;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

بازیگر نقش کودکی یانگوم در آستانه 27 سالگی اش کاملا تغییر کرده+عکس

جو جونگ ئون بازیگر نقش کودکی یانگوم :جو جونگ ئون بازیگر کره ای (به کره‌ای:조정은 به انگلیسی: Jo Jung-eun) متولد ۱۰ مارس ۱۹۹۶ در سئول است. او نخستین بار کار خود را در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد و با بازی در سریال جواهری در قصر در نقش یانگوم کوچک مشهور شد و بعد ها در فیلم ها و سریالهای زیادی ظاهر شد و با نقش آفرینی در نقش های مختلف در سریالها و فیلم های مختلف، کار خود را ادامه داد.

جو جونگ ئون همچنین در سریال جونگ میونگ هم در نقش نوجوانی کیم گی شی ظاهرشد شد. در ادامه این بخش در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی کوتاه جو جونگ ئون بازیگر نقش کودکی یانگوم و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

شاید بپسندید:بیوگرافی فوتبالیست تیم ملی به همراه همسر زیبای ترکیه ایش+عکس

بیشتر بخوانید:هادی حجازی فر بازیگر سریال زیر خاکی به همراه همسرش+عکس و بیوگرافی

جو جونگ ئون بازیگر نقش کودکی یانگوم

در ادامه تصاویری جدید از جو جونگ ئون بازیگر نقش کودکی یانگوم در سریال جواهری در قصر را ببینید. جو جونگ ئون بعد ها در فیلم ها و سریالهای زیادی ظاهر شد و با نقش آفرینی در نقش های مختلف در سریال ها و فیلم های مختلف، کار خود را ادامه داد و همچنین در سریال جونگ میونگ هم در نقش نوجوانی کیم گی شی ظاهر شد. او در سریال پادشاه ابدی با لی مین هو همبازی شده بود.

شاید بپسندید: بتمن در کشورهای مختلف چه سبک پوششی دارد+عکس های جالب بخش اول

احتمالا بپسندید: تغییرات چهره بازیگر نقش امیر سریال سرزمین مادری+عکس و بیوگرافی

جو جونگ ئون بازیگر نقش کودکی یانگوم

شاید بپسندید: بازیگر نقش پرنسس جا میونگ در سریال جومونگ 3+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: شباهت عجیب مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس با بازیگر معروف پدر خوانده مافیا+عکس

شاید بپسندید: بازیگر نقش امپراتور سوکجونگ از بس خوش تیپه، باید رئیس جمهور کره می شد+عکس و بیوگرافی

سریال جواهری در قصر

سریال جواهری در قصر، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد. داستان یک آشپز یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می‌کند که اولین پزشک زن پادشاه می‌شود. در زمانی که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می‌کند اسرار آشپزی و پزشکی کره‌ای را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری‌های مختلف درمان کند. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خاندان سلطنتی سلسله چوسان است. این مجموعه، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد.

سو یانگوم (کره‌ای: 장금، هانجا: 長今، تلفظ: یانگ گئوم) با نام اصلی ته جانگ گئوم نخستین پزشک زن سلطنتی در تاریخ کره است. نام این شخصیت که در قرن شانزدهم میلادی زندگی می‌کرده، در ده بند از اسناد پادشاهی چوسان و مجله پزشکی خاندان یی که منابعی تاریخی و موثق هستند، آمده‌است. آن‌طور که از این نوشته‌های پراکنده بر می‌آید او با دانش پزشکی خود پادشاه چونگ‌جونگ را مبهوت ساخته و پزشک ویژه پادشاه و خانواده‌اش شده بود. یانگوم سومین مقام برتر دربار کره را به دست آورده و به لقب «یانگوم بزرگ» (خط هانگول: 대، هانجا: 大) مفتخر گشته بود.سریالی در مورد این پزشک با نام جواهری در قصر ساخته شده‌است.

احتمالا بپسندید: بازیگر نقش کاریماما سریال یوسف پیامبر به همراه همسر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: ازدواج چهارم ابرو گوندش خواننده ترک با تاجری که 12 سال از خودش کوچکتر است+عکس

یانگوم در تاریخ

نام یانگوم (جانگ گئوم) که در قرن شانزدهم میلادی زندگی می‌کرده، در ده بند از اسناد پادشاهی چوسان و مجله پزشکی سلسله یی که منابعی تاریخی و موثق هستند آمده‌است. آن‌طور که از این نوشته‌های پراکنده بر می‌آید او با دانش پزشکی خود پادشاه جونگ‌جونگ را مبهوت ساخته و پزشک ویژه پادشاه و خانواده‌اش شده بود.

یانگوم سومین مقام برتر دربار کره را به دست آورده و به لقب دائه جانگ گئوم «یانگوم بزرگ» (خط هانگول: 대، هانجا: 大) مفتخر گشته بود.علاوه بر نام برده شدن از یانگوم در نوشته‌های روزانهٔ سال‌های فرمانروایی پادشاه جونگ جونگ، متن زیر مربوط به منشأ و دستاوردهای جانگ گئوم (یانگوم) است که در مجله پزشکی سلسله یی ثبت شده‌است: «بانوی پزشک جانگ گئوم، که ریشه‌هایش قابل ردیابی نیست،.

بر اساس فرمانی که یازدهمین پادشاه کره، جونگ‌جونگ، در هجدهمین سال سلطنتش [۱۵۲۴-۱۵۲۵] صادر کرد، حق نامیده شدن «دائه جانگ‌گئوم= یانگوم بزرگ» را دریافت کرد. در آن زمان سابقه نداشت که یک پزشک زن پادشاهی را معالجه کند، اما شاه به روش جانگ گئوم برای درمان بیماری با غذا اعتماد کرد. جانگ گئوم با اعطای حق استفاده از «دائه» (بزرگ) به نامش، یقیناً بانویی حماسی است که نامش در کتب تاریخ ثبت خواهد شد.»

جالب خواهد بود: بازیگران سریال دونگی بعد 14 سال پیر نشدند که هیچ، تازه خوشکل و جوانتر شدند+عکس

بیشتر بخوانید: بازیگر خول و چل سریال دونگی بیرون سریال چه خوشتیپه+عکس خودش و نامزدش!

 

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بازیگران خردسال سریال ژاپنی از سرزمین شمالی 53 و 54 ساله شدند+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بازیگر نابینای رنگ خدا در 37 سالگی اش به همراه دختر زیبایش+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: تغییر چهره صد درصدی بازیگر سرزمین مادری در سن 25 سالگی اش در بچه مهندس+عکس

احتمالا بپسندید: شخصیت های کارتونی به صورت واقعی چه شکلی می شدند+عکس

شاید بپسندید: عکسی از دکوراسیون شیک خانه سانیا سالاری که نشان می دهد خانم بازیگر نقاش حرفه ای است!

احتمالا بپسندید: علاقه مریم مومن به فیلتر چهره اینستاگرام+عکس

جالب خواهد بود: پسر دونگی در آستانه 24 سالگی اش +عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا