;
آرایش و زیباییدنیای مد

موهایی نرم و ابریشمی: ۹ روش طبیعی برای داشتن موهای نرم و صاف

موهایی نرم و ابریشمی: با استفاده از یکسری تکنیک های مناسب می توانید موهایی نرم و ابریشمی داشته باشید فقط کافی است ابتدا دقت کنید که آن ها را کم تر شسته و از محصولات ملایم برای شستشو استفاده کنید اما با این حال همه ما می دانیم که استفاده مداوم از اتوی مو و سشوار نیز آسیب های جبران ناپذیری به موها می زند.

حرارت دیدن دائمی موها باعث خشک و ضعیف شدن آن ها نیز خواهد شد . موها احتیاج به تهویه مناسبی دارند ، با استفاده از روش هایی که در این مطلب دنیای مد ذکر شده اند می توانید به موهایتان رطوبت رسانی کنید.

بیشتر بخوانید: آرایش دایم: ۹ خطر جدی آرایش دائم برای زیبایی و سلامت پوست که نمی دانستید!

۱.استفاده از روغن نارگیل

با استفاده از روغن نارگیل می توانید رطوبت رسانی مناسبی برای مو داشته باشید . کافی است یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را داغ کنید و برای مدتی در دمای منزل نگهداری کنید تا کمی نرم شود و سپس روغن را از ریشه تا نوک موهایتان بمالید.

توجه داشته باشید که تمام موهایتان به روغن آغشته شود . درمرحله بعد موهایتان را شانه زده و با یک کلاه یا پلاستیک آن ها را بپوشانید و به مدت یک ساعت یا شب تا صبح صبر کنید و در نهایت با شامپو به خوبی شسته و ابکشی نمایید و پس از خشک شدن موها نتیجه شگفت انگیز روغن نارگیل را مشاهده خواهید کرد.

از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید زیرا برای موارد ارایشی و زیبایی مناسب می باشد.

احتمالاً بپسندید: 16 مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام زنان چینی!

۲.روغن زیتون

موهایی نرم و ابریشمی، با استفاده از روغن زیتون نیز می توان موهایی صاف و ابریشمی داشت ، به این صورت که همانند روغن نارگیل ، مقداری روغن زیتون را به سرتاسر موها مالیده و شانه بزنید و پس از آن موها را با یک کلاه و یا پلاستیک پوشانده و به مدت یک ساعت صبر کنید و در نهایت به خوبی شسته و طبق معمول خشک کنید.

شاید بپسندید: با کمک این مواد طبیعی موهای خوشرنگ، درخشان و زیبا داشته باشید!+ طرز تهیه و استفاده

موهایی نرم و ابریشمی

۳.با استفاده از سفیده تخم مرغ ماسک مو تهیه کنید

به این منظور سفیده دو عدد تخم مرغ را جدا کرده و در ظرفی ریخته و خوب هم بزنید . پس از آن در حمام ، ابتدا موهایتان را مرطوب کرده و سفیده تخم مرغ را سرتاسر موهایتان مالیده و تا اخر حمام صبر کنید . در نهایت با آب سرد شستشو دهید زیرا آب گرم ممکن است باعث پختگی سفیده ها شود.

موهایی نرم و ابریشمی، درصورت تمایل می توانید دو قطره روغن لیمو را نیز به سفیده ها اضافه کرده تا عطر و طراوت خوبی را به موها ببخشد.

شاید بپسندید: زیباترین لب ها: با این لبا‌س‌ ها حتما باید رژ قرمز بزنید!

۴.با استفاده از عسل و موز ماسک مو تهیه کنید

زیرا عسل سبب درخشندگی ، نرم و ابریشمی شدن موها شده و موز خاصیت رطوبت رسانی را برای موها دارد . برای تهیه این ماسک ابتدا یک موز را به خوبی له کرده و با یک قاشق غذاخوری عسل به خوبی مخلوط کنید و سپس در حمام ابتدا موهایتان را مرطوب کرده و این ماسک را سرتاسر موهایتان اعمال کنید . مدتی صبر کرده و زمانی که قصد دوش گرفتن داشتید موهایتان را شامپو زده و به خوبی شستشو وآبکشی نمایید.

احتمالاً بپسندید: چهره بدون آرایش سلنا گومز: او با انتشار این عکس ها اعتماد بنفس خود را به رخ کاربران کشید!

۵.روغن آرگان

موهایی نرم و ابریشمی، این روغن از درختی به دست می آید که در مراکش رشد می کند . روغن آرگان خواص ترمیم کنندگی ، درخشندگی ، صاف و ابریشمی شدن موها را دارد . این روغن به قدری سبک است که می توان حتی پس از حمام و زمانیکه هنوز موها مرطوب هستند نیز از آن استفاده کرد.

به این منظور بعد از حمام موهایتان را شانه زده و روغن ارگان را سرتاسر موها بمالید . نیازی نیست که این روغن را به ریشه موها بمالید زیرا این قسمت از موها رشد نسبتا سریعی خواهند داشت.

احتمالاً بپسندید: اگر به این 8 کار عادت داری، آنها را کنار بذاز چون ضریب هوشی ات رو پایین میاره!

موهایی نرم و ابریشمی

۶.ماسک زرده تخم مرغ و روغن زیتون

به این منظور چند زرده تخم مرغ را در ظرفی جدا کرده و با مقداری روغن زیتون به خوبی مخلوط کنید و یک ساعت قبل از حمام این ماسک را برروی موهایتان اعمال کرده و با کلاه یا پلاستیک آن ها را بپوشانید و در نهایت موهایتان را به خوبی آبکشی کنید . این عمل را می توانید حداقل یکبار در هفته انجام دهید.

احتمالاً بپسندید: با روتین ضد پیری جنیفر لوپز شما هم جوان بمانید!

۷.روغن بادام

اگر موهای خشکی دارید با استفاده از روغن بادام می توانید رطوبت را به آن ها برگردانید ، به این منظور قبل از حمام موهایتان را به روغن بادام اغشته کرده وبا یک کلاه یا پلاستیک آن ها را بپوشانید و بعد از یک ساعت موها را به خوبی شستشو دهید.

احتمالاً بپسندید: صاف کردن موها در خانه با نوشابه: دیگر نیازی به کراتین تراپی ندارید!

موهایی نرم و ابریشمی

۸.سرکه سفید

موهایی نرم و ابریشمی، کافی است بعد از شستشوی موها، آن ها را ابتدا با مخلوط آب و سرکه سفید ترکیب کنید و مدتی صبر کرده و درنهایت با آب سرد آبکشی نمایید.

احتمالاً بپسندید: قطع ریزش مو با نسخه های شگفت انگیز پیاز

۹.آبلیمو

موهایی نرم و ابریشمی، به طور مرتب موهایتان را با آب لیمو خیس کرده و در نهایت آن ها را با آب سرد فراوان آبکشی کنید . آبلیمو موها را زیبا ، نرم و ابریشمی خواهد کرد.

احتمالاً بپسندید: رفع خشکی مو در پاییز با ۱۰ روش شگفت انگیز خانگی!

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

اختمالاً بپسندید: ۵ ویژگی فیزیکی خاص که درصد کمی از مردم جهان دارند؛ شما هم جزو آن‌ها هستید؟

شاید بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

چه رنگ رژ لبی بزنیم که چهره ای جذاب و باکلاس داشته باشیم؟

شاید بپسندید: ۴ بهترین رنگ رژ لب برای سفید دیده شدن دندان ها!

بیشتر بخوانید: ۷ نرم‌کننده‌ی خانگی فوق‌العاده برای موهای و خشک و فر در پاییز

احتمالاً بپسندید: تیپ پاییزی شیک: با این ترفندهای ساده در پاییز خوش تیپ و باکلاس می شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا