;
تفریح و سرگرمی

با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده: اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. بسیاری از بیماری هایی که ممکن است امروزه با ان روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بر همین اساس بسیار معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن ومغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است.

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

مجله خبری چشمک با درک این مسئله تلاش می کند تا روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام این سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی تضمین نمائید. با آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده با مجله خبری چشمک همراه باشید و تلاش کنید تا این معمای تصویری را در کمتر از 3 ثانیه حل نمائید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده  همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانائیهای شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. در بسیار از اوقات ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. لذا این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. با انجام مستمر چنین آزمون هایی متوجه خواهید شد که چه اندازه دقیق تر و جزئی نگرتر شده اید.

پس اگر احساس می کنید که نیازمند چنین آزمون ها ومعماهای تصویری هستید آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده و آزمون های مشابه را که در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته می شود را فراموش نکنید.

آزمون شناسایی زن احمق: کدامیک از این دو زن با توجه به فعالیت خود، می تواند یک احمق باشد!

اگر به دنبال اثبات قدرت بینایی و دیگر مهارت های شناختی خود هستید، آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده را دنبال کنید. تصویر یکروز کار در یک فروشگاه را به تصویر می کشد. یکی از افراد تصویر تصمیم به خودکش دارد.

اما واقعا کدامیک از این قصد دارد تا خودکشی کند؟ اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده نگاه کنید.

 

شاید بپسندید:بگین چی جوری دستتون رو مشت می کنید، تا بگم چه شخصیتی دارید!؟

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت بیمار در حال مرگ: کدام بیمار  با توجه به بریدن لوله سرم ها، اول خواهد مرد!؟

.

.

.

 

 شاید بپسندید: اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که کدامیک از این کارت های شناسایی پلیس، جعلی است!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اشتباه تصویر تابلوئه اما فقط نابغه ها زود شستشون خبردار میشه! اشتباه چیه؟؟

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده

موفقیت شما در آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده وابسته به قدرت تمرکز و جزئی نگری شماست. اگر در یک نگاه نتوانستید از تصویر چیزی متوجه شوید، یک فرصت 3 ثانیه ای دیگر در اختیار شما گذاشته می شود.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت اشتباه وحشتناک تصویر: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، خطای تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

.

احتمالاً بپسندید: اگر می کنی خیلی تیزبینی، پس اشتباه تصویر اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کن؟

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می کنی باهوشی، بگو که کدام فرد تصویر در حال دروغ گفتن است!؟

پاسخ آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده: مرد جوان تصمیم به خودکشی دارد. این جوان، محصولاتی حمل می کند (آجر و طناب) که در مقایسه با سایر افرادی که وسایل تمیزکننده، سم جوندگان و ورزش را حمل می کند، ارتباطی با هم ندارند.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی: اگر هوش کارآگاهی داری، می تونی قاتل را پیدا کنی!

 

پاسخ آزمون فرد خودکشی کننده

آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:اگه خون آشام ها رو خوب می شناسی کدومشون شکارچی خون آشامه؟!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اعضای خانواده تصویر در حال گرفتن عکس یادگاری هستند، اما یکی فوت کرده، کدام یکی!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آزمون شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون شناسایی قاتل در شهربازی: اگر قاتل را در 3 ثانیه شناسایی کنی، باید بگم فوق العاده باهوشی!

اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

تست قدرت بینایی نوشته مبهم: قدرت بینایی خود را با شناسایی نوشته درون تصویر بسنجید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا