;
تفریح و سرگرمی

با حل معادله 3+3×3-3+3= ؟ می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو ارزیابی کنی! | فکر نکن ساده است!

بازی فکری حل معادله: شما در تصویر یک معادله را می بینید که شما باید بتوانید پاسخ این معادله را در 8 ثانیه حل کنید. بازی فکری حل معادله می تواند به خوبی هوش ریاضی شما را ارزیابی کنید. این معادله تصویری یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید درباره آن فکر کنند و آن را حل کنند. افراد باید مشکل را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهند. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند! با مجله خبری چشمک و بازی فکری حل معادله همراه شوید.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید. معادله 3+3×3-3+3= ؟ است که پاسخگویی به آن، آسان به نظر می رسد. شما باید در 8 ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: یکی از این خانم خوشکلا همسر آقای رئیسه، فقط باهوشا میتونن تو یه نگاه تشخیص‌اش بدن!

بازی فکری حل معادله

فعال نگه داشتن ذهن از طریق این بازی های فکری به شما امکان می دهد سطح استرس و خستگی را کاهش دهید. منطق را با هوش خود ترکیب کنید و پاسخ را ارائه دهید. معماها، بازی های فکری و توهمات متعددی وجود دارد. سعی کنید مواردی را که در حوزه مورد علاقه شما هستند حل کنید تا مغز خود را تمرین دهید. برای یافتن راه حل از منطق و هوش استفاده کنید.

حل پازل های ریاضی لذت بخش است اما نیاز به کار ذهنی دارد. این بازی های فکری از ما می خواهند که از توانایی های شناختی خود و همچنین تفکر خلاق استفاده کنیم. در نتیجه این موضوعات در گفتگوهای سالم مطرح می شوند. حتماً از قانون ریاضی در کلاس برای حل طیفی از مسائل و عبارات ریاضی استفاده کرده اید. در این مورد نیز همین امر صادق است.

معادله 3+3×3-3+3= ؟ را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا یک ریاضیدان قهار هستید.

شاید بپسندید:آدم عاشق پیشه ای یا اینکه اصلا عاشق نمی شوی!؟ | همین که تصویر را دیدی چی تشخیص دادی!؟

بازی فکری حل معادله

شاید بپسندید: باهوشا بگن: بچه مال کیه!؟

.

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: کمی عجیبه اما چیزی که تو نگاه اول می بینی نشون می ده که اصلاًحافظه خوبی داری یا نه!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل استخوان لای زخم گذاشتن !

تفسیر بازی فکری حل معادله

بازی های فکری مفاهیم ساده ای هستند. اگر با دقت در مورد آنها فکر کنید، راه حل ها را پیدا خواهید کرد. پازل ریاضی و پاسخ آن در اینجا ارائه شده است. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است که بیشتر معادله را بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: چه چیزی شما را با بقیه متفاوت می کنه!؟ | میخای بدونی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از این خانما می خواهد از فروشگاه لباس چیزی را سرقت کند، کی دزده و میخاد چی بدزده!؟

 

 

 

احتمالا بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه، پس مقدار عددی سیب و آووکادو رو با توجه به معادلات بالا بدست بیار!؟

پاسخبازی فکری حل معادله:  اگر می خواهید ضریب هوشی خود را افزایش دهید، باید آن را امتحان کنید. بازی های فکری شما را دیوانه می کند، اما از راه حل های آنها شگفت زده خواهید شد. پاسخ با توجه به اولویت ها در زیر ارائه شده است و پاسخ عدد 12 می باشد.

3+(3×3)-3+3

3+9-3+3

3+6+3=12

شاید بپسندید: زن خطرناک تصویر که احتمالاً یک قاتل است را پیدا کن!

بازی حل معادله

شاید بپسندید: به تصویر نگاه کردی اول چی دیدی!؟| اولین چیزی که دیدی تعیین می‌کنه که آیا ذاتاً یه رهبری یا نه؟

امیدوارم از بازی فکری حل معادله استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: یکی از این 3 مسافر با اینکه وضع مالی خوب نداره، سوار بخش بیزنس کلاس قطار شده، اون کیه!؟

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست؟!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بی صدا زنگ می زند؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید:چی تو زندگی عصبانیت می کنه!؟ اگه میخای جوابش رو بفهمی یکی از حیوانات تصویر را انتخاب کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: تمرکزت خوب باشه، تو 7 ثانیه 3 اختلاف دو تصویر راستی و چپی از عروس و دوماد را پیدا میکنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن! | نابغه ها خیلی راحت موفق میشن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: معمای منطقی ریاضی: باهوشا می تونن این تست هوش ریاضی را در 20 ثانیه حل کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا میتونن مشخص کنن که زن باردار کدومیکی هست!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان دست فروش و الاغی که فکر می کرد می تواند دستفروش را خر کند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:کدومیکی از این دو اینفلوئنسر اینستاگرام، یه آدم واقعی نیست و بواقع یه خون آشامه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آیا کسی رو که به عنوان دیوونه گرفتن، واقعا یه دیوونه است!؟

شاید برایتان جالب باشد

اگه دقت ات خوب باشه میتونی 3 تا اختلاف رو تو تصویر گربه ملوس پیدا کنی!

حکایت بیلش را پارو کرده (ضرب المثل)

راحت تصمیم می گیری یا سخت!؟ اگه مطمئن نیستی فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

 بازی فکری مخصوص نابغه ها: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

نوشته های مشابه

45 دیدگاه

    1. یا خدا چجورییییی جوری که میگی درسته ولی نمیشه که تو میگی ببین درسته اول ضرب رو انجام میدیم یعنی ۳×۳ میشه۹ حالا باید حتما از سمت راست شروع کنی جمع و تفریق که ۹+۳ میشه ۱۲ بعد _۳ میشه دوباره ۹ که بعد +۳ آخرش هم میشه ۱۲ . اینو تو ششم ابتدایی یاد میدن

    2. اشتباه جواب همون ۱۲ میشه اول ضرب و بعد از سمت چپ شروع به انجام دادن می‌کنی که میشه ۳+۹-۳+۹ این دیگه یه جمع و تفریق که تو کلاس سوم بهمون یاد دادن

    3. نه اشتباهه .چون با توجه به اولویت وول ضرب که میشه ۹ بعد اون ۳ رو باهاش جمع میکنبم میشه دوازده بعد دواز ده رو منهای ۳ میکنیم میشه نه و بعد رو به علاوه اون یکی ۳ میکنبم میشه ۱۲ در پایه ششم هست اولویت و اینجور چیزها سامر جان.اینها با ماشین حساب درست در نمی ایند

  1. فرمول رو چند بار و هر دفعه طور دیگه نوشته شده و اگر روی همان پیش زمینه حساب کنی میشه ۱۲ اگر بازش کنی فرمول یه چیز دیگه و جواب یه چیز دیگه

  2. سلام جواب۶میشه اول ضرب را انجام میدیم میشه۹بعد جمع رو میشه ۶ بعد ۹رو جمع۳میکنیم و بعد منها۶ و جواب شش میشه همتون اشتباه میگید

    1. خفه بابا بلد نیستی به ما چه درسته اول ضرب رو می‌کنی ولی جمع و تفریق رو باهم جمع نکن دونه دونه حل کن از سمت راست جمع و تفریق رو شروع کن و رو عدد پیاده کن

      1. جمع و تفریق از سمت چپ نه راست 😐 کلاس سوم فکر کنم گفتن که ریاضیات و از چپ به راست مینویسیم

    2. نه اشتباه ت اول با توجه به اولویت ضرب انجام میشه و بعد هم به علاوه ۳ میشه که میشه ۳×۳=۹… ۹+۳ =۱۲ تا اینجا ۱۲ بعد ۱۲ منهای ۳ میشه که میشه ۹ بعد دوباره به علاوه ۳ میشه که جواب به دست بیاد و میشه ۱۲. در پایه ششم دبستان این رو داشتیم عزیزم

  3. ببینید من کلاس پنجم هستم ولی این رو بلدم اول نوشته 3+3 ×3 ما اول میایم میگیم ۳ به علاوه ۳ میشه ۶ بعد ضربدر ۳ 3×6=18 بعد گفته منهای ۳ به علاوه ۳ ما میایم جواب ۳ به علاوه ۳ رو درمیاریم که میشه ۶
    ۱۸_۶=۱۲

    1. این بچه کع پنجم بود درست درورده میشع ۱۲ بعد یکی میگه _۹و ۳ و۰ واقعان که
      فقط دوس دارم اینجا یکی معلم باشع خیلی فشاری میشه از دست جواب های شما
      جواب درست ۱۲
      اول ضرب ها بعد جمع و در آخر منها
      اینو کلاس ششم یاد دادن

  4. جواب میشه ۱۲ خلای بی سواد

    اگه حرفمو باور ندارید بزنید توی ماشین حساب جواب ۱۲ میشه 🤪😁

    1. تو خیلی با سوادی ؟!😂🤣
      خودت خلی که به جواب خودت اعتماد نداری که زدی تو ماشین حساب و جواب رو به دست آوردی و به خودت افتخار میکنی😂😂

      1. .چون با توجه به اولویت وول ضرب که میشه ۹ بعد اون ۳ رو باهاش جمع میکنبم میشه دوازده بعد دواز ده رو منهای ۳ میکنیم میشه نه و بعد رو به علاوه اون یکی ۳ میکنبم میشه ۱۲ در پایه ششم هست اولویت و اینجور چیزها سامر جان.اینها با ماشین حساب درست در نمی ایند

  5. ریاضی دانان و پروفسور های ریاضی😜😃این فوش ها چیه که به همدیگه فوش میدین؟😡
    اول باید ضرب هارو انجام بدین که ۹=۳×۳
    بعد جمع رو انجام میدیم۱۲ =۳+۹=۳×۳
    حالا منها رو انجام میدیم۹=۳_۱۲
    و دوباره جمع انجام میشود۱۲=۳+۹
    کاری نداره که جواب می‌شود
    بی سواد و خل و اینا چیه دیگه واقعا متاسفم براتون😒

  6. این میشه ۶اولویت با ضرب بعد جمع و تفریق از چپ به راست ۹=۳×۳ /۱۲=۳+۹حالا میریم اونور ۶=۳+۳حالا ۶=۶-۱۲

  7. نادون ها آخه چطور ۳+۳-۱۲ میشه ۶ اولن که تزتیب معادله هست ۳-۱۲ میشه ۹ بعد بعلاوه ی ۳ میشه دوازده بعدش هم علامت منها مال ۳ نمیشه بگیم ۳+۳ منهای ۱۲ میشه مگر اینکه داخل پرانتز بود که اونجوری نوشته میشد (۳+۳) – ۱۲ |:

  8. طبق اولویت های ریاضی جواب ۱۲ هست. خوب سوالو ببینید چی گفته بعد جواب الکی بدید.

  9. واااای یعنی باورم نمیشه اینقدر خنگ بی سواد تو ایران هست
    اصن جدی باورش سخته یه سوال به این راحتی رو که جوابش ۱۲ عه رو چهار ساعت همه باهم بحث دعوا کردن بعد اخرم یه ادم بی سواد میاد میگه نه نمیشه ۱۲ بعد دوباره همه میخوان براش توضیح بدن ولش کنین بابا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا