;
سبک لباس

برای داشتن استایل بی نقص در سال 1403 این ترکیب رنگ ها را در لباس پوشیدن رعایت کنید!

استایل بی نقص با ترکیب رنگ مناسب: در سال ۱۴۰۳ بر خلاف سال‌های گذشته فقط یک رنگ به عنوان رنگ ترند سال مطرح نشده است. در سال جدید به جای تک رنگ، ترکیب رنگ‌ها هستند که ترند شده‌اند و استایل شما را می‌سازند. با استفاده از این ترکیب رنگ‌ها ست کردن استایل ساده‌تر است و می‌توانید با خیال آسوده برای انتخاب اکسسوری وقت بگذارید. در این مطلب از سری مطالب دنیای مد در مجله خبری چشمک از مجموعه سبک لباس با استایل بی نقص با ترکیب رنگ مناسب همراه باشید.

احتمالا بپسندید: با این ایده های آرایشی با لباس مشکی و تیره هم خاص باشید!

جالب خواهد بود: 12 مهمترین نکته که بعد از کراتینه کردن مو باید رعایت کنید!

استایل بی نقص با ترکیب رنگ مناسب

برای داشتن استایلی شیک و بی نقص در سال جدید، این ترکیب رنگ ها را در نظر بگیرید:

قهوه‌ای و آبی نفتی

اولین ترکیب رنگ از رنگ های عید ۱۴۰۳، ترکیب قهوه‌ای و آبی است. برعکس اعتقاد استایلیست‌های وفادار به قوانین پایه‌ مد و فشن که ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و آبی نفتی را مناسب نمی‌دانند، اینطور به نظر می‌رسد که یکی از شیک‌ترین ترکیب رنگ های ترند استایل ۱۴۰۳ همین ترکیب است. شما می‌توانید کیف و کفش جیر شکلاتی را با یک دست لباس آبی نفتی استفاده کنید و برای تکمیل کار، یک کمربند قهوه‌ای هم به کمر ببندید.

احتمالا بپسندید: درمان ریزش مو در مردان با ۹ روش موثر خانگی!

جالب خواهد بود: شناسایی ته رنگ پوست با ۵ روش ساده برای آرایش حرفه ای!

قهوه‌ای و آبی نفتی

قهوه‌ای و طوسی

ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و طوسی یک استایل خنثی با احساس گرمای طبیعت را برای شما می‌سازد. این استایل نه آنقدر جلب توجه کننده است که همه‌ی نگاه‌ها را به سمت شما جلب کند نه آنقدر خنثی است که اصلا به چشم نیایید. برعکس، از شما یک شخصیت آرام، منظم و قابل اعتماد می‌سازد.

جالب خواهد بود: برای داشتن پوست سالم و شاداب، این 6 کار ساده در خانه معجزه می کند+نحوه انجام

بیشتر بخوانید: ۱۴ کاربرد جالبی از دستمال مرطوب کودک که نمی دانستید!

قهوه‌ای و طوسی

سبز و طوسی

حالا که از طوسی، پایه‌ی ثابت پالت رنگ استایل عید نوروز، صحبت کردیم بد نیست که آن را با سبز هم ترکیب کنیم. رنگ سبز سرشار از سرزندگی و شادابی است و در ترکیب با رنگ سرد سایه‌ها می‌تواند تعادل چشم‌نوازی ایجاد کند. اگر از علاقمندان به پالت‌های رنگی سرد هستید این ترکیب رنگ را به شدت به شما توصیه می‌کنیم.

شاید بپسندید: تایم لاین پوست در سنین مختلف

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای تقویت مژه: برای تقویت مژه به صورت طبیعی این نکات را فراموش نکنید!

استایل بی نقص با ترکیب رنگ مناسب

قرمز و طوسی

قرمز همیشه رنگ محبوب و ترند در فصل‌هایی است که نور خورشید در تمام طول روز می‌تابد و در لیست رنگ های استایل ۱۴۰۳ دیده می‌شود. رنگ کلاسیکی که همیشه با قرمز ترکیب می‌کنند مشکی است اما در سال جدید طوسی جای مشکی را گرفته تا بدون کم کردن جذابیت چنین هم‌نشینی پرهیجانی، ترکیب رنگ ملایم‌تر و بهاری‌تری ایجاد کند.

شاید بپسندید: کشیدن پوست بدون جراحی؛ روش جدید لیفت صورت!

احتمالا بپسندید: با این روغن گیاهی، چین و چروک صورت را از بین برده و پوستی صاف داشته باشید+نحوه مصرف

استایل بی نقص با ترکیب رنگ مناسب

قرمز و خاکی

باز هم یک ترکیب از رنگ‌های خنثی و گرم داریم که باعث می‌شود استایل متعادلی داشته باشید. بهار فصل باران‌های سبک و سرمای ملایمی است که به آرامی زیر پوست می‌خزد. پس پوشیدن یک کت خاکی رنگ می‌تواند مناسب باشد. حالا اگر این کت با اکسسوری‌های قرمز یا یک بلوز زرشکی استفاده شود به راحتی استایل شما را به یک استایل ترند و عالی تبدیل می‌کند.

استایل بی نقص با ترکیب رنگ مناسب

سبز و بنفش

همانطور که در سال ۱۴۰۲ رنگ صورتی باربی تمام بازار مد و فشن را در دست خود گرفت، سبز و بنفش از رنگ های ترند استایل ۱۴۰۳ است که حسابی در این حوزه می‌درخشد. استفاده از اکسسوری‌هایی به رنگ سبز ارتشی همراه با لباس‌های بنفش می‌تواند یک ترکیب برنده برای بهار پیش رو باشد.

استایل بی نقص با ترکیب رنگ مناسب

سخن پایانی

رنگ های ترند استایل ۱۴۰۳ به صورت ترکیبی و معمولا از ترکیب رنگ‌های سرد و گرم هستند که می‌توانند یک استایل زیبا و متعادل برای شما بسازند. اگر دوست دارید در سال 1403 زیباترین لباس‌ها را به تن داشته باشید، استفاده از این ترکیب که از ترندی‌ترین رنگ‌های استایل ۱۴۰۳ است را فراموش نکنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید:۵  کار ساده برای داشتن پوست زیبا و شاداب که می‌توانید در خانه انجام دهید! 

جالب خواهد بود: آرایش صورت گرد: ۵ ترفند آرایش حرفه ای برای کسانی که صورت گرد دارند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا