;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

آزمون شناسایی زندانی زرنگ: محمد شایسته و بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. آزمون شناسایی زندانی زرنگ می تواند تمرکز، دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون شناسایی زندانی زرنگ باید بتوانید زندانی که اقدام عملی برای فرار کرده را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک همواره با جذاب ترین و دقیق ترین معماهای تصویری باشماست.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

به باور بسیاری همان گونه که جسم نیازمند ورزش منظم روزانه است، روح و روان و مغز ما نیز نیاز دارد تا هر روز ورزش کند. ورزش جسم و نحوه انجام آن کاملا مشخص است. اما برای ورزش مغز چه باید کرد. آزمون شناسایی زندانی زرنگ و آزمون مشابهی که در مجله خبری چشمک منتشر می شوند به خوبی ذهن و مغز شما را وادار به فعالیت و ورزش نمایند. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید ضمن ایجاد تمرین ورزشی برای مغزتان، زمینه رشد و توسعه مهارت های شناختی خود را نیز فراهم کنید. پس هر روز با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت خدمتکار قاتل:نکته‌سنج‌ها در یک نگاه،خدمتکار قاتل را در این تصویر پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی زندانی زرنگ

برای انجام و ارائه پاسخ درست به آزمون شناسایی زندانی زرنگ و سوالات تصویر مشابه، شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستید. بسیاری از این سوالات فاقد یک نگاه منطقی بالا و استفاده از هوش هستند. در واقع سازندگان این سوالات تلاش دارند با طرح چنین سوالاتی، دقت نظر و جزئی نگری را در شما افزایش دهند.

فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن! 

شما با دقت و تمرکز کردن می توانید پاسخ را پیدا کنید. این مسئله می تواند در بلند سبب رسد و توسعه دقت و تمرکز شما شود. در تصویر آزمون شناسایی زندانی زرنگ شما با یک اتاق ملاقات در یک زندان مواجه خواهید شد. در تصویر دو زندانی مشاهده می شوند که در حال گفتگو با خانواده و انجام کاری هستند. شاید در نگاه اول چیزی غیرطبیعی دیده نمی شود، اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که یکی از زندانیان با کمک فرد ملاقات کننده، تلاش دارد از زندان فرار کند. اقداماتی را هم در شرف انجام دارد!

به نظر شما کدامیک از زندانیان، چنین تصمیم داشته و اقداماتی را به صورت عملی شروع کرده است؟ اگر آماده هستید تصویر آ آزمون شناسایی زندانی زرنگ را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی این زندانی زرنگ تنها 5 ثانیه وقت دارید….

شاید بپسندید: آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد: با توجه به شواهد تشخیص دهید که مادر بچه کیست؟

آزمون شناسایی زندانی زرنگ

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی مرد تصویر: اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

.

.

 

 

این آزمون را نیز امتحان کنید:آزمون: کدام بازیکن فوتبالی در رختکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:.کدوم یکی زبل تره و می تونه از دست خرس در بره؟

.

 

آزمون شناسایی زندانی زرنگ

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی زندانی زرنگ رسیده و تاکنون به آزمون شناسایی زندانی زرنگ پاسخی نداده اید بهتر است بیشتر حواس خود را جمع کنید. در 5 ثانیه اضافی خواهید توانست با توجه به شواهد، زندانی زرنگ را شناسایی کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در سینما: قاتلی در سالن سینما حضور دارد، آن را شناسایی کنید!

.

.

 

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی پزشک دزد: یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدامیک!؟

.

برخی بلافاصله با دیدن نقشه روی میز زن و مرد در سمت راست مدعی شدند که مرد با بررسی نقشه زندان تصمیم به فرار دارد. اما آیا منطق اجازه می دهد که باور کنید مرد زندانی به راحت در حضور دیگران نقشه زندان را بررسی کند. احتمالا او به همراه همسرش نقشه خانه ای که به زودی خواهند ساخت را با خوشحالی بررسی می کند.

اما اگر به زندانی سمت چپ تصویر دقت کنید، متوجه خواهید شد که او تلاش دارد به زودی از زندان فرار کند. به همین خاطر در مرحله اول از همسرش خواسته است که سلاح سردی را وارد زندان کند. اگر به کیک تولد نگاه کنید متوجه تیغه چاقو خواهید شد.

 

برایتان جالب خواهد بود:  شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

 

پاسخ آزمون زندانی فراری

 

براتیان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال در تصویر: اگر احساس می کنی خیلی تیزبین هستی اشکال تصویر هواپیما را پیدا کن!

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی خیال استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید بپسندید: یه چیزی تو تصویر درست نیست بگو اون چیه؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اگر بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد باید در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص دهید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: گر تیزبین باشی در 5 ثانیه ارواح سرگردان را در میان پانداها پیدا می کنی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آزمون شناخت بابانوئل زن: با یک نگاه سریع بگو که کدام بابانوئل یک زن است!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

شاید برایتان جالب باشد

 

آزمون شناسایی زن ثروتمند: اگر فکر می کنی باهوشی، سریع بگو کدوم زن ثروتمندتره!؟

شناخت فرد راستگو: کدامیک از افراد تصویر زنده نیستند!؟

آزمون شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

شناخت کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

شناسایی همسر واقعی: در کدامیک از این تصاویر، زن و شوهر واقعی حضور ندارند!؟

آزمون پیدا کردن قاتل: میزان هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

شناسایی نامزد زن: نابغه ای اگر در 3 ثانیه، نامزد زن را در میان 3 مرد شناسایی کنی!

آزمون شناخت قاتل در رستوران: اگر هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که قاتل کیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا