;
تفریح و سرگرمی

میزان هوش خود را با پاسخ به این سوال ریاضی محک بزنید!

این سوال ریاضی در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ظاهر این سوال بسیار ساده به نظر می رسد، اما روند پاسخ به سوال، دسترسی به پاسخ صحیح به این سوال را سخت نموده است. سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند. با سوال هوش ریاضی شگفت انگیز با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. شما برای یافتن پاسخ صحیح سوال ریاضی تصویر فقط 10 ثانیه فرصت دارید!؟

شاید بپسندید: 4 جالب ترین سوالات هوش تصویریی و معمایی برای بهبود عملکرد مغز شما!

سوال هوش ریاضی شگفت انگیز

چالش‌های تصویری و سوالات هوش همچنان مورد علاقه کاربران در شبکه‌های اجتماعی است. این سوالات برای مدت طولانی می توانند ذهن افراد را درگیر کنند و میزان دقت و قدرت هوش آن ها را بع چالش بکشد. خالق این چالش جدید، که شامل حل یک مسئله ریاضی است، اطمینان داده است که تنها 3٪ می توانند راه حل را پیدا کنند. اگر آماده هستید شما نیز قدرت هوش خود را محک بزنید. با دقت به صورت سوال نگاه کنید!

سوال هوش ریاضی شگفت انگیز

.

.

.

.

.

.

.

این تمرین توسط Cayetano Gutiérrez Pérez، پروفسور اسپانیایی و متخصص ارتباطات علمی به اشتراک گذاشته شده است و او اطمینان داده که این تمرین “کمی پیچیده است، اما غیرممکن” نیست.

پاسخ سوال هوش

توییت معلم به موضوعی با هزاران پاسخ تبدیل شد: او در تویتر خود بیش از 8000 پاسخ دریافت کرد، اگرچه بسیاری از آنها اشتباه کردند. معلم به نوبه خود وقت گذاشت و به چند نفر پاسخ داد که به عدد 34 و 45 رسیده بودند.دو مورد از رایج ترین پاسخ ها.

کسانی که به 34 رسیدند با اضافه کردن حساب پایین به نتیجه حاصل جمع قبلی این کار را انجام دادند، اگرچه معلم راه حل را رد کرد.

بعداً گوتیرز تأیید کرد که پاسخ صحیح 45 است و به گفته کاربران چندین راه برای رسیدن به راه حل وجود دارد.

1*(4+1)=5

2*(5+1)=12

3*(6+1)=21

4*(7+1)=32

سپس:

5*(8+1)=45

با این حال، برخی اشاره کردند که هر دو 34 و 45 پاسخ معتبر هستند. شما چی فکر میکنید؟

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر این سوال ریاضی را در کمتر از 1 دقیقه حل کنید، ریاضیات شما عالی است!

آزمون قدرت تمرکز: آیا می‌توانید قلب‌های شکسته را در عرض 4 ثانیه پیدا کنید؟

بازی فکری:اتوبوس به کدام سمت می رود؟ پاسخ را در 20 ثانیه حدس بزنید!

اگر در 5 ثانیه “A” را در میان اعداد “4”پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا