;
خانواده و زناشوییزندگی

احساس خوشبختی پس از ازدواج با ۶ ترفند ساده و موثر!

احساس خوشبختی پس از ازدواج: واقعیت این است که ازدواج و تشکیل زندگی مشترک مدام مراقبت می خواهد. اگر از زندگی مشترک تان مراقبت نکنید، کم کم تضعیف شده و از هم می پاشد. در واقع اصل تلاش و مراقبت برای حفظ زندگی مشترک پس از ازدواج شروع می شود. زن و شوهر باید مدام از عشق، هیجان و زندگی مشترک خود مراقبت کنند. به خصوص که زندگی همواره مملو از مشکلات و چالش ها است. زن و شوهر باید هیچ گاه تسلیم چالش های زندگی نشود، هرچند که تحمل مشکلات گاهی واقعا دشوار است.

با این حال هر دو باید با هم چالش ها و مشکلات زندگی را حل کنند و از عشق خود مراقبت کنند. با ترفند های ساده می توانید پس از ازدواج و در طول سال های زندگی مشترک احساس خوشبختی کنید. در بخش خانواده و زناشویی چشمک به ۶ ترفند مهم برای إحساس خوشبختی پس از ازدواج پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: مردی که این ۱۰ ویژگی را دارد مناسب برای ازدواج است

۱.دیگر رویاهای افسانه ای وجود ندارد

احساس خوشبختی پس از ازدواج، می‌دانی زندگی یک کتاب داستان نیست، پس چرا به آن افسانه، افسانه‌ای پایبند باشیم؟ ازدواج وقتی فوق العاده است که در فراز و نشیب ها با هم لبخند بزنید. این واقعیت را بپذیرید که رابطه شما با مشکلاتی روبرو خواهد شد و خود را آماده کنید. هنگامی که این را پذیرفتید، عبور از مشکلات و مراحل کسل کننده بسیار آسان تر خواهد بود.

احساس خوشبختی پس از ازدواج

۲.بگذار طوفان برود و بگو متاسفم

احساس خوشبختی پس از ازدواج، دعواها و بحث های داغی وجود خواهد داشت که باعث می شود احساس کنید می خواهید تسلیم شوید یا همه چیز را پایان دهید. اما به عبارت بگذار طوفان برود، ایمان داشته باشید تا اجازه دهید همه چیز درست پیش برود.

ازدواج به این معنا نیست که درگیری وجود ندارد، اما به این معنی است که گاهی اوقات باید همه چیز را نادیده بگیرید و فراموش کنید. یک “متاسف” ساده می تواند برای جبران معجزه کند و دوباره صمیمیت را به رابطه تان بازگرداند. بهتر است هیچ وقت کینه توزی نکنید و قهرهای تان طولانی نشود.

بیشتر بخوانید: ۸ کلید طلایی برای یک ازدواج موفق و سالم

۳.جنبه رمانتیک خود را آشکار کنید

چه کسی می‌گوید که نمی‌توانید فقط به این دلیل که متاهل هستید قرار ملاقات بگذارید؟ وقت آن است که لباس مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و از یک شام رمانتیک با همسرتان لذت ببرید.

عشق خود را به همسرتان با یک بوسه طولانی و شب بخیر یا در آغوش گرفتن محبت آمیز هنگامی که از سر کار باز می گردد، نشان دهید. همچنین می توانید یادداشت های عاشقانه بگذارید و او را برای قرارهای عاشقانه شبانه دعوت کنید.

۴.کارهای خنده دار انجام دهید

احساس خوشبختی پس از ازدواج، گاهی اوقات، شوخی های شیطنت آمیز، خنده ها و لحظات خنده دار می تواند به شما کمک کند تا صمیمیت تان بیشتر شود. همه چیز را جدی نگیرید، شوخ طبعی یک راه عالی برای پراکنده کردن موقعیت های پرتنش است و به شما اجازه می دهد مسائل را از منظر دیگری ببینید.

بیشتر بخوانید: مهم ترین سوالات قبل از ازدواج: شریک زندگی خود را بهتر بشناسید

احساس خوشبختی پس از ازدواج

۵.چیزهای کوچک را فراموش نکنید

با گذشت سال ها از ازدواج، شما تمایل دارید چیزهای کوچکی را که شما را به هم نزدیک کرده است فراموش کنید. وقت آن است که گذشته را به زمان حال بیاوریم و برای یکدیگر به انجام کارهای کوچک معنادار شروع کنیم. با غافلگیر کردن او با غذای مورد علاقه اش یا بیرون بردن او برای شام، به او نشان دهید که چقدر از عشقش سپاسگزار هستید.

۶.شریک زندگی خود را همان گونه که هست دوست بدارید

احساس خوشبختی پس از ازدواج، انتظار نداشته باشید که شوهرتان شاهزاده جذاب باشد. او را آنگونه که هست دوست بدارید. زیرا هیچ کس کامل نیست. اگر عادت هایی وجود دارد که دوست ندارید، به آرامی او را به سمت درست سوق دهید. برای تغییر خود نیز منعطف باشید. هر چه زودتر انتظارات آرمانی تان را کنار بگذارید. این طوری  شادتر خواهید بود و بیشتر احساس خوشبختی می کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه رابطه پایداری داشته باشیم؟ + ۷ شاه کلید رابطه پایدار

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا