;
تفریح و سرگرمی

اگر در نگاه اول اشتباه کافه را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

آزمون شناخت اشکال تصویر کافه: مجله خبری چشمک امروز با یک آزمون جدید با شماست. آزمون شناخت اشکال تصویر کافه از آن جمله معماهایی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. در صورتی که بتوانید اشکال اصلی و فاحش آزمون شناخت اشکال تصویر کافه را شناسایی کنید، شما می توانید به توانائیهای بالای شناختی و قدرت هوش خود اعتماد داشته و آن را تشویق کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت اشکال تصویر کافه همراه شوید.

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

شاید بپسندید: با پیدا حرف متفاوت تصویر، اثبات کن که قدرت تمرکز و دیدت مثل عقابه!

آزمون شناخت اشکال تصویر کافه

بررسی میزان محبوبت این آزمون و همچنین براساس نظرات موجود در صفحه فیس بوک وب سایت ارائه دهنده آزمون شناخت اشکال تصویر کافه، نشان می دهد که تنها 20 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند در زمان 5 ثانیه ای اشکال اساسی تصویر را شناسایی کنند. در نتیجه همین مسئله باعث شده است که به این نتیجه برسیم که حل این آزمون تنها برای کسانی مقدور است که سطح قابل توجهی دقت، تمرکز و بینایی برخوردار باشند.

به دوستان خود نشان دهید که متخصص انجام چالش های تصویری هستید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید. پس اگر آماده هستید در چالش تصویری امروز هم شرکت کنید.

به تصویر زیر خوب دقت کنید. در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر کافه شما با تصویری جالب از یک کافه روبرو هستید. چندین مشتری در اینکافه حضور دارند. در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید یک اشتباه کلی در تصویر کافه وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. تلاش کنید در زمان مشخص شده تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر کافه را رمزگشایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:حکایت قدیمی آبجی قورباغه | زن ساده دل و ابلهی که با ندانم کاری، شوهرش را تا پای چوبه دار برد!

آزمون شناخت اشکال تصویر کافه

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دو عبارت دیگر، پاسخ عبارت آخر را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: قدرت تمرکزتان را با پیدا کردن بادمجان متفاوت ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر کافه

وقت تمام شد. شاید 5 ثانیه زمنان ناکافی بود. ایا شما پاسخ و یا اشکال تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر کافه را پیدا کردید؟ اگر پاسخ منفی است بدون معطلی زمان دوم خود را شروع کنید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: یک هلال ماه با بقیه فرق دارد، آن را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر کافه: طراح آزمون به کودک اشاره کرده است. اساساً حضور کودکان در این مکان ها ممنوع است. چرا که سرو مشروبات الکلی در این کافه ها مرسوم است. حتی پیشخدمت کافه نیز تعجب کرده است. شما چه فکر می کنید؟ آیا اشکال دیگری در تصویر وجود دارد؟

شاید بپسندید: ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه!؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!

جواب شناخت اشکال تصویر کافه

امیدوارم از آزمون شناخت اشکال تصویر کافه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 با شناسایی مادر کودک اثبات کن که از هرکول پوآرو باهوش تری!

باهوشا بگن: کدام نخ به دم سگ وصل شده است!؟

ملانصرالدین و مرغ بریان شده | حکایت مرغ بریانی که یک پا داشت!

در یک نگاه مادر نی نی کوچولو را در حمام شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا