;
آرایش و زیبایی

زیباترین و جذاب ترین زنان جهان، اهل کدام کشورند!؟ + تصاویر

جذاب ترین زنان جهان: داشتن چهره زیبا یکی از آرزوهای بیشتر خانم های دنیاست، زیبایی که باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت بیشتر آنها از خود می شود. هرچند کارشناسان با این مسئله و بیش از اندازه مهم دانستن زیبایی چهره به عنوان ملاکی برای شادی و خوشبختی موافق نیستند، هستند برخی که به این مسئله به نوعی متفاوت نگاه می کنند.

گذشته از همه این صحبت ها، یکی از وب سایتهای خارجی در اقدامی جالب تصاویری از زیباترین زنان دنیا را جمع آوری کرده است. البته که ملاک انتخاب این خانم ها مورد تایید همگان نیست ولی به عنوان لحظات سرگرم کننده می توان نگاهی به آن انداخت. در ادامه این بخش از دنیای مد در بخش آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک به ترتیب با ۱۰ کشوری که زیباترین و جذاب ترین زنان جهان را دارند آشنا می شوید و تصاویری از زیباترین زنان دنیا را مشاهده خواهید کرد.

جالب خواهد بود: روغن کرچک برای ابرو: چگونه از روغن کرچک برای پرپشت کردن و تقویت ابرو استفاده کنیم

بیشتر بخوانید: ۱۰ خواص شگفت انگیز آلوورا برای پوست صورت که نمی دانستید!

زیبایی چیست!؟

زیبایی به مجموعه ای از خصوصیات گفته میشود که احساس خوشایندی را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابیت شوند. به زبان دیگر هر چه صورت یک فرد به ظاهر انسانی نزدیکتر باشد، زیباتر به نظر میرسد. هر چه یک صورت با طبیعت هماهنگی و توازن بیشتری داشته باشد، جذابیت افزونتری خواهد داشت چون سلامت، زنده بودن و شادی و خوبی را به نمایش میگذارد.

خصوصیات چهره زیبا

مطالعات علمی نشان داده اند، چهره هایی كه به نظر ما زیبا و جذاب به نظر میرسند، ویژگیهای خاص دارند كه این ویژگیها را در 3 گروه اصلی میتوان جای داد:

1- سلامت و تندرستی

2- زیبایی

3- حالتی از معصومیت چهره كودكان

جذاب ترین زنان جهان

برداشت و مفهوم زيبايي در جوامع گوناگون بسيار متفاوت است. تبليغات رسانه هاي گروهي، فيلمها و نوشته ها نيز بر معيارهاي ما از زيبايي موثر خواهند بود. به عنوان مثال بيني پهن در جامعه ما زيبا نيست ولي در كشور گينه نماد زيبايي و جذابيت است. يا در بسياري از كشورهاي اروپايي و امريكايي و كشور خودمان، دندانهايي سفيد و رديف زيبا به نظر ميرسند ولي در بعضي كشورهاي افريقايي سياه كردن همه دندانها با مواد رنگي و شيميايي خاص، گامي در جهت زيباتر شدن به شمار ميرود.

زيبايي به مجموعهاي از خصوصيات گفته ميشود كه احساس خوشايندي را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابيت شوند. به زبان ديگر هر چه صورت يك فرد به ظاهر انساني نزديكتر باشد، زيباتر به نظر ميرسد. هر چه يك صورت با طبيعت هماهنگي و توازن بيشتري داشته باشد، جذابيت افزونتري خواهد داشت چون سلامت، زنده بودن و شادي و خوبي را به نمايش ميگذارد.

شاید بپسندید: گلاب و این همه خاصیت برای زیبایی پوست و مو+خیلی ساده در خانه گلاب خالص تهیه کنید!

احتمالا بپسندید: با کمک ماسک های گیاهی با پایه زردچوبه، پوستی شفاف و زیبا داشته باشید+نحوه تهیه و مصرف

ترکیه

زیبا ترین زنان جهان، هر زمان که در مورد زیباترین زنان صحبت می شود، ترکیه همیشه رتبه اول را دارد لذت بردن از ارتباطات قوی با فرهنگ های مختلف تاریخی و امپراتوری های باستانی، باعث شده این کشور خانم های بسیار زیبای طبیعی را داشته باشد. زنان ترکیه به وسیله فضل و عظمت بی همتایشان شناخته شده اند.

زن جذاب ترک

برزیل

برزیل کشوری است که به خاطر ویژگی های جغرافیایی منحصر به فرد، طبیعت زیبا، تاریخ و فرهنگ زیبایش شناخته شده است و زنان برزیلی نیز به خاطر آگاهیشان در مورد اجتماع و سنت هایشان مشهور هستند. آنها به خوبی می دانند که چگونه خود را وارد کنند و نقش کلیدی ای در برگزاری مناسبت ها و جشن های کشورشان داشته باشند بنابراین، برزیل نیز به یک کشوری برای داشتن جذاب ترین زنان جهان تبدیل شده است.

احتمالا بپسندید: ۷ روش شگفت انگیز برای مراقبت و تقویت ناخن ها!

جالب خواهد بود: راهکارهای کاهش چین و چروک پوست | چگونه پوستی بدون چین و چروک داشته باشیم!؟

زن جذاب برزیلی

فرانسه

زیبا ترین زنان جهان، فرانسه واقع در اروپای غربی است، فرانسه خانه شهرهای خیره کننده قرون وسطی ای است، روستاهای آلپ و سواحل مدیترانه ای جذاب. همچنین برای فرهنگ های گوناگون آن، غذاهای مختلف و مُد پر جنب و جوش اش مشهور است، همچنین این کشور خانه زنان واقعا زیبایی نیز هست. زنان فرانسوی به خاطر زیبایی بی همتایشان، نوع زندگی، رفتارهای دوستانه و مد بی نظیرشان شناخته شده اند ، این زنان جذاب نه تنها پیچیده هستند، بلکه دارای شخصیت های باور نکردنی ای نیز هستند.

زن جذاب فرانسوی

روسیه

زیبا ترین زنان جهان، بزرگترین جامعه کشوری جهان، روسیه یک مکان جالب برای چشم اندازهای خیره کننده که شامل جنگلهای تاندرا تا سواحل نیمه گرمسیری است. درست مانند خود کشورش، زیبایی روسی و زنانش نیز در کل جهان معروف است و هیچ شخصی نمیتواند در مقابل شکوه و جلال آنها مقاومت کنند از بازیکنان تنیسورش تا ژیمناست هایش و از مدل ها تا بازیگرانش، زنان زیبای روسی همه را شیفته چشمان آبی فوق العاده زیبایشان و ویژگی های بی نقصشان میکنند.

جذاب ترین زنان جهان

ایتالیا

زیبا ترین زنان جهان، ایتالیا، با فرهنگ زیبایش، و لذت غذاهایشان و فرصت های غنی گردشگری اش، شناخته شده و در کنار اینها، ایتالیا جذابیت مدیترانه ای خود را نیز دارد دختران ایتالیایی نیز به همان اندازه به عنوان زیبای مدیترانه شناخته می شوند. واقعا دشوار است که در برابر بانوهای ایتالیایی زیبا، شگفت زده نشد. زنان ایتالیایی در حالی که در یکی از مراکز اصلی مد در جهان زندگی می کنند، اما دارای درک بسیار خوبی از مد نیز هستند که این باعث می شود آنها واقعا جذاب دیده شوند. به این دلیل است که آنها در رتبه بندی زیباترین زنان جهان قرار دارند.

جذاب ترین زنان جهان

هندوستان

زیبا ترین زنان جهان، هند، سرزمین تنوع، دارای چندین ویژگی منحصر به فرد و جاذبه های زیبایی است زنان هندی با پوست تیره خود و لباس های خیره کننده زنانه هندیشان(ساری) معروف هستند. موهای بلند تیره و چشم های زیبایشان آنها را به راحتی زیبا کرده است و آنها در میان زیباترین زنان جهان قرار گرفته اند.

جذاب ترین زنان جهان

اوکراین

زیبا ترین زنان جهان، این کشور عظیم اروپای شرقی به خاطر کلیساهای ارتودکس اش، ساحل سیاه و کوه های جنگلی و سبز با شکوه اش، شناخته شده است این کشور همچنین به خاطر داشتن بعضی از جسورترین و زیباترین زنان جهان هم شناخته شده خانم های اوکراینی ترکیب کاملی از حساسیت و جذابیت هستند.

جذاب ترین زنان جهان

ونزوئلا

زیبا ترین زنان جهان، واقع در ساحل شمالی آمریکای جنوبی است، و دارای بسیاری از جاذبه های توریستی فوق العاده است این کشور دارای خانم های واقعا زیبایی است که بیشترین تعداد تاج ها را از رقابت های مختلف زیبایی بین المللی به کشورشان ارمغان آورده اند. این کشور دارای بسیاری از دختران شایسته و برندگان این مسابقه است. زنان ونزوئلایی کاملا بی نقص ترسیم شده اند و ویژگی های جذابیت خاصی دارند ؛ ونزوئلا یکی از کشورهایی است که زیباترین زنان جهان را دارد.

جذاب ترین زنان جهان

انگلستان

زیبا ترین زنان جهان، زادگاه شکسپیر است و میتوانید از ترکیب فرهنگ های زیبایش لذت ببرید، انگلستان هر چیزی که شما از یک کشور انتظار دارید را فراهم کرده. زنان بریتانیایی نیز ترکیبی از فرهنگ های متنوع هستند که دارای تُن های رنگی مختلف پوستی و ظاهری هستند خانم های بریتانیایی پیچیده هستند، تحصیل کرده اند و همینطور جذاب، که درارای رتبه هایی چون سیاستمدار، بازیکن و بازیگر هستند.

جذاب ترین زنان جهان

کانادا / آمریکا مشترکا رتبه دهم را دارند

در خیابان های مختلف شهر های آمریکا، می توانید با بسیاری از زنان زیبا که از پیشرفت های اجتماعی و پیشرفت های تکنولوژیکی برخوردار هستند، برخورد کنید. دانش آنها به زیبایی با شخصیت های جذابشان ترکیب شده و آنها را به یکی از زیباترین زنان جهان تبدیل کرده.

جذاب ترین زنان جهان

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: ۵ روغن گیاهی برای رویش مجدد مو که ظاهر شما را متفاوت می سازد!

جالب خواهد بود: ۳ ویژگی یک ریمل خوب که چشم ها را درشت و جذاب می کند + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا