;
تفریح و سرگرمی

با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن! | نابغه ها خیلی راحت موفق میشن!

تست هوش ریاضی با تصحیح معادله: برای اینکه اثبات کنید که در انجام تمرینات ریاضی مهارت خوبی دارید، لازم است تا یک معادله صحیح را در تست هوش ریاضی با تصحیح معادله بدست بیاورید. البته برای این کار تنها 3 ثانیه وقت دارید و فقط باید 1 چوب کبریت را جابجا کنید. آیا فکر می کنید می توانید این معادله را در 3 ثانیه حل کنید؟ شما می توانید مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط 1 چوب را حرکت دهید تا این معادله درست شود! با مجله خبری چشمک و تست هوش ریاضی با تصحیح معادله همراه شوید.

همان طور که می دانیم تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. تست هوش ریاضی با تصحیح معادله به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از 3 ثانیه آزمایش کند. معادله داده شده 5+9=19 است. اما این معادله اشتباه است! وظیفه شما یافتن پاسخ صحیح در عرض 3 ثانیه است.

شاید بپسندید:در برابر چالش های زندگی چه رفتاری داری، اگر تا حالا نمی دونی یه خونه رو انتخاب و تفسیرش رو بخون!

تست هوش ریاضی با تصحیح معادله

باید بدانید که مهم نیست که چگونه با این چالش ریاضی برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل معادله ای است که تنها جق حرکت دادن 1 چوب کبریت دارید. برای تست هوش ریاضی با تصحیح معادله خود آماده اید؟

آزمون های ریاضی و پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که کدام  چوب کبریت را حرکت دهیم و به کجا منتقل کنیم.

شاید بپسندید: 5 تا تفاوت بین این دو تا سنجاب بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

تست هوش ریاضی با تصحیح معادله

شاید بپسندید: تست هوش ریاضی مختص نابغه ها: فقط نابغه ها می توانند عدد مناسب را در تصویر پیدا کنند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از افراد زیر از یک جواهر فروشی در یک مرکز خرید الماس دزدیده،او را شناسایی کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: دقت و تمرکزت رو با پیدا کردن 3 تا تفاوت تصویر کودک و اسباب بازی اش ارزیابی کن!

پاسخ تست هوش ریاضی با تصحیح معادله

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شده اید 1  چوب کبریت را برای ایجاد معادله صحیح در تست هوش ریاضی با تصحیح معادله پیدا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید!ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: عاشق پیشه ای یا کلن به عشق بی باوری!؟ فقط به تصویر نگاه کن و بگو اول چی دیدی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: بچه مال کیه!؟

 

 

 

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

جواب و پاسخ تست هوش ریاضی با تصحیح معادله: برای توضیح راه حل تصاویر را قرار داده ایم.

شاید بپسندید:فقط یکی از افراد تصویر قاتل نیست، اگر پیداش کنی کارت خیلی درسته!

تست ریاضی با تصحیح معادله

شاید بپسندید: به تصویر نگاه کردی اول چی دیدی!؟| اولین چیزی که دیدی تعیین می‌کنه که آیا ذاتاً یه رهبری یا نه؟

امیدوارم از تست هوش ریاضی با تصحیح معادله استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چقدر دقیق و نکته بین هستی!؟ با پیدا کردن سگی که با بقیه متفاوته دقت ات رو امتحان کن!

 

 

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید ضعف اصلی ات در زندگی را آشکار می کند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: یه مسیر رو برای پیاده روی ات انتخاب کن تا بگم موقع شکست و مشکلات چیکاره ای!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگه زبر و زرنگی بگو کدومیکی از این 3 زن، همسر دکتره است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: بیمار باندپیچی شده یه زنه یا یه مرد!؟ | دکتر داره راست میگه یا خانم توی اتاق!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل هرچه کنی به خود کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط 15 درصد افراد میتونن تو 10 ثانیه عددمناسب رو به چای علامت سوال پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

بیشتر بخوانید:چی تو زندگی عصبانیت می کنه!؟ اگه میخای جوابش رو بفهمی یکی از حیوانات تصویر را انتخاب کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی تو فروشگاه سرقت انجام داده، به نظر شما کدومیکی از این 3 زن سارق هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو که آیا زن تصویر، مادر کودک بیمار است!؟

شاید برایتان جالب باشد

حکایت ضرب المثل رفته آب خنک بخوره!

چه چیزی شما را با بقیه متفاوت می کنه!؟ | میخای بدونی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

در کمتر از 5 ثانیه گربه را میان جغدها شناسایی کنید!

کدومیکی از این سه جوون با یه پیرزن ازدواج کرده است!؟ | فقط یه نکته سنج میتونه جواب بده!

آیا به محیط اطراف دقت کافی داری؟ | کافیه بگی با نگاه اول به تصویر، چی دیدی تا به جوابت برسی!؟

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. اون موقع باید دوتا چوب کبریت حرمت میداد. اگه فقط معادله ریاضی رو میگید ک درست میشه باید بگم ک معما گفته فقط یک حرکت.!!

    1. دوستان درست گفتن، با یک حرکت میشه ۵+۸=۱۳ هم درست بشه. کافیه از ۱۹ یک چوب کبریت به ۹ اضافه کنیم تا تبدیل به ۸ بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا