;
تفریح و سرگرمی

آزمون دقت ذهن ماریو: ماریو در حال بالا رفتن از پله هاست یا پایین آمدن!؟

قهرمان اصلی پادشاهی قارچ، ماریو همیشه شاد با سبیل‌های خود قابل تشخیص است. او دوست قابل اعتماد پرنسس است و او و برادرش لوئیجی در سراسر سرزمین به خاطر اعمال شجاعانه خود شناخته شده اند. ماریو در ورزش هایی از جمله تنیس، گلف، بیس بال، فوتبال و حتی مسابقات کارت مهارت برتر است. او در همه آنها خوب است! در آزمون دقت ذهن ماریو شما باید در یک نگاه تشخیص دهید که ماریو در حال بالا رفتن از پله هاست یا در حال پایین آمدن؟ با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت ذهن: فقط 2% افراد در یک نگاه، عدد 4 پنهان شده را می بینند؟

آزمون دقت ذهن ماریو

هر جوانی خاطرات خوشی از دو لوله کش ایتالیایی ماریو و لوئیجی دارد که برای نجات پرنسس از پادشاهی قارچ عبور می کنند. اما اکنون می‌توانید واقعاً مهارت‌های خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می‌توانید در یک کلیپ اکشن از سال 1989 متوجه شوید که ماریو از روی پله‌ها به کدام سمت می‌دود. اگر بتوانید در عرض پنج ثانیه بفهمید که سوپر ماریو از چه راهی بر روی پله ها می دود، می توانید ضریب هوشی بالایی داشته باشید. آگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید! این تصویر از روی بخشی از انیمیشن برداشته شده است.

شاید بپسندید: تست روان شناسی بر اساس حیوانی که انتخاب می‌کنید!

آزمون دقت ذهن ماریو

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دقت ذهن ماریو

ممکن است فکر کنید این کار آسانی است – اما این کلیپ حیرت‌انگیز بینندگان را وادار کرده است که سر خود را بخارانند.

اگر به هر دلیلی موفق نشدید که بفهمید که ماریو پله ها را به سمت بالا می رود یا پایین باید به فیلم ماریو مراجعه کنید. این تصویر بخشی از ایپزود  Super Mario Bros Super Show Cartoon  است و شما با دیدن این فیلم و این سکانس خواهید فهمید که ماریو به سمت بالا حرکت می کند.

شاید بپسندید: میزان هوش خود را با پاسخ به این سوال ریاضی محک بزنید!

پاسخ آزمون دقت ذهن ماریو

البته با نگاه به عکس هم خواهید فهمید که واقعا ماریو به کدا سو در حرکت است.  کافی است به پای چپ او نگاهی بیندازید. خودتان تصمیم بگیرید که اگر از پله‌ها می‌دویدید، پایتان در این وضعیت به سمت بالا رفتن بود یا پایین رفتن! مشخص است که ماریو در واقع از پله ها بالا می دود.

آزمون دقت ذهن ماریو

اگر توانستید آن را حل کنید بسیار خوب است زیرا بسیاری از بینندگان پس از یافتن پاسخ شوکه شدند.

شاید بپسندید: اگر تمرکزتان عالی باشد،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌کنید! 

ماریو کیست؟

 Mario که در ایران با نام قارچ خور هم شناخته می شود، یک شخصیت داستانی از مجموعه بازی‌های ویدئویی سوپر ماریو که توسط طراح بازی‌های ویدئویی شرکت نینتندو، شیگرو میاموتو خلق شده‌است. ماریو به عنوان شخصیت اصلی، نماد، سمبل شانس‌بیار این مجموعه بازی به‌شمار می‌رود که از زمان خلقش، در بیش از ۲۰۰ بازی ویدئویی حضور پیدا کرده‌است. ماریو یک لوله‌کش ایتالیایی کوتاه قد و سیبیلو است و یک برادر کوچکتر به نام لوئیجی دارد. او اغلب به دنبال راهی برای نجات پرنسس پیچ که اسیر باوزر)شخصیت منفی سری بازی های ماریو) شده، است. او برای اولین بار با نام جامپ‌من در بازی دانکی کنگ در سال ۱۹۸۱ ظاهر شد. ماریو معروف ترین شخصیت در تاریخ بازی‌های ویدئویی است.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

قابل توجه چشم عقابی ها:در یک نگاه گربه های موجود در تصاویر را پیدا کنید!

4 جالب ترین سوالات هوش تصویریی و معمایی برای بهبود عملکرد مغز شما!

اگر این سوال ریاضی را در کمتر از 1 دقیقه حل کنید، ریاضیات شما عالی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا