;
فرهنگ و هنر

اختلاف سنی فیروز کریمی و همسرش+عکس

فیروز کریمی متولد 24 فروردین 1337 در تهران ، بازیکن پیشین و سرمربی فوتبال است. فیروز کریمی فارغ التحصیل لیسانس دانشکده افسری و فوق لیسانس روانشناسی می باشد که با درجه سرهنگی خود را بازخرید کرد و تجربه دو زندگی مشترک زناشویی هم دارد. ر ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر و تازه ها مجله خبری چشمک به معرفی این مربی خوش خنده خواهیم پرداخت.

شاید بپسندید: پرنسس های دیزنی شخصیت اصلی آثار نقاشی معروف شدند+ عکس های بخش اول

بیوگرافی فیروز کریمی

او ابتدا بازی خود را با تیم شهربانی تهران آغاز و پس از آن به تیم پاس تهران راه یافت. فیروز کریمی به عنوان بازیکن در تیم پاس، قهرمانی در جام تخت جمشید ۱۳۵۵ و جام تخت جمشید ۱۳۵۶ را تجربه کرد، او بارها در تیم ملی ارتش ایران بازی کرده و با این تیم به موفقیت رسیده‌است.

شاید بپسندید: سرنوشت سوسانو، آیا در تاریخ سوسانو توسط جومونگ کشته شد!؟| عکس

فیروز کریمی و همسرش

او در اواخر دهه ۱۳۶۰ (۱۳۶۹) به مربیگری روی آورد و توانست باشگاه فوتبال پاس تهران را در دو سال متوالی ۱۳۷۱ و ۱۳۷۰ قهرمان لیگ آزادگان (که بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران میان سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰ بود) کند و در سال ۱۳۷۱ با شکست دادن الشباب عربستان تیم خود را به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا (فصل ۹۳–۱۹۹۲) رساند. عنوانی که پس از آن هیچ تیم ایرانی تا به امروز به دست نیاورده است. او تیم فوتبال بهمن کرج را در جام حذفی ۷۴–۱۳۷۳ به مقام قهرمانی رساند. در لیگ برتر ۸۶–۱۳۸۵ تیم فوتبال استقلال اهواز توسط مربیگری کریمی به مقام نایب قهرمانی رسید.

شاید بپسندید: عکس های دیدنی از پریناز ایزدیار با چهره بدون آرایش!

کریمی در تیم‌های زیادی از قبیل پاس تهران، سپاهان اصفهان، بهمن کرج، پلی‌اکریل اصفهان، تراکتور سازی تبریز، استقلال اهواز، ابومسلم مشهد، شهاب زنجان، راه‌آهن شهرری، استقلال تهران، صبای قم، داماش گیلان، گسترش فولاد، شاهین بوشهر، سنگ آهن بافق، پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی، اترک بجنورد مربیگری کرده‌است.

فیروز کریمی چهار تیم مختلف را از دسته پایین به بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران رسانده‌است. همچنین او در برنامه استعدادیابی ستاره‌ساز به‌عنوان مربی در کنار مجتبی جباری، خداداد عزیزی و ادموند بزیک ایفای نقش کرده‌است.

بیشتر بخوانید: پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری+بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

فیروز کریمی و همسرش

فیروز کریمی اولین بار با دختر خاله اش «فرزانه متین کریمی« ازدواج کرد که ثمره این زندگی 3 دختر و 1پسر می باشد و تنها دامادش نیز مهدی تارتار می باشد.

شاید بپسندید:عکس های تازه منتشر شده آزاده زارعی بازیگر آوای باران با تغییرات حیرت آور بعد از 10 سال+ تصاویر

فیروز کریمی و همسرش

خانم فرزانه متین کریمی روز یکشنبه 26 بهمن 1399 بخاطر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت ، در آگهی فوت ایشان از فیروز کریمی بعنوان همسر یاد کرده بودند.فیروز کریمی برای بار دوم با خانمی بنام شیمین که 21 سال اختلاف سنی دارند ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند پسر بنام علی می باشد.

احتمالاً بپسندید: سیلی خوردن مهران مدیری به خاطر عاشق شدن + شرح جالب ماجرا از زبان خودش!

احتمالاً بپسندید: با 10 زیباترین بازیگر زن ترکیه در سال 2023 آشنا شوید!

فیروز کریمی و همسرش

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های مریم اوزرلی در جشن تولد دخترش+دخترش کولاک کرد!

دیدگاه همسر مربی درباره کار مرد در منزل

همسر فیروز کریمی در یک مصاحبه با وب سایت خبر ورزشی اظهارات جالبی داشته اند. وی درباره کار مرد در منزل گفته بود: نظر شخصی من این است که مرد نباید در خانه کار کند. البته خانم‌ها از دست من ناراحت نشوند و این صرفاً نظر من است و قرار نیست این نسخه را برای همه تجویز کنم! حالا اگر آقای منزل سالادی درست کند یا در چیدن میز کنارتان باشد، این بیشتر برای صمیمیت خانواده است ولی اینکه مرد خانه بیاید و جاروبرقی بکشد یا ظرف بشوید را من نمی‌پسندم.

شاید بپسندید: دختر پژمان بازغی با سریال گناه فرشته قراره پا جای پای پدر بذاره | نفس بازغی رسماً بازیگر شد!

فیروز کریمی

احتمالا بپسندید: چهره متفاوت مارال بنی آدم در نقش پروین اعتصامی+عکس و بیوگرافی

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: باگ شخصیتی پرنسس های دیزنی که آنها را آسیب پذیر می کند+بخش اول

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های محمدرضا حیاتی به همراه همسر و فرزندان جوانش +بیوگرافی

احتمالا بپسندید: سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش با تغییرات خیلی شدید تعجب همه را برانگیخت+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا