;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از آدمک های برفی یک آدم برفی واقعی نیست!

سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی: آیا شما می توانید در کمتر از 5 ثانیه آدمک برفی مشکوک را شناسایی کنید!؟ سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی  از جمله آزمون هایی است که نکته سنجی و تیزبینی شما کلید حل سوال خواهد بود. شما با رمزگشایی این آزمون می توانید اثبات کنید که از سطح بالای تیزبینی و همچنین نکته سنجی برخوردار هستید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی همراه باشید.

از رمزگشایی و حل آزمون ها و سوالات هوش تصویری لذت می برید!؟ آیا می دانید که حل روزانه سوالات تصویری می تواند در رشد توانایی ها و مهارت های شناختی شما موثرند؟ در صورت پاسخ مثبت، پس هر روز باید بخش تفریح و سرگرمی چشمک را دنبال کنید تا با جدیدترین و چالشی ترین معماها و آزمون های تصویری خود و توانائی هایتان را محک بزنید.

شاید بپسندید: مجموع ارزش عددی کیف و کفش و کلاه چند می شود!؟

سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی

بنابر آنچه در سطور بالا اشتره شد، ثابت کنید که طرفدار جالب ترین و پیچیده ترین چالش های تصویری هستید که سعی می کنید در زمان مشخص شده بر آن ها غلبه کنید. هزاران نفر به دنبال سخت‌ترین چالش‌های بصری برای مبارزه با کسالت و بهبود مهارت‌های خود در عرض چند ثانیه هستند. از این نظر، چالش جدیدی را به شما ارائه می کنیم که تنها تیزبین ترین افراد موفق به غلبه بر آن شده اند.

آیا می توانید تنها اشتباه را ببینید؟ تنها 22 درصد از افرادی که در این چالش شرکت کرده اند، موفق به حل آن شده اند.  بیائید با ازمون و داستان جدید آشنا شویم. در این چالش می‌توانید 3 آدم برفی جالب و بامزه را مشاهده کنید، آدمهای برفی که احتمالا در شب سال نو ساخته شده اند. اما یک خطای جدی وجود دارد. کدامیکی واقعا یک آدم برفی ساخته شده از برف نیست.

زمان شما فرا رسیده است! شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا تنها اشتباه را در این تمرین تصویری پیدا کنید. به یاد داشته باشید که باید از تقلب اجتناب کنید و تمام جزئیات را رعایت کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: کیف قرمز مال کدوم خانم هست!؟

سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: بگو در تصویر چی دیدی تا بگم چه چیزی بیشتر سبب نارحتی ات می شود!؟

 

 

 

 

.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: شمشیر گلادیاتور کجاست!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی

اگر نتوانستید در زمان 5 ثانیه ای این معما را حل کنید، می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید. یادتان باشد که هر چه بیشتر این آزمون ها و بازی ها را انجام دهید در رشد توانائیهای شما بیشتر موثر است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم در بدن انسان است هم در اجزای اتومبیل!؟

.

.

 

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: 3 تفاوت تصویر جهانگردها را پیدا کن!

 

 

 

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر دخترک در ساحل را پیدا کنید!

پاسخ سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی : در اینجا ما پرونده را حل و فصل می کنیم تا بتوانید به زندگی خود به طور عادی ادامه دهید. اگر به تصویر دقت کنید تابیدن خورشید به سطح زمین را مشاهده می کنید. گرمایی که نور خورشید تولید کرده است سبب شده تا دو آدم برفی در حالت آب شدن قرار بگیرند. اما در یکی از آدمهای برفی هیچ نشانه ای از آب شدن دیده نمی شود. احتمالا این آدمک برفی از جنس دیگری غیر از یخ و برف ساخته شده است.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: تفاوت های دو تصویر طوطی را پیدا کنید!

پاسخ سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی

امیدوارم از سوال تصویری شناخت آدم برفی قلابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: در عین اینکه اسم یک پرنده است، اسم یک غذا نیز هست!

 

برایتان جالب خواهد بود

قفل کدام صندوق گنج با کلید دزد دریایی مطابقت دارد!؟

اشتباه اصلی تصویر اداره و کارمنداش چیه!؟

چیستان: نام فلزی است که اگر وارونه اش کنید یکی از سبزیجات می شود؟

 اگه فکر می کنی نابغه ریاضی هستی پاسخ عبارت 45 ÷ 3 x (1 + 5) =؟ را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا