;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: ستاره شناس کجا مخفی شده است!؟

آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس: دقت، تمرکز و تیزبینی همواره یکی از توانائیهای شناختی آدمی بوده است که نقش مهمی در موفقیت او ایفا کرده اند. افراد جزئی نگر به آسانی می توانند مشکلات موجود را شناسایی و برای آن راه حل ارائه کنند. اما واقعا جزئی نگری یک مسئله ذاتی و ارثی است یا خیر؟ پژوهشگران در این زمینه پاسخ مشخصی ارائه نداده اند، اما معتقدند که با بهره گیری از مغز می توان جزئی نگرتر، منطقی تر و دقیق تر شد.

لذا برای این مسئله تست ها و پازل ها، بازی های فکری و … را توصیه کرده اند. به باور آنها انجام بازی های فکری در بلند مدت توانایی های مغز را افزایش می دهد. با آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس می توانید مغز خود را به فعالیت وادار کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس

زندگی بشر امروز را مسائل مختلف تهدید می کند. از جمله این تهدیدات علاوه بر تهدیدات زیست محیطی، می توان به کم تحرکی اشاره کرد. کم تحرکی می تواند سلامت جسمی و روحی افراد را تهدید کند. در آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس، دقت، تمرکز و بینایی شما به چالش کشیده می شود. شما باید بتوانید در این تصویر، ستاره شناس را شناسایی کنید.

البته برای پیدا کردن زمان زیادی ندارید. باید در کمتر از 10 ثانیه این کار را انجام دهید. در صورتی که بتوانید در زمان مشخص شده ستاره شناس را که در اتاق مخفی شده است را بیابید؛ مشخص می شود که دقت و تمرکز و همچنین جزئی نگری شما عالی است. اگر آماده هستید تصویر آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس را مرور می کنیم.

این اثر توانسته است توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کند. ایا شما توانستید ستاره شناس را تشخیص دهید. ده ثانیه فرصت دارید!

شاید بپسندید: سوال هوش: مشکل ترافیک را با حرکت دادن یک اتومبیل حل کنید!

آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس

شاید بپسندید: کدام ویژگی شخصیتی سبب می شود که دیگران به سمت تان جذب شوند؟ | آن را تقویت کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایتی جالب و شنیدنی از عبید زاکانی: خیاط دغل و شاگرد زرنگ!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: امضای‌تان در مورد شما چه می گوید؟

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس

این اثر توانسته است توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کند. در این تصویر یک سناره شناس مخفی شده است. ایا شما توانستید ستاره شناس را تشخیص دهید. ده ثانیه فرصت دارید!

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:فقط 6% از افراد در 7 ثانیه گل های متفاوت را پیدا می کنند!

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس: این پازل حیرت‌انگیز، کاربران اینترنت را به شدت به چالش کشیده است. هر کسی در ابتدا مدعی تیزبینی و جزئی نگری است. اما وقتی از او خواسته می شود که ستاره شناس یا چهره مخفی را پیدا کند؛ در شناسایی دچار مشکل می شود. اگر نتوانستید ستاره شناس را بیابید اشکالی ندارد. پاسخ در اینجاست.

شاید بپسندید: چیستان: کدام میوه است که دانه هایش بیرون میوه است!؟

جواب آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس

امیدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی ستاره شناس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی دزده، کدوم صاحب خونه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت شناسی: از نظر شما کدام زن، نوزاد شخص دیگری را بغل کرده است!؟

 آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پرنده زیبای کوهستان را پیدا کنید!

 با پیدا کردن پرنده میان شاخه های مملو از برف،اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

اگر علاقمند به شناخت ویژگی اصلی شخصیتی ات هستی یکی از حواهرات را انتخاب کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =

دکمه بازگشت به بالا