;
زندگیخانواده و زناشویی

۱۰ نکته طلایی در مورد لباس زیر که همسرتان را دیوانه می کند!

لباس زیر زنانه نقش مهمی در روابط عاشقانه دارد. زیرا راهی عالی برای سورپرایز کردن همسرتان است. اکثر مردان به لباسی که همسرشان می پوشد، اهمیت می دهند. آن ها لباس های توری، ابریشمی یا ساتن را بیشتر ترجیح می دهند. شما به راحتی می توانید با استفاده از لباس های زیر رنگارنگ و جذاب زندگی جنسی کسل کننده  تان را تغییر دهید و هیجان های تازه خلق کنید.

با این حال، انتخاب لباس زیر زنانه مناسب می‌تواند به نظر سخت باشد، به خصوص اگر شما هم تازه ازدواج کرده باشید. شاید احساس سردرگمی کنید و مطمئن نباشید که با انتخاب های بسیار زیاد، لباس درستی را انتخاب کرده اید یا نه. بنابراین در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی به نقش لباس زیر در تحریک جنسی پرداخته می شود. در واقع ده دستورالعمل وجود دارد که به شما کمک می‌کند لباس زیر زنانه‌ای را انتخاب کنید که همسرتان دوستش داشته باشد و خودتان هم ظاهر و احساس خوبی در آن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان بر اساس رنگ پوست، بهترین رنگ لباس را انتخاب کرد؟

۱.نقش لباس زیر در تحریک جنسی، با کیفیت بودن لباس زیر

مهم است که لباس زیر زنانه ای را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد. البته مجبور نیستید گران ترین لباس زیر را بخرید. اما لباس زیر زنانه ارزان قیمتی که کیفیت پایینی دارند حس خوبی ندارند و معمولاً ظاهر خوبی هم ندارند. به همین علت لباس زیر زنانه بی کیفیت نخرید. تلاش کنید لباس زیری که انتخاب می کنید حداقل از کیفیت مناسب برخوردار باشد.

به نحوه ساخت خود لباس توجه کنید و مطمئن شوید که بخیه ساییده یا پارگی نداشته باشد. پارچه باید ظاهر با کیفیت داشته باشد و باید مشخص باشد که لباس با دقت ساخته شده است. خرج کردن کمی بیشتر برای لباس زیر زنانه ای که دوام بیشتری دارند و برای شما عالی است، بی هوده نیست.

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

۲.متناسب با بودجه شما باشد

لباس زیر باید متناسب با بودجه شما باشد. قیمت لباس زیر نیز باید با کیفیت لباس مطابقت داشته باشد. لباس زیر گرانقیمتی که می پسندین و ممکن است گران باشد، لازم نیست همان لحظه بخرید. کمی صبر کنید و مقداری پس انداز کنید، زمانی که پول کافی برای آن تهیه کردید، بروید و آن را بخرید.

۳. لباس زیر باید مناسب هیکل شما باشد

در واقع مهم ترین جنبه هر لباس زیر زنانه این است که آیا زیبایی های اندام شما را برجسته می کند یا نه. شما می توانید لباس زیر زنانه بپوشید و در آن ظاهری شگفت انگیز داشته باشید، چه ورزشکار باشید و چه دارای انحنا، اما نوع لباس زیری که انتخاب می کنید مهم است. یک لباس زیر زنانه عالی باید بهترین ویژگی های شما را برجسته کند و عیوب شما را کم رنگ کند. فرقی نمی کند که اندام کوچک دارید یا دارای اضافه وزن هستید. اگر لباس های زیر را درست انتخاب کنید، می توانید به شدت زیبا و دلربا به نظر برسید.

به عنوان مثال، اگر بالاتنه برجسته ای دارید، بهتر است لباسی انتخاب کنید تا برجستگی های بالا تنه شما را به خوبی به نمایش بگذارد. یا اگر اضافه وزن دارید بهتر است لباس زیری را انتخاب کنید که کمری داشته باشد تا شکم شما زیاد به چشم نیاید و بیشتر بالا تنه دیده شود. به علاوه اگر پایین تنه زیبایی دارید بهتر است از لباس های چسب و دامن های کوتاه استفاده کنید تا برجستگی های پایین تنه تان بیشتر به چشم بیاید. در واقع با انتخاب لباس مناسب زیبایی های تان بیشتر می درخشد و همسرتان را جذب می کند.

بیشتر بخوانید: آرایش مناسب با سبک لباس: با هر سبک لباس چگونه آرایش کنید؟

۴.نقش لباس زیر در تحریک جنسی، راحت بودن لباس زیر

لباس‌های زیر زنانه خوب باید راحت باشند و شما در آن احساس راحتی و زیبایی کنید. لباس‌های زیر زنانه‌ای که خارش، گرم یا تنگ هستند و پوشیدن آن‌ها را کاملاً سخت می‌کنند، اصلا جالب نیست. زیرا ممکن است هم خودتان احساس راحتی نکنید و هم مکن است همسرتان متوجه شود و حواسش از رابطه با شما پرت شود.

بنابراین بهتر است همیشه قبل از خرید لباس زیر آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که در آن احساس راحتی می کنید. ممکن است آن را به مدت طولانی نپوشید، اما باید مطمئن باشید که وقتی آن را می‌پوشید، ظاهر و احساس خوبی پیدا می‌کنید.

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

۵.احساس جذاب بودن

وقتی لباس زیر می پوشید همیشه باید احساس شگفت انگیزی داشته باشید. تمام هدف لباس زیر زنانه همین است. هر لباس زیر باید به شما احساس جذابیت و خوشگلی بدهد. هنگامی که لباس زیر زنانه را امتحان می کنید، قبل از این که کارت اعتباری خود را بکشید و آن را به خانه ببرید، مطمئن شوید که مانند یک بمب فوق العاده جذاب هستید.

۶.درآوردن آن باید راحت باشد

یک کت و شلوار چرمی تنگ که به سختی به شما اجازه حرکت می دهد، مناسب نیست. همچنین لباس زیر زنانه ای که بند های زیادی دارد یا امکان حرکت خوب را ندارد، مناسب نیست. شما لباس زیر زنانه‌ای می‌خواهید که به شما اجازه می‌دهد آزادانه حرکت کنید و هنگام پوشیدن آن‌ها در موقعیت‌های مختلف قرار بگیرید، بدون اینکه نیازی به صرف کردن وقت زیاد برای درآوردن آن داشته باشید.

وقتی لباس زیر را امتحان می کنید، تصور کنید که در آن در حال رابطه هستید. اگر مطمئن هستید که هنگام پوشیدن لباس زیر با شما حرکت می‌کند و می‌چرخد، انتخاب خوبی کرده اید.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب لباس تابستانی زنانه شیک برای تیپ و اندام های مختلف

۷.نقش لباس زیر در تحریک جنسی، ساده بودن رنگ ها

هنگام انتخاب لباس زیر از لباس های بسیار رنگارنگ دوری کنید. رنگ‌های ساده بدون الگوهای روشن یا شلوغ بهترین هستند. البته بهترین و جذاب ترین رنگ مشکی ساده است. لباس زیر مشکی برای هر فرم بدن و رنگ پوست جذاب و فوق العاده است.

قرمز نیز رنگ خوبی است و سفید می تواند ظاهری “معصوم” به شما بدهد که حتی فراتر از شب عروسی شما جذاب باشد. هر ترکیبی از این رنگ ها نیز عالی است، اما از لباس های زیر زنانه برهنه یا رنگ پوست خودداری کنید.

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

۸.به خوبی با لوازم جانبی ست شود

آیا یقه لباس زیر شما جایی برای یک گردنبند شیک و جذاب دارد؟  یا با کفش های پاشنه دار که ران های بلند شما را نشان می دهد، ست می شود؟… قبل از خرید لباس زیر، به این فکر کنید که با آن چه چیزی می پوشید و آیا ظاهر خوبی دارد یا خیر. هیچ لباس زیری بدون چند اکسسوری کامل نیست.

۹. به اندازه کافی بدن را نشان بدهد

بسیاری از مردان ترجیح می دهند لباس زیر زنانه ای را ببینند که به جای کمتر دیده شدن، بیشتر بدن را بببیند. لباس زیری را انتخاب کنید که به اندازه کافی پوست برهنه شما را نشان دهد و فقط نواحی مهم را بپوشاند. حتی بهتر از آن، لباس زیر زنانه است که به مرد شما نگاهی اجمالی به کالاهای زیر توری یا پارچه ابریشمی می دهد. زیرا او به سختی می تواند همه چیز را ببیند و این برایش بسیار جذاب است.

۱۰. مرد را مجذوب کند

بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که هر لباس زیر زنانه‌ای باعث می‌شود که مرد را مجذوب کند، اما این لزوماً درست نیست. زیرا هر مردی با آنچه که دوست دارد و دوست ندارد متفاوت است. بنابراین مهم است که قبل از خرید لباس، ترجیحات او را در نظر بگیرید. او چه نوع لباس زیر و چه رنگ هایی را بیشتر دوست دارد.

اگر از این دستورالعمل‌های اساسی در انتخاب لباس‌ زیر رعایت کنید قطعا به علاوه داشتن ظاهر زیبا، مرد تان را دیوانه وار مجذوب خود می کنید. در نهایت یک زندگی جنسی پرشور و پر هیجان خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا