شناسایی زن بچه دار: با تیزبینی و هوش بالای خود تشخیص دهید که کدامیک از زنان، بچه دار است!؟

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط روی آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی تمرکز کنید. برای اینکه  موفقیت در آزمون شناسایی زندانی ثروتمند، نیازمند تمرکز و دقت فراوان شماست.

با توجه به تصویر آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی، دو زندانی در یک زندان مرکزی زندانی هستند. تصویر این دو زندانی در یک قاب به تصویر کشیده شده است.یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیای کلمبیاست که دوران محکومیت خود را سپری می کند. آیا شما می تواند او را در یک نگاه (3 ثانیه) شناسایی کنید.

شاید بپسندید:وضعیت واقعی رابطه خود یا اطرافیانتان را با نوع دست گرفتن، بفهمید!

آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی

احتمالاً بپسندید: ببین گوشات شبیه کدوم یکی از گوش های تصویر داخل متن هست،تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

.

.

.

 

 احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس حمل کیف: چگونه کوله پشتی یا کیف خود را حمل می کنید؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگر فکرمی کنی نکته سنجی، نکته عجیب تصویر دانش آموزان را در 3 ثانیه پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی

آیا موفق شدید مرد ثروتمند را در آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی شناسایی کنید؟ اگر چنین است، واقعاً در این نوع ازمون ها بهترین هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید باز هم به تلاش خود ادامه دهید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

برایتان جالب خواهد بود: از هوش کارآگاهی خود استفاده و بگوئید کدامیک از این دو زن تصویر در معرض خطر قرار دارد!؟

.

.

 

آزمون دردناک که نتیجه اش شما را غمگین می کند! کی پولداره؟!

 

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

پاسخ آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی: مرد سمت راست یک بطری مشروبات الکلی در دست دارد. ورود مشروبات الکلی به زندان در هر کشوری ممنوع است. اما او با نفوذی که دارد توانسته است این اشیای ممنوع را وارد زندان بکند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

پاسخ شناخت زندانی ثروتمند

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس انگشت: اگر میخای طرف مقابلت را بشناسی،کافیه به انگشتای دستش نگاه کنی!

امیدوارم از آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالا بپسندید: آزمون تشخیص فرد احمق: در این تصویر زمستانی چه کسی خنگ تر و احمق تره؟

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

 شاید بپسندید: تست بینایی با موش کنار شیر: اگه فکر می کنی قدرت دیدت عالی هست، دو موش تصویر شیر را پیدا کن!

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خانواده ثروتمند در پارک: کدام خانواده ثروتمندتر است!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید:پازل شناسایی حرف F: یافتن حرف F در این تصویر، برای نوابغ و تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

 

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

آزمون شناخت معلم فقیر: کدامیک از معلمان حاضر در سلف سرویس، فقیر است!؟ چرا؟

با پیدا کردن قاتل تصویر، اثبات کنید که هوش کارآگاهی بالاتری از شرلوک هلمز دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا