;
آرایش و زیباییترفندهای زندگی

اسرار آرایش طبیعی: ترفندهای آرایشی برای اینکه پس از آرایش، ظاهری طبیعی داشته باشید!

اسرار آرایش طبیعی: ظاهری ساده و لاغر، پوست صورتی طبیعی شبیه نوزاد، صورت کمی رنگی و … همه ما وقتی آرایش افراد را این طور می بینیم، می پسندیم و دوست داریم. اما وقتی نوبت به آرایش صورت خودمان می رسد، هر چقدر تلاش می کنیم، نمی توانیم پس از آرایش، ظاهر طبیعی خود را داشته باشیم. معمولاً  خود را با آرایشی می بینیم که هرگز تصورش را هم نمی کردیم. پس طبیعی بودن چیست؟ منظور ما از آرایش طبیعی چیست؟ یا چگونه می توان آرایش طبیعی انجام داد؟ با مطلب اسرار آرایش طبیعی با چشمک همراه باشید.

احتمالاً همه ما این سوالات را از خود یا اطرافیان خود داشته ایم. امروز در این مطلب کوتاه از سری مطالب بخش آرایش و زیبایی چشمک، تلاش می کنیم به این سوالات پاسخ دهیم. پس تا آخر مطلب اسرار آرایش طبیعی و ترفندهای آرایش طبیعی با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: مهمترین ترفندها برای زیبایی پوست و مو: با انجام این کارهای آسان، زیبایی خود را به رخ دیگران بکشید!

اسرار آرایش طبیعی

وقتی کمی در مورد آرایش طبیعی تحقیق می کنید، با تحقیقات و نتایج بسیار جالبی مواجه می شوید. اول از همه می خواستم در مورد یکی از آنها برای شما بگویم. هنرمند آرایش مشهور، پتی دوبروف می گوید که برای زنان، تصور از آرایش طبیعی، چیزی بیش از درخشش و چشم نواز بودن نیست.

اما، هلن فیشر، انسان شناس اشاره می کند، مردانی که هیچ سررشته ای از دنیای لوازم آرایشی ندارند، معتقدند که پوست صاف، چشم های برجسته و لب های پر (که برای آنها نماد باروری سالم است) طبیعی است. به عبارت دیگر، مردان آرایش با رنگ هایی را دوست دارند که به اندازه کافی، فرد را سالم به نظر برساند.

شاید بپسندید: رازهای جوان نگه داشتن پوست: با این راهکارهای آسان و کاربردی پوست خود را جوان نگه دارید!

زیبایی در دنیای جدید

روند رو به رشد صنعت زیبایی در دوران اخیر: “طبیعی بودن” را بر هر چیزی ترجیح می دهد. پوستی که بدون آرایش به نظر می رسد، موهایی که به نظر می رسد آرایشگاه نرفته اید، اما زیبا هستند. این هدف اصلی از آرایش طبیعی است. پس چگونه اینها را انجام دهیم؟

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

کنار گذاشتن برخی محصولات آرایشی

اول از همه با کنار گذاشتن رنگ های تیره ای که اغلب در ماه های زمستان استفاده می کنیم شروع می کنیم. سپس به یک تور خرید کوچک می رویم و چند وسیله آرایشی رنگارنگ اما با رنگ های نسبتاً طبیعی می خریم. ما یک رژ لب قرمز برای شب خرید می کنیم و یک رژ لب برهنه برای روز.

در مورد استفاده از کرم پودرها و حتی آنهایی که ظاهر طبیعی تری ایجاد می کنند، فونداسیون هایی با پوشش متوسط را انتخاب کنید. ​​و البته کرم های BB-CC یا DD را کاملا فراموش خواهیم کرد. چرا که در ابتدا اشاره کردیم که آرایش طبیعی یعنی آرایشی انجام شود که کسی متوجه نشود و بگویند«آرایشی که انگار آرایش ندارد». بنابراین، چگونه می توان آرایشی طبیعی ایجاد کرد؟ در ادامه به اسرار آرایش طبیعی خواهیم پرداخت. در این نکات باید در استفاده از انواع محصولات آرایشی دقت کرد.

شاید بپسندید: ماندگاری آرایش: ۷ ترفند جادویی برای ماندگاری آرایش تا ۲۴ ساعت!

کرم پودر

یک کرم پودر نازک را روی تمام صورت خود بمالید. فونداسیون های کرمی پوست شما را مرطوب کرده و از ظاهر خشک جلوگیری می کند. هنگام انتخاب کرم پودر، مطمئن شوید که رنگ آن با رنگ طبیعی پوست شما سازگار است. پس استفاده از نوع کرم پودر مناسب برای پوست از اسرار آرایش طبیعی است.

کرم پودر

رژ گونه

یک رژگونه طبیعی که با رنگ پوست شما مطابقت دارد، روی استخوان گونه خود بزنید. به جای استفاده از رژگونه پودری، همیشه محصولات کرمی را ترجیح دهید. رژگونه های کرمی جلوه طبیعی تری روی صورت شما ایجاد کرده و از اسرار آرایش طبیعی است.

مداد ابرو

برای داشتن ظاهری عالی، از ابروهای خود شروع کنید! فضاهای بین ابروهای خود را با مداد ابرویی که با رنگ ابروی شما مطابقت دارد پر کنید. در حین پرکردن شکاف بین ابروها، شکل طبیعی ساختار ابروی خود را تغییر ندهید، فقط شکاف ها را رنگ کنید.

رژ لب

برای ایجاد ظاهری طبیعی همیشه از رژ لب هایی با رنگ برهنه استفاده کنید. پس از استفاده از مناسب ترین رژ لب برهنه برای رنگ لب خود، با کمک بالم لب به لب های خود درخشندگی بدهید.

اسرار آرایش طبیعی

ریمل

در نهایت ریملی بزنید که مژه هایتان را بلندتر نشان دهد. شما باید محصول را در دو لایه بمالید. زیرا لایه اول ریمل مژه های شما را بلندتر می کند و لایه دوم آن ها را پرتر می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از اعمال لایه دوم از خشک بودن لایه اول اطمینان حاصل کنید.

شاید بپسندید: رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف: رازهایی که می تواند زیبایی بیشتر را به چهره شما هدیه دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا