;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش:کدامیک از زنان با مرد در تصویر ارتباط عاطفی دارد!؟

زبان بدن جزییات بسیار مهمی است که حتی زمانی که می خواهیم چیزی را پنهان کنیم، ناخواسته می تواند دست ما را در مقابل دیگران رو کند. یک متخصص ماهر می تواند فوراً از حرکات و حالات چهره شما بفهمد که چه چیزی را می خواهید پنهان کنید. در آزمون دقت ذهن مرد عاشق شما باید تشخیص دهید که مرد تصویر متمایل به کدام یک از زنان تصویر است. در این تست زبان بدن می تواند به شما کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید: زبان بدن مردان: ۲۳ مهم ترین نشانه که یک مرد عاشق شما شده است  

آزمون دقت ذهن مرد عاشق

درک زبان بدن، امروزه به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است. هر کدام از ما باید تا اندازه زیادی با زبان آشنایی پیدا کنیم. .درک زبان بدن می تواند هنگام ملاقات در یک مصاحبه شغلی بسیار مفید باشد. امروز با یک آزمون جالب توجه و دقت شما را محک می زنیم و با این تست سرگرم کننده می توانید توانایی خود را در درک زبان ژست ها و حالات چهره مشخص کنید. این تصویر سه زن و یک مرد را نشان می دهد که در حالت های خاصی ایستاده اند و ظاهرا احساس آرامش می کنند.اما چه چیزی از شما خواسته می شود؟ مشخص کنید کدام زن مورد توجه مرد تصویر است؟

اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

بیشتر بخوانید: زبان بدن: ۹ نشانه مهم که فردی شما را دوست دارد، حتی اگر به زبان نیاورد!

آزمون دقت ذهن مرد عاشق

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

اینجاست که توجه کامل شما مورد نیاز است زیرا پاسخ در جزئیات نهفته است. احتمالاً با کمی آشنایی با زبان بدن، سوال ما را پاسخ داده اید. اما اگر پاسخ را نمی دانید به توضیح و تصویر زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: شناخت زبان بدن زنان: ۱۰ نشانه که زنی عاشق شما شده است

پاسخ آزمون دقت ذهن مرد عاشق

اگر با دقت به عکس نگاه کنید، مطمئناً متوجه خواهید شد که پاهای مرد به کدام سمت است. با توجه به تحقیقات روانشناختی متخصصان زبان بدن، می توان نتیجه گرفت که مردی که از یک زن خوشش می آید، به گونه ناخواسته به سمت او متمایل می شود. پاهای مرد به سوی زن شماره سه است.

زبان بدن چیست؟

زبان بدن نوعی ارتباط است که در آن از رفتارهای فیزیکی بر خلاف کلمات برای بیان یا انتقال اطلاعات استفاده می شود. چنین رفتاری شامل حالات چهره، وضعیت بدن، حرکات، حرکت چشم، لمس و استفاده از فضا است. زبان بدن هم در حیوانات و هم در انسان وجود دارد. اگرچه زبان بدن بخش مهمی از ارتباطات است، اما بیشتر آن بدون آگاهی آگاهانه اتفاق می افتد. “زبان” بدن نباید با زبان اشاره اشتباه گرفته شود. در یک جامعه، تفاسیر مورد توافق از رفتار خاص وجود دارد. تفسیرها ممکن است از کشوری به کشور دیگر یا فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت باشد.

چرا زبان بدن مهم است؟

  • با استفاده از زبان بدن خود می توانیم بیان کنیم که طرف مقابل را بهتر درک کرده ایم. به عنوان مثال تکان دادن سر برای تاکید گفتار طرف مقابل یک امر کاملا طبیعی است که همواره انجام می دهیم.
  • با استفاده از زبان بدن خود می توانیم با دقت بیشتری روی طرف مقابل تاثیر بگذاریم.
  • زبان بدن در اولین برخورد بسیار مهم است. زیرا اولین برداشت همیشه مهم است و می توانید آن را با بهترین زبان بدن خود نشان دهید.

زبان بدن

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست تمرکز: آیا قادر به شناسایی تمام حیوانات این تصویر، در 15 ثانیه هستید!

قادر به شناسایی چند اسب در این تصویر هستید!؟ 5 اسب یا 7 اسب؟

تست شخصیت:به نظر شما کدام فرد، زودتر از دیگران دچار حادثه می‌شود!؟

فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه حیوانی را مشاهده کردید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا