;
زندگیخانواده و زناشویی

هدیه تولد برای شوهر: ۲۴ ایده شگفت انگیز، ساده و رمانتیک!

آیا می خواهید برای سالگرد ازدواج یا تولد همسرتان کاری منحصر به فرد انجام دهید؟ هدیه خاص و رمانتیک به او بدهید؟ آیا گیج شده اید که چه کاری انجام دهید؟ گاهی اوقات بیان احساسات خود با کلمات ممکن است طاقت فرسا باشد. از این رو، هدایا گزینه مناسبی هستند تا به او بفهمانید چقدر دوستش دارید و برای تان ارزشمند است. هدایای شخصی ترند زیادی دارند، یا می توانید خلاق باشید. ایده های هدایای شگفت انگیزی وجود دارد که مطمئنا لبخند بزرگی را بر لبان همسرتان می آورد. در بخش خانواده و زناشویی چشمک به معرفی ۲۴ ایده برای انتخاب بهترین هدیه برای تولد همسر پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: تسخیر قلب شوهر با ۵۰ جمله ناب عاشقانه و محبت آمیز!

۱.لیوان چای یا قهوه

اگر بودجه کمی دارید، این یک هدیه ساده و در عین حال فوق العاده و معنادار است. چه شوهرتان عاشق چای یا قهوه باشد، می توانید با دادن یک لیوان شخصی به او بگویید که چقدر از او مراقبت می کنید. فنجان ها در اندازه های بسیار زیادی موجود هستند و برخی از آنها دارای دسته هایی به شکل های عجیب و غریب هستند. شما بر اساس سلیقه همسرتان می توانید یک لیوان یا فنجان شیک با رنگ مورد علاقه او هدیه بخرید.

۲.ساعت حکاکی شده

یک هدیه بسیار زیبا و باکلاس ساعت است. زیرا همه عاشق یک ساعت خوب هستند. می‌توانید برای شوهرتان یک ساعت حکاکی شده با تاریخ تولد یا سالگرد ازداج تان انتخاب کنید که به او بفهماند چقدر دوستشان دارید. یک پیام شخصی عاشقانه روی جعبه هدیه اضافه کنید.

۳.یک شام رمانتیک با نور شمع ترتیب دهید

بهترین هدیه برای تولد همسر، چه روز تولد او باشد، چه روز سالگرد ازدواج تان، یا فقط می خواهید از مرد زندگی خود قدردانی کنید، یک شام با نور شمع گزینه مناسبی با یک یادداشت دنج خواهد بود. می توانید برای رزرو رستوران بروید یا یک غذای خوشمزه برای دو نفر در خانه درست کنید.

۴.بلیط یک بازی

اگر او عاشق بازی است، پس این بهترین هدیه خواهد بود. یک بلیت بازی فوتبال، کریکت یا بسکتبال به او هدیه دهید یا دو تا بخرید و یکی را به نزدیک ترین دوستانش بدهید تا آن ها با هم خوش بگذرانند.

۵.مهمانی باربیکیو چطور؟

مرد مورد علاقه خود را با یک مهمانی باربیکیو غافلگیر کنید. همه چیز را آماده کنید و او را غافلگیر کنید، زیرا همه می دانیم که همه ما عاشق مهمانی های باربیکیو با دوستان و خانواده هستند.

۶.کاری را انجام دهید که او دوست دارد انجام دهد، اما شما ترجیح نمی دهید

بهترین هدیه برای تولد همسر، این یکی دیگر از ایده های سورپرایز روز تولد شوهر است. اگر عاشق گلف یا تماشای بازی است، با او به گلف بروید، از یک بازی لذت ببرید یا ورزش مورد علاقه اش را تماشا کنید. این نشان می دهد که چقدر از حضور او در زندگی خود قدردانی می کنید و لبخند بزرگی را بر لبان او می آورید.

بیشتر بخوانید: شوهرت تنبله؟ ۱۲ بهترین راه برای جدا کردن او از کاناپه !

۷.یک یادداشت عاشقانه برای همسرتان بنویسید

این یک هدیه واقعا به یاد ماندنی خواهد بود که می توانید به شوهر خود بدهید. یک یادداشت عاشقانه برای او بنویسید که در آن چیزهایی را که در مورد او دوست دارید، بیان کنید. از او برای حمایت و مراقبت دائمی اش تشکر کنید. حتی می توانید یادداشت های عاشقانه کوتاهی را برای روزهای منتهی به روز اصلی برای او بنویسید. با یادداشت های عاشقانه خود خلاقیت به خرج دهید.

۸.به سراغ لوازم جانبی Combo بروید

این یک هدیه عالی دیگر برای سالگرد یا تولد همسرتان است. می توانید یک ترکیب عطر، یک کیت اصلاح، یک کمربند، یک کیف پول و یک ترکیب کراوات به او بدهید. گزینه ها بی پایان هستند. اطمینان حاصل کنید که ترکیب‌هایی که به دنبال آن هستید، همه با کیفیت هستند و یکی را انتخاب کنید که برای او مفیدتر باشد.

بهترین هدیه برای تولد همسر

۹.با دکور اتاق سورپرایز کنید

ایده های الهام بخش زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانید از آنها الهام بگیرید و اتاق خواب خود را تزئین کنید و شوهرتان را شگفت زده کنید. از گل ها استفاده کنید و آنها را در حروفی بچینید که هجی یک یادداشت عاشقانه باشد که شوهرتان از خواندن آن خوشحال شود.

۱۰.حلقه کلید

به دنبال جاکلیدی‌های شخصی‌ دست ساز بروید که شوهرتان می‌تواند برای کلیدهای ماشین یا دفترش استفاده کند. می توانید یادداشت های شخصی را روی حلقه کلید حک کنید تا هر بار که از آن استفاده می کند به یاد شما بیفتد و لبخندی بر لبانش بیاورید. این یک هدیه سورپرایز عاشقانه عالی برای شوهر شما خواهد بود.

۱۱.کنسول بازی

چه کسی بازی های ویدیویی را دوست ندارد؟ یک کنسول بازی هدیه مناسبی برای همسر شما خواهد بود. کنسول های بازی مختلفی برای انتخاب وجود دارد. به سراغ مواردی بروید که می توانید به راحتی در خانه خود نصب کنید. به بازی هایی که شوهرتان ترجیح می دهد فکر کنید و بر این اساس خریداری کنید.

۱۲.جعبه مناسب ساعت های مختلف

بهترین هدیه برای تولد همسر، آیا شوهر شما چندین ساعت دارد و فضای کافی برای نگهداری آنها ندارد؟ سپس یک قاب ساعت به او هدیه دهید که بتواند تمام ساعت‌هایش را در آن ذخیره کند و پیدا کردن ساعتی مناسب برای لباس‌هایش را برای او بسیار راحت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونه شوهر خوبی باشیم؟ + ۱۰ نکته کلیدی

۱۳.قاب عکس کلاژ

قاب عکس کلاژ راهی عالی برای جشن گرفتن لحظات با هم بودن شماست. این می تواند عامل برجسته اتاق خواب یا اتاق نشیمن شما باشد. تصاویر مورد علاقه خود را اضافه کنید و آنها را به همسر خود هدیه دهید.

۱۴.تی شرت

شما حتی می توانید یک تی شرت شخصی زیبا به شوهرتان هدیه دهید. نقل قول مورد علاقه او یا شاید یک جوک  که شما دو نفر با هم می گویید را روی آن بنویسید. هر وقت شوهرتان از آن استفاده کند لبخند می زند. بنابراین این یک هدیه واقعا مفید خواهد بود.

۱۵.مینی جعبه سیگار

اگر شوهرتان سیگار می کشد، یک جعبه سیگار کوچک شخصی به او هدیه دهید. استفاده از کیس بسیار آسان است و گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

۱۶.کیف چرمی

هیچ چیز به اندازه یک کیف چرمی هدیه شیک نیست. یک اکسسوری عالی برای استفاده روزمره، کیف های چرم درجه یک نقطه ضعف برای هر مردی است. یک کیف با جیب های زیاد و از چرم مرغوب انتخاب کنید. قبل از خرید یک تحقیق کامل انجام دهید.

بهترین هدیه برای تولد همسر

۱۷.برای او ابزار الکترونیکی بخرید

آیا او به آخرین آی‌پد یا آخرین گوشی برند مورد علاقه‌اش چشم دوخته است؟ اگر چنین بودجه ای دارید، چرا آن را برای او نخرید! این سورپرایز ویژه باعث می شود که او از خوشحالی بپرد. حتی می توانید یک اسپیکر، یک ساعت هوشمند به او هدیه دهید.

۱۸.تابلو نور مطالعه

بهترین هدیه اگر شوهرتان کتاب دوست باشد. اگر او دوست دارد شب ها قبل از خواب مطالعه کند، اما به دلیل نورهای روشن خواب شما را مختل می کند، یک تابلو نور مطالعه به او هدیه دهید. او آن را دوست خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اختلافات زناشویی: ۱۰ تکنیک طلایی برای حل اختلافات زن و شوهر

۱۹.قاب تاریخ سالگرد

به دنبال قاب تاریخ عروسی یا قاب با تاریخ اولین ملاقات با او بروید. آن خاطرات را دوباره زنده کنید و به شوهرتان بگویید که او را خیلی دوست دارید. حتی می توانید تاریخ نامزدی و زمان تولد اولین فرزندتان را اضافه کنید.

۲۰.پایه لوازم جانبی

می توانید یک پایه چوبی لوازم جانبی به شوهرتان هدیه دهید. این یک هدیه واقعا مفید است. او می‌توانست ساعت، کلید، تلفن، شارژر و گوشی‌هایش را بدون گم کردن گهگاهی نگه دارد.

۲۱.بالش های شخصی

در مورد اضافه کردن بالش های شخصی به اتاق خواب خود چطور؟ عکس عروسی یا نامزدی خود را روی آن اضافه کنید و او را شگفت زده کنید. این یک ایده عالی است که چگونه شوهر خود را در شب تولد یا سالگرد ازدواج تان غافلگیر کنید.

۲۲.لوازم آرایشی مردانه

شوهرتان باید مانند شما از پوست خود هر روز مراقبت کند. به سراغ محصولات آرایشی مردانه بروید. به یاد داشته باشید، قبل از خرید هر گونه محصول مراقبت از پوست، باید نوع پوست او را مشخص کنید. این یک هدیه واقعا مفید خواهد بود و به او در نظافت روزانه کمک می کند.

۲۳.دکمه سرآستین

این یک ایده کلاسیک برای هدیه دادن است که شوهر شما دوست دارد. دکمه‌های سرآستین شخصی‌سازی شده‌ای را که رد پای فرزندتان یا اثر دست روی آن حک شده است، برای او تهیه کنید. می توانید دکمه سرآستین با روکش طلا، نقره یا برنز تهیه کنید. این به خوبی با لباس رسمی او هماهنگ می شود.

۲۴.به سراغ یک فلاسک قهوه مسافرتی شخصی بروید

اگر شوهر شما زیاد سفر می کند یا عاشق تناسب اندام است، این فلاسک قهوه مسافرتی شخصی یک هدیه عالی خواهد بود. این باعث می شد قهوه او برای ساعت ها خوب و گرم بماند. فلاسک با اندازه های مختلف موجود است.

بیشتر بخوانید: چگونه برای یک مرد یک زن رمانتیک باشیم +۱۱ تکنیک طلایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

دکمه بازگشت به بالا