;
تفریح و سرگرمی

اگه میخای بفهمی درونگرا هستی یا برونگرا به تصویر نگاه کن و بگو اول چی دیدی!؟

تست شخصیت براساس نگاه ویژه: درون گرا بودن و برون گرا بودن. درباره این دو ویژگی شخصیتی زیاد شنیده ایم. برخی خود را درون گرا می دانند و برخی کاملا برون گرا. اما برخی روان شناسان معتقدند که حتی فردی که شخصیت درونگرا دارد، ویژگی های برون گرا خود را دارد و هر فرد برون گرا دارای ویژگی های درونگرای خود است. اگر رابطه شما اخیراً چالش برانگیز بوده است، ممکن است یکی از خصوصیات پنهان درونگرای شما مقصر همه آن باشد.اگر به سختی می توانید بفهمید که این ویژگی شخصیتی چه چیز می تواند باشد، شما خوش شانس هستید.

این تست شخصیت براساس نگاه ویژه برای کمک به شما طراحی شده است که خودتان را بشناسید و بفهمید آیا درونگرا هستید یا برونگرا. با تست شخصیت براساس نگاه ویژه و بخش سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چشات تیز باشه تو یه نگاه چهره های مخفی را پیدا می کنی!

تست شخصیت براساس نگاه ویژه

به سادگی به تصویر زیر نگاه کنید و به اولین چیزی که می بینید دقت کنید.

تصویری که برای اولین بار در این تست شخصیت تصویری مشاهده می کنید، ویژگی پنهان شخصیت درونگرا یا برونگرا بودن شما را نشان می دهد که می تواند روابط شما را خراب کند.

شاید بپسندید: چیستان: نام دو شهر که سه حرف اول آن، نام دو حیوان شکارچی و شکار است!

تست شخصیت براساس نگاه ویژه

شاید بپسندید: ضریب هوشی ات رو با پاسخ به این سوال ریاضی محک بزنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: قاتل تصویر را پیدا کنی دست شرلوک هولمز رو در باهوشی از پشت بستی!

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

تفسیر مربوط به تست شخصیت براساس نگاه ویژه

اکنون که تصویر را دیده و در اولین نگاه، اولین برداشت خود را داشته اید، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید. ما اطمینان داریم که دنتایج تست شخصیت براساس نگاه ویژه برای شما جالب خواهد بود.

شاید بپسندید: معشوقه مرد دست شکسته، کدوم یکی از این خانم خوشکلاست!؟

تست شخصیت براساس نگاه ویژه

بنابراین اگر در ابتدا …  دیدید:

شاید بپسندید: دقت‌ات بالا و تیزبینی‌ات مثل عقاب باشه، تفاوتهای تصویر دخترک تو ساحل را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه همه تفاوت های تصویر ساحل استوایی را در 40 ثانیه پیدا کنی، دقت و تمرکزت 20 هست!

تفسیر تست شخصیت براساس نگاه ویژه

جمجمه

اگر ابتدا جمجمه را در تست شخصیت براساس نگاه ویژه دیدید، ویژگی پنهان درونگرای شما نیازمند به دوره های سکوت است.

شما عاشق شلوغی زندگی روزمره هستید، اما اگر برای انجام هر کاری برنامه ریزی می کنید، حداقل به یک ساعت کار نیاز دارید. دلیلش این نیست که نمی توانید تمرکز کنید، به این دلیل است که این لحظات آرام به شما کمک می کند تا دوباره شارژ کنید. مطمئن شوید که نیازهای خود را بیان کنید، حتی اگر به نظر می رسد که با شما مخالف هستند. انجام این کار باعث می شود تنش کمتری بین شما و همسرتان ایجاد شود.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که ورزشکاران برای شکستنش جایزه می گیرند!؟

هیکل شنل کلاهدار

اگر هیکل شنل کلاهدار را دیدید، ویژگی پنهانی درونگرای شما اشتیاق شدید شما به حفظ حریم خصوصی است.

شما شریک بسیار خوبی هستید، و زمانی که در مهمانی‌ها با صدای بلند ظاهر می‌شوید مورد علاقه همه هستید، اما هیچ‌کدام از اینها به این معنی نیست که شما لزوماً کتابی باز هستید، حتی برای شرکایتان.

رعایت حریم خصوصی شما برایتان بسیار مهم است، اگرچه ممکن است از اعتراف به این موضوع بیش از حد محتاط باشید، زیرا می ترسید شریک بالقوه را از خود دور کند.

شما نمی توانید از دست کسی عصبانی شوید که چیزی را به شما نداده است که هرگز نخواسته اید.

احتمالاً بپسندید: چیستان : چهارتا کبوتر رو درخت نشستن؛ دوتاشون می خوان پرواز کنن، چندتا کبوتر رو درخت مونده!؟

تیغه ها

اگر ابتدا تیغه ها را دیدید، اگر یک روز مرخصی نگیرید، ویژگی شخصیتی درونگرای پنهان شما، خلق و خوی کوتاه شماست. مطمئناً، آخر هفته‌ها را تعطیل می‌کنید، اما این که همانی هستید که هستید، معمولاً به این معنی است که آن روزهای تعطیل را صرف تعامل با دوستان خود و رفتن به ماجراجویی‌های مختلف می‌کنید.

شما از آن دسته افرادی هستید که به تعطیلات می روند و سپس پس از تعطیلات هم باید یک مرخصی کوتاه بگیرند. وقتی دعوتی را رد می کنید، هرگز نیازی به توجیه خود نداشته باشید. شما آنقدر افراد را می پذیرید که این روز برای کسی عجیب نیست، به خصوص برای افرادی که شما را دوست دارند و می شناسند.

احتمالاً بپسندید: یکی از جاده ها را انتخاب کن تا بگم در مسائل مختلف راحت تصمیم میگیری یا نه!؟

امیدوارم از تست قدرت بینایی با چهره های مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:حکایت خرگوش پير و دسته فيلها!

 

 

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 تیز و زبل باشی تو 5 ثانیه عدد 89 رو پیدا می کنی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:   اگه تو یه نگاه گربه سیاهگوش تصویر را پیدا کردی چشات مثل شاهین تیزه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگه پرنده های استتار شده میون برف رو تو تصویر تشخیص بدی، چشات مثل شاهینه!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید:چیستان: کدام حیوانی است که وارونه اش در حمام وجود دارد!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: چیستان: دو مادر و دو دختر در یک خانه مشغول آشپزی هستند اما سه نفر در خانه حضور دارند؛ چطور ممکن است؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چقدر خودت یا اطرافیانت رو می شناسی، با انتخاب یکی از این پرنده ها نکات جالبی رو می فهمی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:کدوم یکی از این افراد اولویت دارند که درمان شوند!؟ | پاسخ تان نکات جالبی را درباره تان روشن می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل ریش گرو گذاشتن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: من یک حیوان آبزی هستم؛ قسمت دوم اسم من نام یک ساز است، من چه هستم!؟

شاید برایتان جالب باشد

یکی از این زنبورها را انتخاب کن تا بفهمی آیا در زندگی استرس داری یا نه!؟

حکایت ملانصرالدین و زن ایده‌آل!

یه چشم تیزبین میتونه، دخترک سبز رو بین آدم فضایی ها پیدا کنه!

چیستان: کدام دو شهر است که بخش اول اسم آن هم نام خاک است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =

دکمه بازگشت به بالا