;
آرایش و زیباییدنیای مد

خشک کردن سریع لاک ناخن: ۴ ترفند عالی و ساده برای خشک کردن سریع لاک ها!

خشک کردن سریع لاک ناخن: شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که طاقت ندارید صبر کنید تا ناخن های تان خشک شود و قبل از خشک شدن لاک ناخن ها آن ها را به در و دیوار و لباس هایتان میمالید و مجبور می شوید از اول شروع به لاک زدن کنید. این دسته از افراد همیشه لاک ناخن هایشان نامرتب و ناهماهنگ است زیرا یا دیرشان شده و یا به هر دلیل دیگری نمی تونند چند دقیقه صبر کنند تا لاک ناخن های شان خشک شود.

روش های سریع خشک کردن لاک

در این بخش از دنیای مد، چند ترفند عالی برای سریع تر خشک شدن لاک ناخن به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کنند لاک ناخن های تان در کوتاهترین زمان ممکن خشک شود.

شاید بپسندید: لباس مناسب برای خانم های چاق: با این ۱۲ سبک لباس خانم های چاق، لاغر به نظر می رسند!

روش اول

خشک کردن سریع لاک ناخن, اولین روش برای خشک شدن سریع لاک ناخن ها استفاده از آب یخ است، سرما کمک میکند لاک هایتان سریعتر خشک شوند پس باید بعد از لاک زدن ناخن ها دستان تان را داخل کاسه ای که پر از آب و یخ است قرار دهید. پس از زمان کوتاهی خود شما متوجه می شوید که لاک ناخن های تان به خوبی خشک شده.

احتمالاً بپسندید:  پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

خشک کردن سریع لاک ناخن

برایتان جالب خواهد بود: هایلایت طبیعی مو: با این روش های گیاهی فوق العاده موثر موهای تان را در خانه هایلایت کنید!

روش دوم

خشک کردن سریع لاک ناخن, سشوار نیز برای خشک کردن سریع لاک ها بسیار کمک کننده است البته اگر آن را روی درجه سردکننده قرار دهید. اگر سشوار روی درجه گرم آن باشد نتیجه عکس دارد و باعث می شود لاک روانتر و شل تر شود.

خشک کردن سریع لاک ناخن،  بنابراین بهتر است زمانی که یک دست تان را لاک زدید، با دست دیگر سشوار را روشن کنید و با حرارت سرد آن لاک ناخن های تان را خشک کنید. پس برای دست بعدی هم همین کار را انجام بدهید.

احتمالاً بپسندید: معجزه ای برای موهای خشک: ۸ ماسک موی خانگی با اثر فوری برای موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده!

خشک کردن سریع لاک ناخن

درمان قطعی ریزش مو: ۶ گیاهی که به صورت معجزه آسا از ریزش مو جلوگیری می کند!

روش سوم

خشک کردن سریع لاک ناخن، شاید برای تان جالب باشد و تا به حال نشنیده باشید که اسپری روغن برای خشک کردن ناخن ها کاربرد دارد، اسپری کردن روغن به ناخن ها می تواند سریع لاک ناخن های تان را خشک کند.

برایتان جالب خواهد بود: زن زیبا و باکلاس: چگونه یک زن زیبا، باکلاس و خاص باشم؟ + ۱۶ تکنیک ساده

خشک کردن سریع لاک ناخن

روش چهارم

خشک کردن سریع لاک ناخن، اگر اسپری بدن تان خالی شده می توانید از آن برای خشک کردن سریع لاک ناخن های تان استفاده کنید. استفاده از آن بسیار راحت است و سریع لاک ها را خشک می کند.

خشک کردن سریع لاک ناخن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا