;
خانواده و زناشوییزندگی

دختران و زنانی با این ۹ ویژگی مناسب ازدواج نیستند!

با این دختران ازدواج نکنید: گاهی داشتن یک سری ویژگی ها در شریک زندگی، میتواند زندگی را سخت و غیر قابل تحمل کند. بهتر است خانم ها این ویژگی ها را از خود دور کنند تا مشکلی در ازدواج آنها رخ ندهد. اگر با فردی که آشنا شده اید خصوصیات اخلاقی را که در این بخش از خانواده و زناشویی آورده ایم را دارد ، بهتر است در انتخابتان تجدید نظر کنید.

بیشتر بخوانید: ازدواج با مرد زیبا: زیبایی مرد چه تاثیری در طول رابطه و ازدواج داره؟

۱.زنی که برای هر کسی عشوه گری می کند

برخی از زنان همیشه در حال عشوه گری و طنازی برای این و آن هستند و به مردهای اطراف خود توجه می کنند. اگر جذب اینگونه از زنان شده اید و قصد ازدواج دارید باید بدانید بزرگترین اشتباه زندگیتان را مرتکب می شوید چون شما نمی توانید تحمل کنید که همسرتان گفتگوهای پر از ناز و عشوه با تمام مردهای اهل محل داشته باشد و ترک چنین عادتی برای اینگونه از زنان بعد از ازدواج بسیار دشوار است پس بهتر است چشمهای تان را خوب باز کنید.

بیشتر بخوانید: فراری دادن مردان: این رفتارهای زنانه هر مردی را فراری می دهد!

با این دختران ازدواج نکنید

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

۲.ازدواج با زن تلخ و طعنه زن

با این دختران ازدواج نکنید، این گونه زنان همیشه در حال سرکوفت زدن و حمله ور شدن به مردهابا کلام آزاردهنده و توهین و ناسزا هستند زیر آنها همیشه از دست همه ی مردها عصبانی هستند و خشم آنان سبب می شود که مرد مقابل را آزرده خاطر کنند و به او طعنه بزنند پس ازدواج با این زنان اصلا به صلاح نیست.

بیشتر بخوانید: ازدواج با دختر پولدار + مزایا و معایب

۳.ازدواج با زن پولدوست

زنی که به پول و مادیات بیشتر از تامین عاطفی و روحی خانواده و همسر و فرزندانش فکر می کند و نسبت به مسائل مادی، توجه و تمایل وسواس گونه دارد نمی تواند همسر خوبی برای شما باشدو نقش خود را به خوبی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: نیاز همسر به توجه: ۱۶ علامت که نشان می دهد همسر تان نیاز به توجه شما دارد!

با این دختران ازدواج نکنید

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

۴.ازدواج با زن خودخواه

زند خود خواه نمی تواند همسر خوبی برای شما باشد زیرا همیشه خودش و خواسته هایش در الویت است و نخواهد توانست بعد از ازدواج یک خانه و زندگی گرم و شاد و عاشقانه برای تان فراهم کند چون شادی شما برای او اهمیتی ندارد پس باید دور ِ زن ِ خودخواه را خط بکشید!

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

۵.زنی که اهل مهمانی های مداوم است

با این دختران ازدواج نکنید، زنی که دائما در مهمانی به سر می برد و نمی تواند به هیچ دعوتی نه بگوید و در همه مهمانی ها حضورش الزامی است و باید لباسی به تن کند که جلب توجه کند و نگین مجلس باشد نمی تواند آرامش و عشق مورد نیاز همسرش را به او بدهد چون اهل زندگی کردن نیست و برای همسرش وقت ندارد.

شاید بپسندید: ۲۶ بمب کلاژن طبیعی برای جوانی و زیبایی پوست

میزان اهمیت معیار زیبایی مرد در ازدواج

۶.زنی که بیش از حد دنبال جلب محبت است

با این دختران ازدواج نکنید، زندگی مشترک با زنانی که همیشه به دنبال جلب محبت و توجه هستند و این تمایل تبدیل به وسواس شود، چیز خوبی نیست.یک همسر همیشه برای رسیدگی به نیازهای همسر خود اوقاتی را اختصاص می دهد اما نمی تواند که صد در صد مواقع روی بدهد، یعنی همسرش نمی تواند تمام اوقات توجهش فقط و فقط به او باشد.

بیشتر بخوانید: ازدواج با زن زیبا دوام داره یا نه + معایب و مزایا

۷.زن سایکوپت یا روان پلید

با این دختران ازدواج نکنید، اینگونه زنان افرادی جامعه ستیز، حقه باز هستند و به نوعی اختلال شخصیت دچارند اما معمولا زیبا هستند و مردان را با زیباییشان به خود جذب می کنند اما نوسانات خلق و خو داردیک دقیقه مهربان و دقیقه ای دیگر عصبی است این فرد خود شیفته است و بینشی نسبت به رفتارهایش ندارد پس هیچگاه با اینگونه زنان ازدواج نکنید.

بیشتر بخوانید: جذب شدن مرد به زن: هر مردی جذب این ۵ ویژگی یک زن می شود!

با این دختران ازدواج نکنید

بیشتر بخوانید: اینطوری هم شام بخور، هم لاغر شو + ۴ راز لاغری آسان!

۸.زنی که همیشه همه چیز برایش مهیا بوده

با این دختران ازدواج نکنید، ازدواج با زنی که همیشه هر چه خواسته برایش فراهم بوده و در دسترسش قرار داشته و هیچگونه تلاشی برای به دست آوردن چیزی نکرده است ، اشتباه است زیرا او نمی تواند برای همسرش زن خوبی باشد . زندگی مشترک به گذشت و صبر و فداکاری نیاز دارد پس فردی که تا بحال تمرین نکرده بعید است که بتواند این گذشت و فداکاری را داشته باشد.

شاید بپسندید: متولدین این ماه ها عاشقان و دلباخته های زیادی دارند!

۹.زنانی که امر و نهی می کنند

با این دختران ازدواج نکنید، زنانی که دیگران را کنترل می کنند و می خواهند همه تصمیم های زندگی را خودشان بگیرند و هرگز درخواست کمک نمی کنند وهمیشه در حال امر و نهی به دیگران امر و نهی هستند نمی توانند زن خوبی برای زندگی باشند.

بیشتر بخوانید: شک کردن زن به شوهر: این رفتارها نشان می ده که همسرت بهت شک کرده!

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: خجالت و کمرویی: با ۵ راهکار ساده از شرش خلاص شو!

احتمالاً بپسندید: ۱۰ بهترین جمله انگیزشی که زندگی انسان های بزرگ تاریخ را تغییر داده!

شاید جالب باشد: چرا مردان نمی توانند ابراز عشق کنند + ۱۰ دلیل جالب که نمی دانستید!

احتمالا بپسندید: جذب شوهر با ارسال پیامک به این ۱۰ روش خاص!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا