;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی قاتل در سینما: قاتلی در سالن سینما حضور دارد، آن را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل در سینما: هوش کارآگاهی خود را فعال کنید و سعی کنید یکی از پیچیده ترین معمای تصویری موجود در اینترنت را حل کنید. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟ به باور شرکت کنندگان در آزمون شناسایی قاتل در سینما، پاسخ واحد و مشخصی برای آن وجود ندارد. اما با توجه به نشانه ها باید، بهترین و دقیق ترین پاسخ را ارائه دهید.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

بسیاری از محققان معتقدند که مغز و ذهن نیازمند یک تمرین عالی ورزشی است. چرا که مغز ممکن است همانند جسم پس از یک دوره رکود، کارآیی و عملکرد بهتر خود را از دست بدهد. به باور بسیاری افزایش عملکرد مغز می تواند مهارت ها و توانائیهای شناختی را افزایش دهد. شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی قاتل در سینما و آزمون های مشابه نیاز دارید که بهتر ببینید، بهتر دقت و تمرکز کنید و در نهایت تجزیه و تحلیل کنید. در آزمون شناسایی قاتل در سینما شما باید بتوانید قاتل حاضر در سالن سینما را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی مقصر: کدامیک از افراد تصویر، شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

آزمون شناسایی قاتل در سینما

سازنده آزمون شناسایی قاتل در سینما پس از انتشار این آزمون در مقاله ای نوشت که تنها 17 درصد از شرکت کنندگان که دارای توانایی ذهنی بالاهستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. شما می توانید خود را امتحان کنید که آیا جزو 17 درصد شرکت کننده پیروز هستید یا خیر؟

در تصویری که شما در آزمون شناسایی قاتل در سینما می بینید نمایی از سالن یک سینما را مشاهده می کنید. قتلی در بیرون از سالن سینما رخ داده است. قاتل در سالن سینما حضور دارد و مترصد است که پس از بدست آوردن زمان مناسب، سینما را ترک کند! آیا شما جرأت آن را دارید که خود و توانائیهای خود را امتحان کنید.

احتمالا بپسندید: بگین چی جوری دستتون رو مشت می کنید، تا بگم چه شخصیتی دارید!؟

اگر آماده هستید با دقت کامل به تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما نگاه کنید. یادتان باشد که برای ارائه پاسخ تنها 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون شروع شده است.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک : اگر باهوشی، فرد مرده را در تصویر شناسایی کن!

 

آزمون شناسایی قاتل در سینما

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل: اگر در 5 ثانیه اشتباهات موجود اتاق عمل را پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

.

.

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر تیزبین باشی در 5 ثانیه ارواح سرگردان را در میان پانداها پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:اگر هوش فضایی خوبی داری بگو کی راست میگه؟

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در سینما

به این سرعت تسلیم نشوید و نشان دهید که به اندازه کافی مهارت دارید که بتوانید در آزمون شناسایی قاتل در سینما پیروز شوید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید 5 ثانیه دیگر به تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما نگاه کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی پزشک دزد: یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدامیک!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در سینما: ممکن است در نگاه اول افراد مشکوک زیادی در تصویر دیده شوند. اما اگر به توضیحات و نشانه ها در تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما دقت کنید، به اسانی به پاسخ دست پیدا خواهید کرد. اشاره شدکه در بیرون سالن قتل رخ داده است. زن و مرد جوان اگر چه در میان پاپ کورن آنها سلاح کمری دیده می شود، اما بعید می رسد که آنان قاتل باشند. چون صدای گلوله باعث می شد که بسیار زود گرفتار شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود: مجرم تحت تعقیب رو پیدا می کنی اگر جز باهوش ها باشی!

مرد درشت هیکل نیز نمی تواند قاتل باشد. اما اگر به زن سمت چپ نگاه کنید، او را مضطراب و نگران می بینید. با دیدن چاقوی درون کیف و لکه های خون روی پیراهنش، می توانید بفهمید که قاتل این زن میانسال است.

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

 

اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

 

پاسخ شناسایی قاتل

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر گرگینه: کدامیک از زنان تصویر، همسرش یک گرگینه است!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی خیال استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:با پیدا کردن اشکال تصویر در 3 ثانیه، هوش بالا و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید:با شناسایی فرد متهم به کودک ربایی، میزان قدرت تحلیل و هوش خود را بسنجید!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

این آزمون را نیز امتحان کنید:آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت: اگر باهوش باشید می توانید در عرض 5 ثانیه متوجه آن شوید!

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

شاید برایتان جالب باشد

 

آزمون شناسایی قاتل زن: اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی مرد تصویر: اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

شناخت راستگویی همسر: آیا مرد راست می گوید یا آنکه به همسرش خیانت کرده است!

بگو چطور دستا رو را بهم قلاب می کنی، تا بگم چقدر تو زندگی صداقت داری!؟

آزمون شناخت زن باردار: کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟ چرا؟

شناخت قاتل فراری: تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. خب داخل جعبه پفیلا هم یه چیزی هست تو دست مرده هم یه چیز خونی هست بعضی جواب ها واقعا منطقی نیستن

  2. همه قاتل هستند زن سمت چپ توی کیفش چاقو هست و توی جعبه پفیلا هست یک تفنگ هست در استین های اون زن هم یک چیزی هست که زیاد مشخص نیست ولی فکر کنم چاقو میوه خوری باشه و اون مرد هم دستاش خونی هست

  3. مرد روی صورتش جای زخم هست یعنی درگیر شده و در ظرف پفیلا هم اصلحه هست
    مرد هم که روی صورتش جای زخم و یه پنجه بوک داره قاطل نیست
    و زن میان سال فقط خستس
    و اون زنی که جفت مرد نشسته با مرد هم دسته و مضطربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا