;
سینمافرهنگ و هنر

عکس بدون آرایش دختر شاهرخ خان، سوهانا خان طرفدارانش را شوکه کرد!

دختر شاهرخ خان سوهانا خان: سوهانا خان دختر ۲۲ ساله هنرپیشه مطرح سینمای هند «شاهرخ‌خان» معروف به پادشاه بالیوود است. این دختر به وسیله شهرت پدرش هنرمند و مادر طراحش مدت ها است که به شهرت رسیده و طرف داران زیادی پیدا کرده است. او چندی پیش برای اولین بار با امضای قرار دادی با شرکت آرایشی «میبیلین»وارد عرصه هنر شد. گرچه ورود او به عنوان چهره برند آرایشی میلبین مورد انتقاد گسترده قرار گرفت.

احتمالاً بپسندید: لیلا حاتمی هم زیر تیغ جراحی زیبایی رفت، خانم بازیگر از چهره جدیدش رونمایی کرد!  

اما به تازگی عکسی بدون آرایش از او در سایت های هندی منتشر شده که باعث تجدید نظر هوادارانش در مورد زیبایی طبیعی او شده است. بسیاری از طرف دارانش چهره بدون آرایش سوهانا را زیبا نمی دانند. با این حال سوهانا خان با هر چهره و ظرفیتی که باشد، دختر شاهرخ خان است و همه او را دوست خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

دختر شاهرخ خان سوهانا خان

انتقاد از فرزندان سلبیرتی ها

در طی سال‌های گذشته سینمای هند به دلیل باندبازی و به شهرت رساندن یک شبه فرزندان سلبریتی‌های مطرح مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌ها بوده، به باور رسانه‌های هند سینمای بالیوود بیش از سه دهه است که همانند هالیوود به‌جای فرصت دادن به استعدادهای واقعی و استفاده از آن‌ها برعکس موقعیت را برای دیده شدن فرزندان سلبریتی‌ها فراهم می‌کنند.

موج عظیم انتقاد ها از سوهانا خان

دختر شاهرخ خان سوهانا خان، تنها ساعاتی پس از برگزاری ایونت، سوهانا خان با موج عظیمی از انتقادها مواجه شد، بسیاری با نوشتن توییت‌هایی به این اقدام کمپانی میبیلین اعتراض و نپوتیسم را علت موفقیت سوهانا همانند سایر بچه‌های سلبریتی‌های هند دانستند.

احتمالاً بپسندید: مجری تلویزیون ستاره سادات قطبی به طعنه پیر بودن شوهرش، جواب عجیبی داد!

حمایت تمام قد شاهرخ خان از دخترش

دختر شاهرخ خان سوهانا خان، اما شاهرخ خان برای حمایت از دخترش در تویتر نوشت:«تبریک به میبیلین، لباست عالی بود، صحبتت عالی بود، آفرین دختر کوچولوم.» از جمله نپوبیبی‌های مطرح بالیوود که به واسطه شهرت و کمک والدینشان به موفقیت رسیدند میتوان به سلمان خان، آلیا بهات، سوناکشی سینها، آبیشک باچان، هرتیک روشن، عمران هاشمی، شرادا کاپور، شاهید کاپور، کارینا کاپور، سونام کاپور، آرجون کاپور، رنبیر کاپور، جانوی و خوشی خان، سیف علی خان، وارون داوان و بسیاری دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: الناز حبیبی همسرش را معرفی کرد، شوهر خانم بازیگر دست بزن دارد!

دختر شاهرخ خان سوهانا خان

شاید بپسندید: شخصیت هایی که باور نمی کنید حبیب لیسانسه ها (هوتن شکیبا) صداپیشه اش بوده! این بشر یک نابغه است!!

در باره شاهرخ خان همسر و فرزندانش

، شاهرخ خان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های سینما هندوستان متولد 2 نوامبر 1965 در دهلی نو می باشد. او در یک خانواده 4 نفر مسلمان به زبان پشتو بدنیا آمد، مادرش لطیف فاطمه دختر یکی از فرمانده هان ارتش هند و اهل پنجاب پاکستان کنونی، پدرش از فعالان استقلال هند از پشتو و تنها یک خواهر به نام شهناز لاله رخ دارد که بزرگتر از خودش است.

احتمالاً بپسندید:  با دانستن این ۱۶ حقیقت زندگی شخصی محمد رضا گلزار، نظرتان در مورد او عوض می شود!

ازدواج شاهرخ خان و فرزندانش

شاهرخان در یک جشن تولد با گوری چیبر آشنا شد و این آشنایی در 25 اکتبر 1991 به ازدواج ختم شد، این زوج صاحب سه فرزند دو پسر بنام آریان و آبرام و یک دختر بنام سوهانا هستند، آبرام فرزند سوم این زوج از طریق مادر جانشین متولد شده است. گوری خان همسر شاهرخ خان طراح دکور و تهیه کننده معروف سینمای هندوستان می باشد.

شاید بپسندید: سام اصغری در حمایت از همسرش بریتنی دوباره سوتی بزرگی داد!

دختر شاهرخ خان سوهانا خان

شاید بپسندید: آزاده صمدی برای چندمین بار زیر تیغ جراحی زیبایی رفت، خانم از مدل جدید دماغش رونمایی کرد!

فیلم و سریال های شاهرخ خان

دختر شاهرخ خان سوهانا خان، شاهرخ خان بیش از 55 فیلم و مجموعه تلویزیونی در کارنامهٔ خود دارد و برای نقش‌آفرینی‌هایش افتخارات مختلفی از جمله 14 جایزهٔ فیلم‌فیر دریافت کرده‌است. او در فیلم هایی چون عاشق دیوانه وار، بازیگر، ترس، سرانجام، دیوانه، گاهی آره گاهی نه، دلشکسته شجاع عروس را می برد، داره یه اتفاقایی می افته، دل دیوانه است، هرگز نگو خداحافظ، سرزمین مادری، دلداده، قطار چنای، زندگی عزیز، یک لحظه جدایی، من خان هستم و… ایفای نقش نموده است.

شاید بپسندید: با دانستن این ۱۱ نکته جالب از زندگی شخصی نوید محمدزاده متوجه می شوید که او چرا بیشتر نقش های منفی و عصبانی را بازی می کند؟!!

شاهرخ خان یک کمپانی تولید فیلم به نام دریمز آنلیمیتد را اداره می کند. البته در ادارهٔ آن با جوهی چاولا و عزیز میرزا همکار و شریک است. آنها تاکنون 4 فیلم با نام های:پهیربهی دل های هندوستانی، آشوکا، یک دو کا چهار و چلته چلته تولید کرده اند.

شاید بپسندید: آشا محرابی با عمل های زیبایی جدید دوباره چهره اش را زیر و رو کرد، خانم چه بود و چه شد؟ + عکس قبل و بعد عمل

بیشتر بخوانید

پارسا پیروزفر جذاب ترین مرد ایرانی از نظر زنان، ۱۴ واقعیت جالب را در مورد خودش فاش کرد!

۳۰ بازیگر زیبا و معروف ایرانی که باور نمی کنید هووی یکدیگر شدند!!

شاید بپسندید: باور نمی کنید که این ۱۰ بازیگر زن ایرانی معتاد شدند + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 7 =

دکمه بازگشت به بالا