;
تفریح و سرگرمی

بگو کدوم کوله پشتی را انتخاب کردی، تا بگم در برخورد با دیگران دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی: شما از چه نوع و سبک کوله پشتی استفاده می کنید؟ یکی را که بیشتر می پسندید، انتخاب کنید تا بگم در برخورد با دیگران چه جور شخصیتی داری!؟ انتخاب شما نشان می دهد که آیا می دانید چگونه به راحتی ببخشید و فراموش کنید!؟

بر همین اساس ما یک تست شخصیتی بسیار جالب را به شما ارائه می کنیم که در آن می توانید بدانید که آیا می دانید چگونه با یک پویایی ساده و در عرض چند دقیقه به راحتی دیگران را ببخشید یا خیر!؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت دو گرگ باشخصیت:فقط تیزبینا میتونند تفاوتای این دو تا گرگ شهری راپیدا کنند!؟

تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی

دانستن اینکه چگونه ببخشیم یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که در زندگی‌مان داریم، زیرا اگرچه همه چیز به چگونگی اتفاقات بستگی دارد، اما همیشه مهم است که ورق را برگردانیم و روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنیم. اینکه چگونه می توانید به راحتی فراموش کنید؟ بر همین اساس ما به شما تست شخصیتی ارائه می کنیم که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

سنت‌ها، ناامیدی‌ها و اعمال منفی نسبت به شخص ما معمولاً باعث نوعی درد اجتناب‌ناپذیر می‌شود، اما خوب می‌گوید «زمان همه چیز را درمان می‌کند». آیا تو هم چنین فکر می کنی؟ دریغ نکنید و در این تست تصویری شگفت انگیز شرکت کنید. یک کوله پشتی انتخاب کنید و کشف کنید که آیا می دانید چگونه ببخشید یا خیر؟

این تست تصویری بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و انتخاب کنید که از کدام کوله پشتی استفاده می کنید. بعداً نتایجی را به اشتراک خواهیم گذاشت که شما را واقعاً شگفت‌زده می کند.

شاید بپسندید: تست شناخت خانواده ثروتمند: فقط یک نابغه می تواند، خانواده ثروتمند تصویر را در یک نگاه شناسایی کند!

تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی

شاید بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد: اگر تیزبین و باهوش باشی می تونی به راحتی مادر نوزاد را شناسایی کنی!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور آتش نشان واقعی:باهوشا بگن که مأمور آتش نشان واقعی کدوم یکی هست!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت فرد باردار: اگه هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز داری، سریع بگو کدومیکی بارداره!؟

پاسخ تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی

به دقت در مورد پاسخ خود فکر کنید و کوله پشتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید تا جزئیات بیشتری در مورد خود بدانید. سپس نتایج تست شخصیت را بخوانید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت فرد دروغگو در هواپیما: آیا مرد داخل هواپیما، واقعا یک زندانی فراری است!؟

کوله پشتی 1

کوله پشتی 1

اگر در تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی این گزینه را انتخاب کردید باید بدانید که تا به حال برای شما سخت است که باور کنید افرادی که بیش از همه به آنها اعتماد داشتید شما را تنها گذاشتند. لذا مهربانی و خوبی شما به شما اجازه نمی دهد از آنها کینه ای بگیرید. باید بدانید که شما در این حالت روابط منفی را در زندگی خود انتخاب کرده اید یا می خواهید ببندید. سعی کنید در اعمال و روابط خود محتاط تر باشید.

شاید بپسندید: تست بینایی با پیدا کردن جغد: اگه تو 5 ثانیه جغد رو پیدا کنی، چشای عقابی داری!

کوله پشتی 2

کوله پشتی 2

در صورتی که در تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی این گزینه را انتخاب کردید:  هیچ شانس دومی برای شما وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد، می دانید که هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود، به همین دلیل ترجیح می دهید به زندگی خود ادامه دهید و هر چیزی که به شما آسیب می زند را پشت سر بگذارید، اما با وجود تلاش، بسیاری از اوقات این کار را نمی کنید. پس برای اینکه به خود آسیب وارد نکنید بهتر است اگر می توانید همه چیز را کاملا ببخش!

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی چهره ها: ظرفیت ذهنی خود را با پیدا کردن 10 چهره پنهان تنها در 20 ثانیه بفهمید!

کوله پشتی 3

تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زن ثروتمند: فقط باهوشا در یک نگاه زن ثروتمند تصویر را پیدا می کنند!؟

اگر در تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی این گزینه را انتخاب کردید باید بدانید،شما فردی به شدت کینه توز هستید، اما در مقابل کسی که به شما صدمه می زند، کاری نمی کنید که احساسی مشابه شما داشته باشد، برعکس، شما صبورانه منتظر می مانید تا زندگی همه را در جایی که به آنها تعلق دارد، قرار دهد. همچنین، شما به شدت به کارما اعتقاد دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت دزد لباس: اگه فکر می کنی چشات تیزه، در 3 ثانیه دزد لباس را شناسایی کنید!

کوله پشتی 4

تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی

احتمالاً بپسندید: یه نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

در صورتی که در تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی این گزینه را انتخاب کردید: اگر کسی به شما صدمه زد، می خواهید که او نیز همان احساسی را داشته باشد که شما دارید. مراقب باشید که انرژی یا زمان خود را در موقعیت هایی که به نفع شما نیست هدر ندهید. بهتر است روی شاد بودن و رسیدن به رویاهای خود تمرکز کنید، وقت آن است که آنچه را که به شما صدمه زده است را رها کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر مرد مافیا| باهوشا بگن: کدومیک از این خانم خوشکلا، همسر مرد مافیاست!؟

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس نوع استفاده کوله پشتی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. 

شاید بپسندید: اگه خیلی باهوش ونکته سنجی،بگو کدوم یکی از این 3 تا مرد خیلی وقته که جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: زنه حقیقتو میگه یا آقاهه!؟ | آیا مرده بی خود زنه رو متهم به خیانت می کنه!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی تعداد فیل ها: تنها یه ذهن آروم و چشم عقابی میتونه تو 5 ثانیه تمام فیلا را پیدا کنه!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: اگه خیلی باهوش ونکته سنجی،بگو کدوم یکی از این 3 تا مرد خیلی وقته که جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی راه فرار از خطر: تنهایک نابغه میتونه این مرد را از خطری که در کمین اوست، نجات دهد!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اخلالگر مراسم جشن:کدومیکی با پاشیدن آبمیوه به لباس زن، اخلالگر جشن است!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: فقط تیزبینا می تونن تو 5 ثانیه، 5 تفاوت تصویر مرغ و خروس بامزه را پیدا کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه تو یه نگاه اشتباه عکس این دختر خانم زیبا را پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاًبپسندید: آزمون شناسایی دزد الماس گالری: اگه فکر می کنی خیلی تیزی، سریع بگو الماس رو کی دزدیده!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی راه فرار از خطر: تنهایک نابغه میتونه این مرد را از خطری که در کمین اوست، نجات دهد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

آزمون شناسایی علت فریبکار بودن مرد: اگه خیلی تیزی بگو چرا مرد جوان تصویر، آدم فریبکاری هست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مامان گرگینه کدومه؟ اگه با مغزی بیا ملتو از کلافگی نجات بده!

برایتان جالب خواهد بود

 

 بزرگی کنید و به دختر خانمه کمک کنید که گزینه مناسبش برای ازدواج را انتخاب کنه!

فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

میخای ببینی چقدر تیزبینی، پس تفاوت های این دو تصویر برفی را در 5 ثانیه پیدا کن!

شناسایی نابغه ریاضی: نوابغ ریاضی بگن که کی معادله روی تخته رو درست محاسبه کرده!؟چرا؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگهای بامزه:تیزبینی خودت رو با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر اثبات کنید!

آزمون شناسایی علت قتل شوهر: چرا زن با آنکه شوهرش را دوست داشت، او را به قتل رساند!

قابل توجه باهوشا:میزان نکته سنجی ات رو با آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان امتحان کن!

شناسایی گزینه در معرض خطر: کدامیک در معرض خطر قرار دارد!؟

احتمالاً بپسندید: یه نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا