;
خانواده و زناشوییزندگی

اشتباهات در رابطه جنسی: این ۱۰ اشتباه در رابطه جنسی زندگی تان را نابود می کند!

اشتباهات در رابطه جنسی: رابطه جنسی بخشی جدایی ناپذیر از روابط انسانی است. به رفاه کلی، سلامت عاطفی و پیوندهای بین فردی ما کمک می کند. با این حال، گاهی اوقات بسیاری از افراد که اغلب اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند که می تواند بر تجربیات جنسی آنها تأثیر بگذارد. این اشتباهات می تواند بر رضایت، ارتباطات، ایمنی و سلامت جنسی فرد تأثیر بگذارد. این مطلب به بررسی این خطاهای رایج می پردازد.

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زنان: زنان میل بیشتری به رابطه جنسی دارند یا مردان؟

۱.عدم ارتباط

این شاید رایج ترین اشتباه باشد. بسیاری از افراد تمایلی به بیان نیازها، خواسته ها و مرزهای خود ندارند و این امر منجر به تجربیات رضایت بخشی می شود. ارتباط باز و محترمانه در مورد انتظارات، ترجیحات و سلامت جنسی می تواند به طور قابل توجهی کیفیت برخوردهای جنسی را بهبود بخشد.

۲.غفلت از پیش بازی

اشتباهات در رابطه جنسی، پیش بازی برای تنظیم خلق و خو و آماده سازی بدن برای رابطه جنسی ضروری است. به روانکاری طبیعی کمک می کند و می تواند برانگیختگی را افزایش دهد و رابطه جنسی را لذت بخش تر کند. نادیده گرفتن پیش بازی می تواند منجر به ناراحتی، درد یا عدم رضایت شود.

احتمالاً بپسندید: درخواست ازدواج مرد از زن: درخواست ازدواج از دختر متولد کدوم ماه سخت تره؟

اشتباهات در رابطه جنسی

۳.محافظت از دست دادن

بی توجهی به استفاده از روش های پیشگیری از بارداری می تواند منجر به بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی (STIs) شود. ضروری است که همیشه از محافظ مانند کاندوم استفاده کنید، مگر اینکه در یک رابطه تک همسری باشید و هر دو برای بیماری های مقاربتی آزمایش شده باشند.

احتمالاً بپسندید: چرا همه از من بدشون میاد + ۱۶ دلیل جالب که نمی دانستی!

۴.نادیده گرفتن نیازهای عاطفی

اشتباهات در رابطه جنسی، رابطه جنسی فقط در مورد رضایت جسمی نیست. همچنین یک تجربه احساسی است که می تواند صمیمیت و ارتباط ایجاد کند. نادیده گرفتن نیازهای عاطفی می تواند منجر به احساس قطع ارتباط یا نارضایتی شود. مطمئن شوید که به نشانه های عاطفی شریک زندگی خود توجه کرده و نیازهای عاطفی خود را آشکارا در میان بگذارید.

۵.نادیده گرفتن بهداشت شخصی

بهداشت فردی ضعیف می تواند باعث کاهش قابل توجهی شود و همچنین می تواند منجر به عفونت شود. رعایت اصول بهداشتی از جمله تمیز کردن نواحی تناسلی قبل و بعد از رابطه جنسی مهم است.

احتمالاً بپسندید: کی پشت سرت حرف می زنه + ۵ نشانه برای تشخیص فرد غیبت کننده!

اشتباهات در رابطه جنسی

۶.انتظار اینکه پورنوگرافی منعکس کننده واقعیت باشد

پورنوگرافی می تواند انتظارات غیر واقعی را در مورد رابطه جنسی ایجاد کند. اغلب فاقد صمیمیت عاطفی است، بر اجراهای افراطی تمرکز می کند و بدن ها و اعمالی را به تصویر می کشد که منعکس کننده تجربه جنسی متوسط ​​نیستند. درک کنید که رابطه جنسی در زندگی واقعی معمولا بیشتر در مورد ارتباط، ارتباط و رضایت متقابل است.

برایتان جالب خواهد بود: ترس از مدرسه: والدین موفق با ترس کودک شان از مدرسه این گونه برخورد می کنند!

۷.تمرکز صرف بر ارگاسم

اشتباهات در رابطه جنسی، در حالی که ارگاسم می تواند بخشی لذت بخش از رابطه جنسی باشد، اما تنها هدف نیست. تمرکز بیش از حد روی رسیدن به ارگاسم می تواند بر هر دو طرف فشار وارد کند و لذت کلی را از بین ببرد. در عوض، روی سفر و ارتباط بین خود و شریک زندگیتان تمرکز کنید.

۸.عدم اولویت دادن به رضایت

رضایت باید صریح و مداوم در هر برخورد جنسی باشد. فرض رضایت یا عدم مراجعه به همسرتان می تواند منجر به موقعیت های ناراحت کننده یا حتی خطرناک شود. همیشه اطمینان حاصل کنید که هر دو طرف در مورد هر جنبه ای از برخورد راحت و مشتاق هستند.

اشتباهات در رابطه جنسی

۹.نادیده گرفتن ناراحتی یا درد

رابطه جنسی نباید دردناک یا ناراحت کننده باشد. اگر اینطور باشد، می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل اساسی، مانند عفونت، مشکل فیزیکی، یا عدم برانگیختگی یا روانکاری باشد. مهم است که به سرعت به این مسائل رسیدگی کنید و در صورت لزوم به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

۱۰.کاوش نکردن و درک نکردن بدن

اشتباهات در رابطه جنسی، دانستن اینکه چه چیزی شما را از نظر جنسی خوشحال می کند می تواند زندگی جنسی شما را افزایش دهد. کاوش در بدن خود، درک اینکه چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید، و به اشتراک گذاشتن آن با شریک زندگی خود می تواند منجر به تجربه های جنسی رضایت بخش تر شود.

بیشتر بخوانید: دوام رابطه عاشقانه: اگر این ۸ مهارت را یاد بگیری برای همیشه رابطه عاشقانه پایدار داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا