;
تفریح و سرگرمی

معمای حروف:آیا می توانید حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید؟

بر اساس مطالعات عصب‌شناسی، انجام بازی‌های واژه‌ای مانند این از نظر علمی برای مغز مفید است. در اینجا، ما یک پازل بصری داریم که به معنای واقعی کلمه مغز شما را به فعالیت وادار می کند. بنابراین بعد از یک روز کاری خود در حالی که مشغول استراحت هستید و ببینید آیا می توانید آن را حل کنید. این آزمون مغز شما را ورزش داده و توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. در آزمون تمرکز یافتن حروف شما در کمتر از 20 ثانیه حروف متفاوت را در میان حروف Y پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: خود را بهتر بشناسید: بهترین ویژگی های شخصیتی شما در چیست؟

آزمون تمرکز یافتن حروف

تصویر زیر دریایی از حروف را در آرایه ای از رنگ های مختلف نشان می دهد، و همه حروف یکسان به نظر می رسند. حرف Y که ردیف به ردیف تکرار می شود. اما آیا واقعا همه آنها یکسان هستند؟ در میان حروف Y ، چند حرف متفاوت پنهان شده دیده می شود. آیا می توانید آنها را پیدا کنید؟

20 ثانیه وقت بگذارید و تمام حروف را پیدا کنید. اگر فقط یک یا دو مورد را پیدا کردید، مطمئنید که همه آنها را پیدا کرده اید؟ وقتی فکر می‌کنید همه آنها را پیدا کرده‌اید. در اینجا یک نکته مفید وجود دارد: در حالی که می‌توانید حروف را ردیف به ردیف پیمایش کنید، می‌توانید به‌صورت مورب به دنبال نوارهای رنگی پیمایش کنید، که ممکن است به شما کمک کند. اگر آماده هستید به تصویرمجله خبری چشمک نگاه کنید!

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی:آیا می‌توانید پلنگ برفی استتار شده را ببینید؟

آزمون تمرکز یافتن حروف

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش: عدد گم شده را در پازل ریاضی پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز یافتن حروف

قبل از آنکه به پاسخ بپردازیم. اینجا یک راهنمایی دیگر هم برای شما داریم. در این تصویر بیش از یک حرف متفاوت وجود دارد. در کل سه حرف در این تصویر وجود دارد: این حروف عبارتند از  X، V  وT .

.

.

.

.

اگر تاکنون نتوانستید این حروف را پیدا کنید به تصویر ذیل مراجعه کنید.

شاید بپسندید: قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: 6 ثانیه فرصت دارید خطای تصویر را پیدا کنید: 98٪ در این تست شکست خوردند

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

رابطه میان آزمون های حروف و جلوگیری از زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: یک گربه انتخاب کنید و ببینید بزرگترین مشوق شما در زندگی کیست؟

چابکی ذهن و آزمون تمرکز یافتن حروف

بازی های تمرینی مغز نیز برای آزمایش چابکی ذهنی شما طراحی شده اند. این به مهارت های حل مسئله، توانایی شما در تفکر انتقادی و حل موثر مشکلات مربوط می شود. بهبود چابکی ذهنی چیزی است که همه ما می توانیم از آن بهره مند شویم.

امیدوارم از تست تصویری امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

آیا می توانید گوزن جوان استتار شده را در این عکس پیدا کنید؟

آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

آیا می توانید سگ پنهان شده میان پانداها را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا