;
زندگیتفریح و سرگرمی

اگر گربه را در تصویر پیدا کنی،باید بگم چشمای عقاب داری!

یک خانم خانه دار برای تعمیرات منزل نیاز بود چند عکسی از حیاط پشتی منزل خود بگیرد و به شرکت ساختمانی ارسال کند. او چندین عکس گرفت و برای شرکت فرستاد. چند روز بعد که عکس ها را مرور می کرد متوجه نکته زیبایی در عکس شد. متوجه شد که در عکس گربه ای در حال دید زدن او بوده و او اصلا متوجه این گربه نشده است. او خیلی زود این عکس را در فضای مجازی منتشر کرد و دوستان خود را به چالش قدرت دید و تمرکز دعوت کرد. با تست قدرت بینایی با گربه اخمو همراه چشمک باشید. شما باید بتوانید گربه مخفی شده در عکس را در عرض 10 ثانیه شناسایی و پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اگر با یک نگاه مارمولک را در این تصویر پیدا کنید، چشمان قوی و دقت بالایی دارید!

تست قدرت بینایی با گربه اخمو

اکنون یادگیری بسیار آسان شده است. فیلمهای آموزشی و تکنولوژی به کمک ما آمده اند. فضای مجازی و اینترنت هم پراست از مطالب آموزشی و کمک آموزشی. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که کلیک کنیم و پاسخ هر سوالی را که جستجو می کنیم در عرض چند ثانیه بدست خواهیم آورد. در حالی که این پیشرفت ها، برای صرفه جویی در زمان و وقت مفید است، اما سبب کاهش بهره وری مغز ما می شود. در تست قدرت بینایی با گربه اخمو ما تلاش کرده ایم تا مغزتان را هر چند به مدت کوتاه وادار به فعالیت کنیم. آگر آماه هستید به تصویر به دقت نگاه کنید.

چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

تست قدرت بینایی با گربه اخمو

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب امیدوارم توانسته باشیدکه گربه را پیدا کرده باشید. اگر هنوز پیدا نکردید به بالا برگردید و با دقت بیشتری به عکس نگاه کنید. در صورتی که خسته شده اید، می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

این هم گربه مخفی شده ما در تصویر. جالب بود! نه!؟

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

تست: اگر فکر می‌کنی چشم عقاب داری،سگ خانگی را در این عکس پیدا کن؟

تست:چند تا چهره دیدید؟ بیشتر افراد تنها قادر به دیدن 4 چهره از 13 چهره در تصویر هستند!

اهمیت تست های بینایی

اگر چه راههای زیادی برای بهبود عملکر مغز وجود دارد، اما شاید محبوب ترین این راهها تصاویر معمایی و … باشند. این تصاویر مغز شما وادار به فعالیت می کند. شما مجبورید با تمام دقت و تمرکز به عکس نگاه کنید و این تمرین در بلند مدت می تواند سبب افزایش قدرت تمرکز و دقت شما شود.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

آزمون دقت: به نظر شما کدامیک از فنجان های قهوه، زودتر پر می شود!؟

تست قدرت بینایی: اگر قدرت دیدتان عالی باشد، پرنده را می بینید!

اگر مدعی داشتن چشم عقاب‌اید، جغد کوچک در این عکس را پیدا کنید!

تیز بین ها و چشم عقابی ها| اگر مار را در 10ثانیه پیدا کنید،آدم تیزبینی هستید!

با انتخاب یک الگوی یین و یانگ خود را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا