;
تفریح و سرگرمی

آزمون چشم:آیا در 10 ثانیه گربه مخفی بین برگ ها را پیدا کردید!؟

بازی های فکری تصویری امروزه به شدت ذهن و فکر ما را مشغول می کنند. این تصاویر هر روز بیشتر در اینترنت در حال داغ شدن می باشند. مجله خبری چشمک امروز دو معمای تصویری را برای شما به اشتراک گذاشته است. در هر کدام از این تصاویر یک حیوان ملوس پنهان شده است. اگر شما بتوانید گربه های ملوس را در این دو تصویر پیدا کنید، قدرت دید و تمرکزتان بسیار عالی است. با آزمون دقت با گربه مجله خبری چشمک همراه باشید. شما در این آزمون اگر بتوانید در کمتر از 20 ثانیه گربه هار ا پیدا کنید، قدرت تمرکز، دقت و دیدتان عالی است.

شاید بپسندید: اگر شکلک متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید،چشمان عقابی دارید!

آزمون دقت با گربه

آیا می توانید در 20 ثانیه گربه های موجود در عکس ها را پیدا کنید؟ اما اگراین گربه خود را به خوبی در خانه و در میان زباله ها پنهان کرده باشد چی؟ آیا می توانید گربه ها را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید؟  در واقع هیچ کس نمی تواند گربه را که در زباله های انباشته پنهان شده است پیدا کند. آن را امتحان کنید. این تصاویر در واقع یک توهم نوری است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

شاید بپسندید: اگر توجه‌ات عالی است، خرچنگ را در میان شاه میگو ها پیدا کن!

تصویر اول

در این تصویر شما، تصویر از برگ های پلاسیده درختان جنگلی را مشاهده می کنید. در وحله اول فقط احتمالمی دهید که در این تصویر برگ درختان وجود دارد. همه چیز در این تصویر عادی است. اما یک گربه ملوس در قسمتی از این تصویر به خوبی خود را پنهان کرده است. با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: به نظر شما چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

آزمون دقت با گربه

شاید بپسندید: آیا می توانید حیوان پنهان شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر اول در آزمون دقت با گربه

احتمالاً گربه را در تصویر شناسایی کرده اید. اگر هم تاکنون پیدا نکرده اید، می توانید بار دیگر امتحان کنید و به بالا برگردید. اگر هم تاکنون نتوانستید گربه را پیدا کنید و خسته شده اید به تصویر پایین تر مراجعه کنید. گربه دقیقا در تصویر مشخص شده است.

 

برایتان جالب خواهد بود: 6 ثانیه وقت دارید چهره بیماران را در تصویر دکتر پیدا کنید!

پاسخ تصویر اول

شاید بپسندید: اگر فکر می‌کنی قدرت دیدت عالیه،3 پلنگ تصویر را در 10 ثانیه پیدا کن!

تصویر دوم

این عکس شاید سخت ترین عکس این تست یا پازل است. گربه ای در انبوهی از زباله ها در حال قدم زدن است. تنها یک چشم تیزبین می تواند این گربه را پیدا کند. زباله های زیادی در میان کوه زباله وجود دارد، از موتورهای قدیمی گرفته تا فلزات زنگ زده. گربه در میان زباله هاست. برای پیدا کردن گربه در داخل انبوه زباله باید سخت تلاش کنید.با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: تنها افراد چشم عقابی در یک نگاه گربه را در تصویر پیدا می‌کنند!

آزمون دقت با گربه

شاید برایتان جالب باشد: آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه قارچ را بین عروس های دریایی پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر دوم آزمون دقت با گربه

اگر هنوز گربه را پیدا نکردید، به سمت چپ تصویر نگاه کنید. اگر این امکان وجود ندارد، به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تیزبین‌ها در یک نگاه،قادر به شناسایی جزئیات متفاوت عکس هستند!

آزمون دقت با گربه

شاید بپسندید: تست هوش عدد 9: 9 را در بین انبوه عددها بیابید!

یک چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

چالش های تصویری اگر چه به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است، اما می تواند در نهایت فعالیت های مغز را افزایش داده و به توسعه توانائیهای شناختی افراد کمک کنند.

آزمون دقت با گربه

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا