;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی اشکال در تصویر: اگر احساس می کنی خیلی تیزبین هستی اشکال تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی اشکال در تصویر: یکی از مزیت های خوب بازی های فکری جنبه سرگرم کنندگی آن هاست. این روزها بخش  قابل توجهی از صفحات شبکه های مختلف اجتماعی از توئیتر تا فیس بوک و … را سرگرمی هایی همچون انواع و اقسام بازی های فکری تشکبل می دهد. این بازی های علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز شما فراهم کنند.

آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر: با توجه به شرایط، کدامیک از این دو زن زنده نخواهد ماند!؟

به باور کارشناسان حوزه سلامت بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه مربوط به بی تحرکی مغز و ذهن می باشد. شما با کمک بازی های فکری می توانید، مغز و ذهنتان را ورزش دهید و علاوه بر اینکه از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کنید، زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی خود را فراهم کنید. آزمون شناسایی اشکال در تصویر چشمک از جمله همین بازی های فکری است که شما برای پیدا کردن اشکال موجود در تصویر باید از دقت و تمرکز خود به نحو احسن استفاده کنید. این مسئله فعالیت های مغز شما را افزایش می دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناخت بیمار در حال مرگ: کدام بیمار با توجه به بریدن لوله سرم ها، اول خواهد مرد!؟

آزمون شناسایی اشکال در تصویر

با توجه به آنچه در پاراگراف های بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری را در حوزه سوالات و معماهای تصویری برای شما به اشتراک می گذارد. شما با مراجعه به وب سایت چشمک و بررسی و تحلیل این ازمون ها می توانید ذهن و مغز خود را به صورت روزانه ورزش دهید. اگر به صورت مرتب این فعالیت را ادامه دهید پس از مدتی متوجه خواهید شد که ذهن تان متمرکزتر و نگاه تان به پدیده جزئی نگرانه شده است. پس با مجله خبری چشمک همراه باشید و مطالب آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زن کودک ربا را شناسایی کنید!

در تصویر آزمون شناسایی اشکال در تصویر، زن و شوهری را می بنید که سوار بر هواپیما هستند. زن در حال سقوط از هواپیماست. با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. آنچه که آزمون شناسایی اشکال در تصویر از شما می خواهد اشکال یا اشکالات تصویر است. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 6 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: قابل توجه زرنگا: نکته سنج بودن خود را در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج اثبات کنید!

 

آزمون شناسایی اشکال در تصویر

.

برایتان جالب خواهد بود: شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

.

.

.

 

 

جالب خواهد بود: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست قدرت بینایی نوشته مبهم: قدرت بینایی خود را با شناسایی نوشته درون تصویر بسنجید!

.

پاسخ آزمون شناسایی اشکال در تصویر

احتمالا تاکنون پاسخ آزمون شناسایی اشکال در تصویر را پیدا کرده باشید.اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و جزئیات تصویر آزمون شناسایی اشکال در تصویر را بررسی کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

.

.

 

تست شخصیت براساس حمل کیف: چگونه کوله پشتی یا کیف خود را حمل می کنید؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشکال در تصویر: اشکالات متعددی در تصویر دیده می شود. بال هواپیما بسیار نزدیک به درب جلوی هواپیماست. کابین خالبان در هواپیما وجود ندارد. همچنین اگر به فرض هواپیما در ارتفاع پائین در حال حرکت باشد، همین حرکت هم باد شدیدی تولید می شود. موها و لباس های زن و مرد، باید به خاطر باد شدید، وضعیت دیگری داشته باشند، اما این گونه نیست. به نظر می رسد که این تصویری از یک هواپیمای ساختگی است. هواپیمایی برای عکس گرفتن.

 

شاید بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها:تیزبینی خودت را با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر و خطای آن اثبات کن!

 

پاسخ آزمون اشکال تصویر

 

شاید بپسندید: کدوم شی در تصویر نظرتون رو بیشتر جلب کرد؟ از نتیجه شگفت زده خواهید شد!

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال در تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک : اگر باهوشی، فرد مرده را در تصویر شناسایی کن!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 احتمالا بپسندید: آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن! 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آزمون شناخت اشتباه وحشتناک تصویر: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، خطای تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زن احمق: کدامیک از این دو زن با توجه به فعالیت خود، می تواند یک احمق باشد!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد: چه کسی بچه گربه دزدیده است!؟

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

احتمالاً بپسندید: اگر می کنی خیلی تیزبینی، پس اشتباه تصویر اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کن؟

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد

اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی: قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا