;
تفریح و سرگرمی

یه سیب با بقیه فرق داره، اگه پیداش کنی چشات مثل عقاب تیزه!

معمای تصویری سیب متفاوت: شما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن سیب متفاوت در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا شروع کنید!

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای افرادی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش ها، معمولاً شامل پیدا کردن یک شخص، یک حیوان، یک شی، یک عدد یا یک نقص در یک تصویر خاص است. در برخی موارد گذاشتن محدودیت زمانی، حل این چالش ها را پیچیده می کند. با معمای تصویری سیب متفاوت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری!

معمای تصویری سیب متفاوت

امروز معمای تصویری سیب متفاوت برای شما آورده ایم، مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند. موضوع اصلی این آزمایش سیب است که همیشه در رژیم غذایی ما به عنوان منبعی مهم برای سلامتی اهمیت دارد، زیرا یکی از میوه هایی است که دارای بیشترین خواص مفید برای بدن است.

در تصویر تعداد زیادی سیب دیده می شود. در نگاه اول هیچ تفاوتی با هم ندارند. اما یکی از سیب ها با دیگری متفاوت است. اگر قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی باشد می توانید در یک نگاه سیب متفاوت را در معمای تصویری سیب متفاوت شناسایی کنید.

ذاتاً سیب برای هضم مفید است. این میوه از قلب ما مراقبت می کند و اثر ضد التهابی زیادی دارد. تصویر ما پر از سیب است. رنگ و شکل سیب ها نشان می دهد که آنها خوشمزه هستند. آزمون امروز این است که یکی از این سیب های متفاوت را پیدا کنید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید! اگر آماده هستید به تصویر معمای تصویری سیب متفاوت با دقت نگاه کنید!

شاید بپسندید:  10 تفاوت بین دو تصویر حیات وحش هست که فقط تیزبین ها متوجهش میشن!

معمای تصویری سیب متفاوت

شاید بپسندید:  آیا می دانستید که نوع دست دادن افراد، شخصیت آنها را رو می کند!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: 3 تفاوت دو تصویر اردک کارتونی را پیدا کنید؟| بیشتر افراد در 10 ثانیه موفق نمی شوند!

پاسخ معمای تصویری سیب متفاوت

اگر خود را تیزبین می دانید، می توانید در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنید. احتمالا شما توانسته اید این سیب را شناسایی کنید. همانطور که اشاره شد، برای انجام معمای تصویری سیب فقط 5 ثانیه یا همان یک نگاه فرصت دارید. شما با این تست، مهارت های تصویری خود را امتحان کرده اید.

اگر نتوانسته اید این تست را حل کرده باشید، تنها 10 درصد موفق به یافتن پاسخ صحیح در زمان تعیین شده شدند. با دقت به ستون ها و ردیف ها نگاه کنید تا سیب متفاوت را پیدا کنید. این معما از درجه سختی بالایی برخوردار است، به همین دلیل تعداد کمی از کاربران موفق به غلبه بر آن شدند. اما اجازه ندهید که شما را دلسرد کند. همیشه یک شانس دوم برای رسیدن به نتیجه وجود دارد. دست از تلاش برندارید. در ادامه، پاسخ معمای تصویری سیب متفاوت را به شما می‌دهیم تا بتوانید خودتان بررسی کنید که سیب متفاوت در کجاست.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل طرف اهل بخیه هست!

معمای تصویری سیب متفاوت

شاید بپسندید: یک نگاه تیز مثل عقاب می تواند گربه سفید متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کند؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن مورچه در کمتر از 6 ثانیه آزمایش کنید! 

 

.

.

.

شاید بپسندید: پرنسس های دیزنی وقتی متأهل شده و بچه دار می شوند!

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندید: با جابجایی یک چوب کبریت، معادله اشتباه 6+4=4 را تصحیح کنید!

پاسخ معمای تصویری سیب متفاوت

شاید بپسندید: اگر چشات مثل عقاب باشه در 10 ثانیه تفاوت های تصویر لوکوموتیو ران را پیدا می کنی!

امیدوارم از معمای تصویری سیب متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: ویدیوی جالب مجید در مراسم خواستگاری: دختر خاله لیلا کتک خورده اس!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: همسر واقعی مرد جوان کدام یکی از این دو زن عصبانی است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام فلز است که اگه برعکسش کنید یک سبزی می شود؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با کمک این تست شخصیتی، محتاط بودن یا جسور بون خودت را شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت موش آهن خوار، حکایتی شنیدنی از کلیله و دمنه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: با انتخاب گلدان گیاه مورد نظر، ویژگی های شخصیتی اصلی خود و اطرافیان را کشف کنید!

دوست داری تو کدوم فنجون چایی بخوری، انتخابت نشون میده که آدم پوست کلفتی یا خجالتی!؟

قاتل نقاش کیه!؟ | یکی از شخصیت های نقاشی شده، نقاش را به قتل رسانده!

داستان کوتاه و خواندنی توکل به خدا!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا