;
خانواده و زناشوییزندگی

نقاط ضعف مردان: با دست گذاشتن روی این ۱۱ نقطه مردان را منفجر می کنید

نقاط ضعف مردان: طبیعی است که زنان و مردان تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. شناخت مردان و نقاط ضعف آنها کمک می کند تا علت بسیاری از رفتارهای آنان را کشف کنید و با دانستن چگونگی برقراری ارتباط با آنها زندگی مشترک آرام تری داشته باشید. شناخت نقطه ضعف مردان به این معنی نیست که از آنها سو استفاده کنیم، بلکه آشنایی با نقطه ضعف مردان باعث می شود بدانیم او چه انتظاراتی از ما دارد.

در این بخش خانواده و زناشویی۱۱مهم ترین نقطه ضعف مردان بررسی شده است. توصیه می شود این نقاط ضعف همسرتان را بشناسید اما برای حفظ زندگی مشترک خود دست روی این نقاط ضعف مردان نگذارید.

بیشتر بخوانید: تفاوت های زن و مرد: ۷ تفاوت بزرگ بین زن و شوهر که حتما باید بدانید!

دست گذاشتن روی این ۱۱ نقطه ضعف مردان، آن ها را منفجر می کند

۱.رابطه جنسی

تمایل برای رابطه جنسی یکی از مهم ترین نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی و زندگی مشترک است. رابطه جنسی از نگاه مردان ممکن است بسیار با دیدگاه زنان متفاوت باشد.

نقاط ضعف مردان، رابطه جنسی برای مردان به معنی عشق، حمایت و آرامش است. داشتن رابطه جنسی با کیفیت نقش زیادی در رضایت از زندگی مشترک دارد.

نقاط ضعف مردان

۲.انتقاد

مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد نماید. آقایان دوست دارند، همسرشان همیشه از آنها تعریف و تمجید کند پس بهتر است با تعریف کردن او را هر چه بیشتر به سمت تکرار کار های خوبش سوق دهید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اولین قرار ملاقات ازدواج: با این ۱۲ نکته دل طرف مقابلت را به دست می آوری!

۳.تغییر دادن

نقاط ضعف مردان، برخی خانم ها همسرشان را همانگونه که هست، دوست ندارند و گاهی به این امید با او ازدواج می کنند که او را تغییر دهند و نقایص رفتاری آنها را برطرف کنند. برای مردان چیزی بدتر از آن نیست که خصوصیات رفتاری آنها توسط زنان پذیرفته نشود، آنها دوست دارند همسرشان آنها را همانگونه که هست، بپذیرد.

۴.توهین و تمسخر

توهین و تمسخر از رفتارهایی است که آقایان انتظار آن را از هیچ کس ندارند، حتی اگر به شوخی و خنده باشد. اگر کسی آنها را به شوخی مورد تمسخر قرار داد، شما از او دفاع کنید تا همیشه عاشقتان باقی بماند.

بیشتر بخوانید: زبان بدن مردان: ۲۳ مهم ترین نشانه که یک مرد عاشق شما شده است  

نقاط ضعف مردان

۵.قدرت بدنی

نقاط ضعف مردان، آقایان بر روی قدرت جسمانی خود بسیار حساس هستند و دوست ندارند از نظر قدرت بدنی ضعیف خوانده شوند. همیشه از فرم بدن و ویژگی جسمانی همسرتان تعریف کنید و او را قوی بخوانید.

۶.مقایسه

نقاط ضعف مردان، مردان از مقایسه کردن گریزانند پس سعی کنید وقتی همسرتان رفتار اشتباهی مرتکب می شود، او را با مردان دیگر مقایسه نکنید زیرا با این کار تمام فداکاری ها وزحمات مرد مورد علاقه ی تان را زیر سوال می برید و با این کار احتمالا عکس العمل های ناخوشایندی هم می بینید.

۷.احترام گذاشتن

آقایان به همسر خود به عنوان یک پشتوانه احساسی قوی نگاه می کنند و آنها را قبول داشته و از او احترام می خواهند. حتی زمانی که با همسرتان تنها هستید، باید مرزی برای حفظ حرمت در نظر داشته باشید و همیشه احترام مرد خود را در هر شرایطی نگه دارید.

نقاط ضعف مردان

۸.نصیحت کردن

نقاط ضعف مردان، مردها پیشنهاد نصیحت زنان را به عنوان یک حمله انتقادی تعبیر می کنند و زمانی که زنی با سادگی و معصومیت به همسرش پیشنهادی می دهد یا اطلاعاتی را در اختیارش می گذارد که تصور می کند برای شوهرش مفید است، مرد جملات واقعی او را نمی شنود و تنها این جملات را در ذهن خودش بلند بلند تکرار می کند:«تو بدی، تو اشتباه می کنی، تو اصلا لیاقت نداری، تو بی کفایتی!» پس خود را موظف به دفاع کردن در مقابل این حمله می داند.

بیشتر بخوانید: نشانه های مردان قابل اعتماد: ۹ نشانه که به یک مرد می توانید اعتماد کنید

۹.نیازهای احساسی

مردها هم احساسات دارند اما به خوبی نمی توانند احساسات خود را بروز دهند اما از همسرشان توقع دارند که بتواند آنها را درک کند. مردی که از نظر احساسی تامین نشود، گاهی ممکن است بیراهه را انتخاب کند و به سمت خیانت کشیده شود پس سعی کنید نیاز های احساسی مردها را تامین کنید.

نقاط ضعف مردان

۱۰.وضعیت مالی

نقاط ضعف مردان، مردها تصور می کنند هر چه پول بیشتری داشته باشند، مردتر هستند پس اگر همیشه وضعیت مالی خودتان و دیگران را مقایسه می کنید و دائم از وضعیت مالی تان شکایت می کنید، باید بدانید با این کار مردانگی همسرتان را نشانه رفته اید.

۱۱.تائید و قدردانی

نقاط ضعف مردان، مردان دوست دارند که همسرشان کارهای آنها را تائید کند، هر چند کوچک و گذرا باشد. مردها با تائید کارهایشان توسط همسر دچار حس غرورعجیبی شده و شاد خواهند شد. هنگامی که مرد مورد تقدیر قرار می گیرد، او احساس می کند که تلاش های او بی فایده نبوده است و به همین دلیل دلگرم می شود تا بیشتر تلاش کند.

بیشتر بخوانید: 15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. عنوان خوبی انتخاب نکردید. این‌ها فقط ویژگی‌های مردانه هستند و به هیچ وجه نمیشه اسم نقطه ضعف روشون گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا