;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو زن زندانی، احتمالاً به زودی از زندان آزاد می شود!؟

آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی: شبکه های اجتماعی محبوبت زیادی دارند. این محبوبیت بیشتر بخاطر فضای این شبکه هاست که افراد می توانند با توجه به سلیقه و علایق خود مطالب مورد نظر خود را دنبال کنند. معماها و سوالات هوش تصویری از جمله سرگرمی های موجود در اینترنت هستند که در بسیاری از مواقع برای ارائه پاسخ به آنها شما نیازمند استفاده از قدرت دید و دقت نظر خود هستید.

به این ترتیب معماها و سوالات هوش علاوه بر ذهن، مهارتهای شناختی شما را به چالش می کشد. درگیر شدن مغز و ذهن با سوالات هوش می تواند مغز را وادار به فعالیت کند و این مسئله توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهد داد. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات هوش با شماست.

آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی مجله خبری چشمک یکی دیگر از معماهایی است که می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. کلید موفقیت در این آزمون ها تیزبینی، دقت و تمرکز است و باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. این آزمون در نهایت قدرت های شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد. با مچله خبری چشمک و آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی همراه شوید.

شاید بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی

شما در آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی با دو زندانی زن روبرو هستید. هر دوی این زندانی وضعیت و روحیه خاصی دارند. اما قرار است به زودی یکی از زندانی ها از زندان آزاد شود. به نظر شما کدامیک از این دو زندانی زن قرار است از زندان، آزاد شوند!؟ دلیل شما چیست؟

اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

بیشتر بخوانید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید:در مسابقه طناب کشی کدام گروه برنده خواهد شد!؟

پاسخ آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی

اگر هنوز به پاسخ نرسیدید، بهتر است بیشتر به تصویر نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

احتمالاً بپسندید: چشمان تیزبین و عقابی می تواند گربه استتار شده تصویر را شناسایی کند!

 

 

 

.

چالب خواهد بود: فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

 

 

 

 

شاید بپسندید: پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

برای اینکه بتوانید معمای بالا را سریع و دقیق حل کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با دقت زوایای تصویر و نیز توضیحات را مورد توجه قرار دهید. در توضیحات گفه شد که قرار است یکی از این دو زندانی به زودی آزاد شوند، اما زمان مشخص نشده است که مثلا فردا یا پس فردا!؟

بیشتر پاسخ دهندگان زنی که مشغول دیدن خود در آینه و آرایش است را انتخاب کرده اند که این مسئله با توجه به توضیح بالا اشتباه است. از سوی دیگر به ظرف غذای این زندانی نگاه کنید. تمام غذا خورده شده است. زیرا این زن کسی است که قرار نیست به زودی از زندان آزاد شود. اما زن سمت راست در حال فکر کردن است. احتمالا او روزشماری می کند برای آزادی. حتی دیگر او به غذای بی کیفیت زندان لب نزده است و پشه ها در اطراف آن در حال چرخیدن است.او غرق افکار خود است. احتمالاً به آنچه که در بیرون در انتظارش است فکر می کند!

شاید بپسندید:یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

شناخت زندانی در شرف آزادی

امیدوارم از آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدام قالب یخ زودتر آب می شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

3 تفاوت جزئی بین دو سامورایی هست، میتونی اونا را پیدا کنی!؟

همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا