;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی دزد تفنگ: باهوشا بگن که چه کسی سلاح کمری پلیس را دزدیده است!؟

آزمون شناسایی دزد تفنگ: فکر می کنید از جمله نوابغی هستید که به راحتی می توانید هر آزمون و سوالی را حل کنید؟ جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون شناسایی دزد تفنگ امتحان کنید؟باید گفت که آزمون شناسایی دزد تفنگ، یکی دیگر از آزمون هایی سختی است که شرکت کنندگان بسیاری را گیج کرده است. بدین ترتیب می توان گفت تنها نوابغ و کسانی که دارای مهارت ها و توانائیهای بالای شناختی هستند، می توانند این آزمون را رمزگشایی کنند.

زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ گویی به این آزمون تنها 3 ثانیه در نظر گرفته شده است. به واقع شما باید در یک نگاه دزد تفنگ پلیس را شناسایی کنید. پس اگر آماده هستید، باید فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی دزد تفنگ بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟  ما معتقدیم که اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب ررا حل کنید. با آزمون شناسایی دزد تفنگ مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت همسر باردار: اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی از این خانمای باردار، همسر مرد بیمار است!

آزمون شناسایی دزد تفنگ

مجله خبری چشمک به صورت منظم و مرتب جدیدترین و چالشی ترین معماهای تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. لذا شما می پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک پیدا کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

آزمون شناسایی دزد تفنگ آنقدر چالشی است که تنها 20 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناسایی دزد تفنگ باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون شناسایی دزد تفنگ با پلیس نگون بختی مواجه هستید که سلاح کمری او مفقود شده است. او نگران است و سراسیمه همه جا را وارسی می کند. اما سلاح او توسط یکی از افراد تصویر سرقت شده است. اما کدامیک از افراد تصویر؟ زمان 3 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شد.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر واقعی خلبان: یکی از این دو زن ربات است و همسر واقعی خلبان نیست، اما کدوم!

آزمون شناسایی دزد تفنگ

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر اداره: اگه تو یک نگاه اشتباه این عکس را پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه تفاوتهای دو تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، قدرت چشات عالیه! بپا چشم نخوری!؟

پاسخ آزمون شناسایی دزد تفنگ

زمان شما به پایان رسیده است. اگر به پاسخ نرسیدید، مطمئناً  درجه سختی آزمون شناسایی دزد تفنگ ، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق هواپیما: چه کسی یه کمی بیشتر از خیلی، مخ اش تاب خورده!؟

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد معروف اینستاگرام: کدومیک از این 3 تا دختر تو اینستاگرام، خیلی خفنه!

پاسخ آزمون شناسایی دزد تفنگ: مرد کنار پلیس اسلحه را دزدیده و در گلدان کاکتوس مخفی کرده اسن. او با نگرانی به پلیس نگاه می کند که مباد اسلحه درون گلدان کاکتوس شود.

پاسخ شناسایی دزد تفنگ

امیدوارم ازآزمون شناسایی دزد تفنگ امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت براساس انتخاب پروانه: یه پروانه انتخاب کن تا بگم شخصیت وفادار هستی یا خائن!؟

 

 

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مرد مجرد:یه آدم نکته سنج، خیلی راحت میتونه مرد مجرد تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنه!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: در صورتی که تیزبین باشی و تمرکزت عالی باشه، در 5 ثانیه 4 تا 1 را در تصویر پیدا می‌کنی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی با پیدا کردن جغد: اگه تو 5 ثانیه جغد رو پیدا کنی، چشای عقابی داری!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن حامله بی فکر: کدامیک از این دو زن در بی فکری رو دست ندارد!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباهات تصویر منزل: اگر تیزبینی در 15 ثانیه تمام اشتباهات را پیدا می کنی!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش تقلبی: اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی از این افراد یک نقاش واقعی نیست!

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

 احتمالاً بپسندید: شناسایی فرد کلاهبردار تصویر: با هوش کارآگاهی خودتان، کلاهبردار تصویر را شناسایی کنید!

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی حیوان متفاوت میان پرندگان: دقت و تمرکزت رو با پیدا کردن خوکچه میان پرندگان اثبات کن!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نامزد استاد: اگر تیزبینی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد دختر: باهوشی بگو، کدوم یکی از این آقایون خوش تیپ، نامزد این دختر خانم زیباست!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چشای عقاب داری، پس 10 تفاوت میان میوه های بامزه و فانتزی را شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی عروس آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: از هوش کارآگاهی ات استفاده کن و بگو کدوم یکی از این دو آقای زرنگ میتونه قاتل باشه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چه کسی این زن را به قتل رسانده، نظافتچی یا پیشخدمت!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی حلقه گمشده: با پیدا کردن حلقه، مانع از کنسل شدن مراسم ازدواج شوید!

برایتان جالب خواهد بود

شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

آزمون شناسایی تفاوت پسر فوتبالیست: اگه تیزی سریع، 5 تفاوت دو تصویر پسرک فوتبالیست را پیدا کن!

شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

آزمون شناخت زندانی فراری: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن زندونی تصویر اثبات کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا