;
تفریح و سرگرمی

اگر شکلک متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید،چشمان عقابی دارید!

آیا می‌توانید در میان شکلک‌های عجیب و غریب یک شکلک متفاوت را در این چالش دشوار که در TikTok انجام می‌دهند، تشخیص دهید؟ آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. بنابراین چالش زیر را بررسی کنید، یک تایمر تنظیم کنید و ببینید که آیا می توانید آن را در کمتز از 10 ثانیه شکلک متفاوت پیدا کنید. در آزمون تمرکز با شکلک سگ متفاوت شما باید بتوانید شکلک سگ متفاوت را شناسایی کنید. با این آزمون،قدرت دید و تمرکز شما محک زده می شود.

شاید بپسندید: اگر توجه‌ات عالی است، خرچنگ را در میان شاه میگو ها پیدا کن!

آزمون تمرکز با شکلک سگ

شما اگر بتوانید، شکلک متفاوت را شناسایی کنید، نشان می دهد که دارای قدرت تمرکز و دید عالی هستید. به باور کارشناسان تنها 10 درصد افراد در کمتر از 10 ثانیه قادر به شناسایی شکلک متفاوت هستند. اگر آماده باشید، می توانید به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: به نظر شما چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

آزمون تمرکز با شکلک سگ

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش عدد 9: 9 را در بین انبوه عددها بیابید!

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می‌کنی قدرت دیدت عالیه،3 پلنگ تصویر را در 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ آزمون

امیدوارم که شکلک متفاوت را پیدا کرده باشید. اگر هنوز نتوانستید آن را شناسایی کنید، نگران نباشید. با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید. می توانید به بالا برگردید و باز نگاه کنید.

.

.

.

این به این معناست که احتمالا شما شکلک متفاوت را پیدا کرده اید و شاید هم نتوانسته باشید آن را پیدا کنید. شکلک سگی که به دنبال آن هستید در پایین سمت چپ قرار دارد. در ستون سوم و سوم از ردیف پایین قرار دارد.

شاید بپسندید: تنها افراد چشم عقابی در یک نگاه گربه را در تصویر پیدا می‌کنند!

پاسخ ازمون تمرکز

شاید بپسندید: چیزی که اول ببینید نشان می دهد، آیا شما عصبی هستید؟

اکنون می توانید ببینید.

یک چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

چالش های تصویری اگر چه به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است، اما می تواند در نهایت فعالیت های مغز را افزایش داده و به توسعه توانائیهای شناختی افراد کمک کنند.

شاید بپسندید: آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه قارچ را بین عروس های دریایی پیدا کنید؟

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا