;
تفریح و سرگرمی

یکی از برگ ها که به نظرت جالب تر هست انتخاب کن، تا بگم طرز دیدت به زندگی واقعاً چیه!؟

تست روان شناسی براساس برگ درخت: این تست روانشناسی را انجام دهید تا بفهمید چه ویژگی هایی از شخصیت خود را می توانید از آنچه ناخودآگاه شما ارائه می دهد، شناسایی کنید. مادر طبیعت عاقل و قدرتمند است. هر بخش از طبیعت، هویت خود را دارد، ویژگی خاص خود را که آن را تعریف می کند.

احتمالاً بپسندید: کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه کسی که چاقو طلایی را برداشته پیدا می کنه!

برگ ها، دقیقاً همان هایی هستند که به ما امکان می دهند گونه و خانواده هر گیاه یا درخت را مشخص کنیم. با همان شفافیتی که برگ ها دارند، آنها می توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت کسانی که مجذوب آنها می شوند، ارائه دهند. با تست روان شناسی براساس برگ درخت با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص خانواده ساختگی:فقط یه نابغه باهوش می‌تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

تست روان شناسی براساس برگ درخت

این تست پیشنهاد می کند که شما یکی از پنج برگی را که در تصویر می بینید، انتخاب کنید. برگی که مجذوب آن شدید. هر گیاه نشان دهنده مجموعه ای از خصوصیات است که هرکسی آن را انتخاب کند، احتمالاً دارای همان خصوصیات است. اگر می‌خواهید در ضمیر ناخودآگاه خود غوطه‌ور شوید و فضایل خود را تجزیه و تحلیل کنید، برگی را که در تست روان شناسی براساس برگ درخت بیشتر توجه شما را جلب می‌کند، شناسایی و آنچه را که آنها آشکار می کنند، را کشف کنید. نیاز نیست بیش از اندازه فکر کنید. یک نگاه کوتاه کافی است.

شاید بپسندید: همین که تصویر رو دیدی، چی نظرت رو جلب کرد؟ بگو تا بگم از چی واقعاً می ترسی!؟

تست روان شناسی براساس برگ درخت

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش دخترک و نردبان: دخترک را به شش حرکت به پشت بام برسون!

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت آن ناشنوا که به عیادت همسایه خود رفت | از مثنوی معنوی مولانا

پاسخ تست روان شناسی براساس برگ درخت

پس از آن که برگ مورد نظر خود را در تست روان شناسی براساس برگ درخت انتخاب کردید، می توانید به تفسیر هر کدام مراجعه کنید. این تست می تواند نکات جالب و در عین حال مهمی را درباره شخصیت شما افشا کند. کافی است صداقت داشته باشید و در نگاه اول، همان برگی که بیشتر شما را جلب کرد را انتخاب کنید. تفاسیر تست روان شناسی براساس برگ درخت را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اگه خرس عروسکی رو تو این تصویر پیدا کردی،حتما بخاطر تیزبینی ات برا خودت اسپند دود کن!

برگ شماره 1

برگ شماره 1

انتخاببرگ شماره 1 در تست روان شناسی براساس برگ درخت: اولین برگ، که از چندین برگ کوچکتر دیگر تشکیل شده است، نشان دهنده کسانی است که به ماجراجویی علاقه دارند. این برگ دور بوته تجمع نمی کنند. افرادی هم که این برگ را انتخاب می کنند ساکن نیستند، مستقیم و مصمم هستند که چه می خواهند و چه فکر می کنند. نیرویی که با آن موضع خود را بیان می کنند، گاهی اوقات باعث می شود که مورد قضاوت کسانی قرار دهند که روش وجودی آنها را تأیید نمی کنند. اما قضاوت افراد مهم نیست. عملکرد محکم و توجه به هدف، راز موفقیت است.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

برگ شماره 2

برگ شماره 2

گزینه دوم در تست روان شناسی براساس برگ درخت: این برگ، بسیاری از افراد را به خاطر میوه های قرمزش به خود جذب می کند. این جاذبه از کسانی که آن را انتخاب می کنند بسیار دور است، زیرا این افراد جذاب کمی دارند و معمولاً افرادی غیر دوستانه هستند. این بدان معنا نیست که اگر کسی از آنها کمک بخواهد، نمی خواهند کمکی ارائه دهند. آنها در درون بسیار حساس هستند، بنابراین اغلب خود را در حال گریه می بینند، زیرا احساس می کنند آماده رویارویی با دیگران نیستند.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس تعداد گرگ:بگو تو تصویر چند تا گرگ دیدی تا بگم چقدر آدم منطقی هستی!؟

برگ شماره 3

برگ شماره 3

در صورت برگ شماره 3 در تست روان شناسی براساس برگ درخت: این افراد کاملاً تحلیلی هستند. منظور ما کسانی است که مجذوب برگ سوم شدند. کسانی که نمی توانند چشم خود را از برگ سومی بردارند. این افراد به عنوان افراد جاه طلب شناخته می شوند. برای آنها تشخیص منشأ مشکلات و همچنین یافتن راه حل آسان است. این هوش گاهی اوقات آنها را از بقیه دور می کند، زیرا آنها تنهایی را ترجیح می دهند، اما این بدان معنا نیست که آنها معتقدند که از بقیه برتر هستند، بلکه به این معنی است که وقتی تنها هستند راحت تر می توانند راه حل و پاسخ را پیدا کنند.

احتمالاً بپسندید: آزمون چگونه فرار خواهند کرد؟|فقط باهوشا میتونن راه حل برای نجات افراد گرفتار در قفس پیدا کنند!

برگ شماره 4

تست روان شناسی براساس برگ درخت

انتخاب برگ شماره 4 در تست روان شناسی براساس برگ درخت: این برگ توجه افرادی را به خود جلب می کند که شادی و میل به زندگی در دورن آنها بی پایان است. همیشه با لبخندی بر لب و مایل به دیدن جنبه های روشن همه چیز، خوش بینی خود را به هر کجا که می روند گسترش می دهند. برای این افراد هیچ نیرویی وجود ندارد که آنها را دلسرد کند.

شاید بپسندید: اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

برگ شماره 5

تست روان شناسی براساس برگ درخت

پنجمین و آخرین برگ موجود در لیست تست روان شناسی براساس برگ درخت، عموماً توسط افرادی انتخاب می شود که شخصیت آنها کاملاً باز و بردبار است. آنها ذاتاً در هر کاری می توانند به عنوان یک واسطه عمل کنند. به راحتی می دانند که چگونه نظر دیگری را بپذیرند و برای آن ارزش قائل شوند، حتی اگر با نظر خودشان متفاوت باشد.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی چشات قویه، 3 تفاوت میان دو تصویر این سگ زبل رو پیدا کن!| اکثراً موفق نمی شن!

تعریف شخصیت؟

تعریف های زیادی از شخصیت توسط جامعه شناسان و روانشناسان ارائه شده است. در همه این تعریف ها، جنبه های مشترک فراوانی وجود دراد. اما با توجه به همه تعاریف می تواند این تعریف را از شخصیت ارائه داد:کلیت متمایز و کمابیش بارز ویژگی‌های عملکردی جسمانی و معنوی یک فرد. فلسفه نیز از منظری مهم‌تر به شخصیت می‌پردازد و این تعریف را ارائه کرده است. «خصوصیاتی که جوهر آدمی را می‌آفریند، تثبیت می‌کند و آدمی را آدم می‌کند».

احتمالاً بپسندید:یه حیوون را انتخاب کن تا بزرگترین قدرت ات تو زندگی را بشناسی!| از نتیجه شگفت زده خواهید شد!

مولفه هایی تشکیل دهنده شخصیت

شخصیت در یک شب و یا در مدت زمان کم ایجاد نشده است. به همین دلیل آنچه که سبب شکل گیری شخصیت شده است را نمی توان از آن جدا کرد. مهمترین مسائل و موادی که سبب شکل گیری شخصیت شده اند عبارتند از:

عوامل فرهنگی

عامل خانواده

عوامل ارثی یعنی رنگ چشم، رنگ پوست، قد و ….

عامل محیطی، یعنی هر عاملی که بتوانیم ساختار اجتماعی را در آن بگنجانیم، یکی از عناصر تشکیل دهنده شخصیت است.

امیدوارم از تست روان شناسی براساس برگ درخت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:اگه قدرت تمرکزت بالا باشه تو یه نگاه، ماری که میون زرافه هاست رو شناسایی کن!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: از چه چیز واقعاً نگرانی!؟ اگه میخای بدونی کافیه به عکس نگاه کنی و یکی از حیوونای خاص را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: فقط کسایی که دقت و تمرکز بالا دارند 6 تفاوت تصویر مزرعه را پیدا می کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت فقیر پرخور و هیزم فروش از سری داستان های حکمت آمیز مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: افرادی که بینایی‌شان مشکل نداره، خیلی راحت چهره زن را در تصاویر مختلف این آزمون می‌بینند!+ 4 تصویر

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. اما همگی برای افزایش دادن فعالیت های مغزی مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه میخای بفهمی چه اندازه سخاوتمند و لاکچری هستی، بگو تو نگاه اول تو تصویر چی دیدی!؟

برایتان جالب خواهد بود

 یکی از خرسا رو انتخاب کن تا بگم، میزان بلوغ عاطفی و فکری ات چقده!؟

 تشخیص گرگینه سوپرمارکت: فقط نابغه ها میتونن پاسخ بدن: گرگینه تصویر کیه!؟

آزمون شناسایی کارمند: میخای ببینی چقدر تیزبینی، پس کارمند واقعی شرکت را شناسایی کن!

کدوم یکی از این خانما تو چشم و هم چشمی دست همه رو بسته و این بار خودشو شاهزاده جا زده!

آزمون شناسایی مسافر زمان: یه آدم از آینده در این تصویر حضور داره، کجاست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا