;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: مهمترین ویژگی جذاب شما از نگاه مردم چی هست!؟

تصاویر توهم نوری این روزها فضای اینترنت را به اشغال خود در آورده اند. این تصاویر دارای قابلیت شگفت انگیزی هستند و افراد با توجه به توانائیهای شناختی منحصر به فرد خود، ممکن است برداشت های متفاوتی از آنها داشته باشند. در تست شخصیت شناسی تصویری چهره  شما می توانید با توجه به سطح درکی که از این تصویر دارید، شخصیت خود را بهتر بشناسید. با بخش تفریح و سرگرمی با ما همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت بینایی: پلنگ مخفی که در حال دید زدن شماست، کجاست!؟

تست شخصیت شناسی تصویری چهره

به ما بگویید چه چیزی در یک نگاه توجه شما را جلب می کند، تا کمی بهتر شما را بشناسیم. برای انجام این تست لازم نیست که خیلی فکر کنید. تنها کافی است قبل از دیدن تصویر چشمان خود را برای چند ثانیه ای ببندید. سپس چشمان خود را باز کنید و به تصویر نگاه کنید. اولین چیزی که در تصویر دیدید را یادداشت و یا حفظ کنید و سپس به بخش تفاسیر مراجعه کنید. این تست خواهد توانست که جذاب ترین ویژگی شخصیتی شما را که دیگران می پسندند را افشا کند. ممکن است تاکنون خود از آن باخبر نباشید. اگر آماده هستید، می توانید به تصویر زیر نگاه کنید!

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت:در تصویر ابتدا چی دیدی تا بگم چه شخصیتی داری!

تست شخصیت شناسی تصویری چهره

شاید بپسندید: آیا می توانید همسر گاوچران را پیدا کنید؟ 7 ثانیه فرصت دارید!

اگر در تست شخصیت شناسی تصویری چهره برای اولین بار …. دیدید!

شاید برایتان جالب باشد: چقدرباهوشید؟ | با این سوالات هوش خود را محک بزنید!

چهره یک پیرمرد

خصیصه‌ای که دیگران در شما جذاب‌تر می‌دانند این است که در مقایسه با سن واقعی‌تان، کاملا متفاوت هستید. یعنی بالاتر از سن تان و به مانند افراد بالغ رفتار می کنید. در یک رابطه، ممکن است خود را فردی بدخلق تعریف کنید، اما عزیزانتان می دانند که شما فردی هستید با اهداف مشخص که برای آن تلاش می کند.

جالب است بخوانید: بازی فکری: آیا می توانید 5 کلمه پنهان شده در این تصویر را در عرض 10 ثانیه تشخیص دهید؟

چهره یک پیرمرد

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی: یوز پلنگ در کمین بزهای کوهی را در تصویر پیدا کنید!

قطار در تست شخصیت شناسی تصویری چهره

چیزی که مردم در شما جذاب تر می دانند، حس شوخ طبعی کلاسیک شماست. با این حال، به همان اندازه که ممکن است شوخ و جذاب به نظر بیایید، ممکن است از آن هم بی‌خبر باشید.

جالب است بخوانید: تنها افراد دارای ضریب هوشی بالا، قادر به حل این معما هستند!

قطار در تست شخصیت شناسی تصویری چهره

شاید برایتان جالب باشد: آزمون خطای دید: چه کسی بر روی صندلی نشسته است؟

زن مو قرمز

دیگران ممکن است پنهانی درک کنند که غالب ترین ویژگی شما دراماتیک بودن است. این بدان معناست که شما فردی هستید که آنچه را که در زندگی برای شما اتفاق می افتد بسیار عمیق احساس می کنید و مهمتر از همه برای احساس ارزش قائل هستید.

جالب است بخوانید: تست مغز: چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

زن مو قرمز

شاید برایتان جالب باشد: در این مجسمه باستانی، ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید!؟

ابرها و زن از زاویه پشت سر در در تست شخصیت شناسی تصویری چهره

خصیصه ای که دیگران در شما جذاب تر می دانند این است که گاهی فراموشکار هستید. از این نظر، مهم نیست که چقدر موفق باشید و دانایی از خود نشان دهید، بارها  فراموش کرده اید که یک شی با ارزش را کجا گذاشته اید. سعی کنید آن را تغییر دهید.

جالب است بخوانید: فقط کسایی که چشمای عقابی دارند، زیر ده ثانیه گربه را پیدا می‌کنند!

تست شخصیت شناسی تصویری چهره

این تست یا آزمون شخصیت شناسی بسیار پیش پا افتاده به نظر می رسد. و این آزمون به همه کسانی که آن را امتحان می کنند در مورد جنبه هایی از زندگی روزمره خود که از آنها بی اطلاع بودند اطمینان می دهد. و اگر آزمایش‌هایی مانند این را دوست دارید، ما شما را تشویق می‌کنیم که به شناخت خود ادامه دهید، بنابراین فقط باید با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

جالب است بخوانید: تست روانشناسی: درونگرا و متفکری یا برونگرا و خوش مشرب؟؟

ماهیت تست های شخصیت شناسی تصویری

Cocology یک بازی خود یابی است که توسط Isamu Saito و Tadahiko Nagao، اساتید دانشگاه های Waseda و Rissho ساخته شده است. ریشه این کلمه از کوکورو گرفته شده است که در زبان ژاپنی به معنای ذهن و روح است. سوال هر روزه کاربران در فضای مجازی درباره این تست های شخصیت شناسی این است که تا چه اندازه این تست ها اعتبار دارند. باید گفتن که این تست ها در حوزه کوکولوژی قرار می گیرند. کوکولوژی (Kokology) را می شود یک وسیله‌ی ارتباطی در نظر گرفت. شاید برای خیلی از افراد تست های روان شناسی موضوعی دلهره آور باشند. اما کوکولوژی یا بازی‌های روان‌شناسی، انجام تست های روان شناسی را جالب و جذاب می‌کنند، و مردم هم از اینکه فقط به یک بازی می‌پردازند دلهره‌ کمتری خواهند داشت. در کوکولوژی می‌توانید در صورت عدم باورپذیری تعبیر پاسخ‌ها، آن‌ها را نپذیرید، زیرا این جزیی از بازی است.

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت شناسی: کدام حیوان را ابتدا در تصویر تشخیص دادید!؟

سوالات هوش: میزان هوش خود را با این سوالات محک بزنید!

تست بینایی: اگر قدرت دید عالی داری،حیوانات مخفی را پیدا کنید!

آزمون ذهن: قدرت تمرکز خود را با این آزمون جالب محک بزنید!

تست شخصیت:کدام زن در تصویر می‌خواهد چیزی را پنهان کند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا