;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: مار را بین لاک پشت ها پیدا کن!

آزمون قدرت دید با شناخت مار: یک هنرمند مجارستانی، نقاشی های متفاوتی را خلق می کنید. وی در اثار هنری خود تلاش کرده است مغز و چشمان مخاطبان آثار خود را به چالش بکشد. وی از این طریق تلاش کرده است که مغز و ذهن و چشمان مردم را به فعالیت بیشتر وادار کند. زندگی ماشینی امروز باعث شده که مغز و چشم نیز به مانند دیگر اعضای عمومی بدن فاقد فعالیت باشد.

بر همین اساس او در آثار خود، در کنار جزئیات کلی تصویر، شی متفاوتی را جایگزین کند. در چالشی که امروز برای شما تهیه کرده ایم، دوداس تعداد زیادی لاک پشت به تصویر کشیده است. اما در میان این لاک پشت ماری هم با زبان دو شاخ خود دیده می شود که کاملا شبیه لاک پشت ها ست. با آزمون قدرت دید با شناخت مار وب سایت خبری چشمک را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: حکایت آموزنده بز را بکش تا تغییر کنی!

آزمون قدرت دید با شناخت مار

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس آزمون قدرت دید با شناخت مار مجله خبری چشمک را نیز انجام دهید.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند. به تصویر با دقت نگاه کنید. همه لاک پشت ها را از نظر بگذرانید.یکی از کله های لاک پشت با گردن دراز در واقع یک مار است که زبان نازک دو شاخش نیز دیده می شود. آیا می توانید تشخیص دهید آن مار کجاست؟

تصاویری شبیه تصویر آزمون قدرت دید با شناخت مار تصویر می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود. برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر آزمون قدرت دید با شناخت مار نگاه کنید. رکورد یافتن این تصویر 5 ثانیه بوده است. اما طراحان این تصویر معتقدند که افراد چشم عقابی در زمان کمتر هم می توانند مار را در تصویر شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: انتخاب یک حیوان تصویر ویژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

آزمون قدرت دید با شناخت مار

شاید بپسندید: ریاضی‌ات رو با حل این عبارت ارزیابی کن!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!؟ | در نگاه اول چی دیدی!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگر ببر مخفی را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

پاسخ آزمون قدرت دید با شناخت مار

اگر نتوانستید سگمار را بیابید ما آن را علامت زده ایم. تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.برای پاسخ آماده اید!؟ هنوز وقت دارید به بالا برگردید و خود مار را بیابید.

بیشتر بخوانید:حکایت خروس گردو دزد | خروسی که از همه حیوانات استفاده کرد تا خودش از خانه قاضی گردو بدزدد!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست شخصیت: آنچه که ابتدا می بنید نشان می دهد که خسیس هستی یا سخاوتمند!؟

پاسخ در زیر آمده است. اگر می خواهید ببینید کدام یک است، هنوز فرصت هست. اگر می‌خواهید یک بار دیگر نگاه کنید، اکنون فرصت دارید تا به بالا بروید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی : سگ کوچولو کجا قایم شده!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با شناخت مار

امیدوارم از آزمون قدرت دید با شناخت مار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 11×11=4 و 22×22=16 باشد عبارت 33×33= ؟ چند می شود!؟

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: گربه را میان ببرها پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوان درنده ای است که آدم ها سرش را می خورند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: تست قدرت چشم: جاروی جادگر را در میان جاروها شناسایی کنید

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو که کودک تصویر پسر است یا دختر!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

افسانه زیبای باغ سیب | داستان شاهزاده ای که معشوقش را از ته چاه نجات داد!

 قابل توجه تیزبین‌ها: قدرت بینایی‌ات رو با یافتن گلابی متفاوت اثبات کن!

گاوچران کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

چشات تیز مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر تنگ ماهی را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا