;
آرایش و زیباییدنیای مد

ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم:با ترفندهای آرایشی چشم ها را درشت و بزرگ کنیم؟ + ۵ ترفند

ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم: بعضی از چشم ها به طور طبیعی ریز و کوچک هستند، علاوه بر این به مرور زمان در اثر شرایط مختلف در اطراف چشم ها چین و چروک های ریزی پدیدار می شوند که باعث جمع و ریزتر شدن چشم ها می شوند. همچنین سیاهی و تیرگی های اطراف چشم در ناحیه پلک و پف های زیر چشم نیز از جمله عواملی هستند که چشم ها را کوچک تر نشان می دهند. قطعا وجود چنین مواردی خوشایند نیست و اکثر خانم ها دوست دارند که چشم های درشت و درخشانی داشته باشند.

اما نگران نباشید، چرا که با ترفندهایی می توانید چشم را طوری آرایش کنید که بزرگ تر دیده شوند. رعایت چند نکته ساده حین آرایش چشم ها و انجام اصولی این کار می تواند شما را به نتیجه دلخواه تان برساند. در این مطلب دنیای مد، شما را با ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم ها آشنا می کنیم.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم برای خانم های عینکی: با ۴ ترفند آرایشی با عینک جذاب ترین چشم ها را داشته باشید

۱.از پرایمر یا کانسیلر برای پوشاندن چین و چروک ها استفاده کنید

از ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم: چین و چروک های پشت پلک نه تنها ظاهری ناخوشایند به چشم ها می دهند، چشم ها را ریزتر نشان می دهند و باعث می شوند چهره فرد نسبت به سنش بیشتر به نظر آید، علاوه بر این در هنگام آرایش نیز شما را به دردسر می اندازند.

با وجود این چین و چروک ها هر چقدر هم که بخواهید سایه چشم را با ظرافت بر روی پلک پخش کنید و یا خط چشمتان را ظریف بکشید، باز هم آرایشتان خراب می شود.

شاید بپسندید: ترفندهای آرایشی جوان کننده: با این ۱۲ ترفند خانم های سن بالا ۲۰ سال از سن تان کم کنید!

ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم

شاید بپسندید: ماندگاری بالای بوی عطر: چگونه عطر بزنیم تا بوش ماندگار بشه؟ + ۱۰ ترفند جالب

برای این منظور در ابتدای کار برای پوشاندن تمامی خطوط ریز و درشتی که بر روی پلک و گوشه های چشم وجود دارند، بایستی از پرایمر یا کانسیلر استفاده کنید.

اگر پوستتان چرب است پرایمر برای پوست شما انتخاب بهتری خواهد بود. پرایمر و کانسیلر علاوه بر اینکه این خطوط را می پوشانند، پوست پلک را کاملا صاف و آماده میکاپ می کنند. همچنین به دلیل تناژ رنگی روشن، چشم ها را بزرگ تر نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: تیره رنگ شدن کرم پودر روی صورت: چرا کرم پودر روی صورت تیره رنگ می شود؟

۲.داخل چشم مداد چشم سفید یا بژ بکشید

یکی از ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم که می توان استفاده کرد، استفاده از مداد آرایشی سفید یا مداد چشم با رنگ بژ است. هر چند که مداد چشم بز ظاهری طبیعی تری به چشم ها می دهد، با این وجود هر دو این رنگ ها می توانند مفید و کارآمد باشند.

کافیست بعد از آرایش کامل چشم ها، داخل چشم ها، دقیقا داخل پلک پایینی را مداد سفید یا بژ بکشید، به محض کشیدن این خط خواهید دید که چشم ها بازتر دیده شده و شفاف و درخشان می شوند.

شاید بپسندید: مدل آرایش چشم با تم زیبای پاییزی

۳.از کشیدن خط چشم ضخیم و پهن پرهیز کنید

کشیدن خط چشم در آرایش چشم، یکی دیگر از ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم است و از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این که چشم ها درشت تر دیده شوند، به هیچ عنوان خط چشمتان را ضخیم و پهن نکشید. برای این منظور از خط چشم های مایع استفاده کنید و سعی کنید خطی ظریف در قسمت بن مژه و پشت پلک بکشید. در صورت تمایل می توانید این خط را در گوشه های چشم کمی دنباله دار بکشید تا چشم ها حالت کشیده و گربه ای پیدا کنند.

شاید بپسندید: چشم های جذاب و جادویی با آرایش چشم دودی + عکس

۴.از ریمل بلند کننده و حجم دهنده با هم استفاده کنید

ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم: مژه ها تاثیر زیادی در زیبایی و فرم و حالت چشم ها دارند. اگر چشم های ریز و کوچکی دارید، با رسیدگی به مژه هایتان و استفاده از تقویت کننده مژه می توانید چشم هایتان را از افتادگی و حالت جمع خارج کنید. علاوه بر این با داشتن مژه های پرپشت، چشم ها ظاهر گیراتری خواهند داشت.

احتمالاً بپسندید: ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست: درخشش بیشتر لب ها با ست کردن رنگ رژ لب و رنگ پوست

ترفندهای آرایشی

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

ریمل های بلند کننده و حجم دهنده می توانند چشم های ریز را بزرگ تر نشان دهند. اما اگر می خواهید ترفند این کار را یاد بگیرید، بایستی توجه داشته باشید که قبل از آرایش به مژه هایتان حالت بدهید. برای این کار از یک فرمژه کمک بگیرید و یک فر ملایم و زیبا در مژه هایتان ایجاد کنید.

حال یک دور مژه های تان را با ریمل بلند کننده، ریمل بزنید. اندکی صبر کنید، سپس یک دور دیگر مژه های تان را با ریمل حجم دهنده ریمل بزنید. سعی کنید در هنگام ریمل زدن بیشتر روی قسمت میانی و بیرونی مژه ها تمرکز کنید. این کار باعث می شود چشم ها درشت تر و کشیده تر شده و مژه های بلند و پر مشکی ظاهر جذاب تری به چشم هایتان بدهند.

شاید بپسندید: ترفندها و نکات آرایش چشم: چگونه آرایش چشم بی‌نقص داشته باشیم؟

۵.سایه چشم روشن، براق و شاین دار استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم توجه به سایه چشم است. برای آرایش چشم ها و انتخاب تناژ رنگی سایه بایستی به نوع پوست و رنگ چشم های تان توجه کنید. بعد از انتخاب رنگ از هر خانواده ای به سراغ طیف های روشن آن خانواده بروید و از سایه های تیره دوری کنید.

سایه های روشن بهترین انتخاب برای چشم های ریز و کوچک هستند و ظاهری درشت تر به چشم ها می دهند. می توانید برای آرایش یان مدل چشم ها از دو سایه روشن نزدیک به هم استفاده کنید و سایه روشن تر را برای نیمه داخلی پلک و سایه کمی تیره تر را برای نیمه بیرونی پلک استفاده کنید.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

علاوه بر این توجه داشته باشید که سایه های مات برای چشم های ریز و کوچک گزینه مناسبی نیستند، هر اندازه که سایه براق تر و شاین بیشتری داشته باشد، چشم ها بزرگ تر دیده می شوند و جلوه بیشتری خواهند داشت. در انتهای آرایش چشم ها برای این که سایه چشم و خط چشم تان دوام بیشتری داشته باشد، از فیکساتور آرایشی یا تثبیت کننده استفاده کنید.

شاید بپسندید: وازلین: بهترین پاک کننده آرایش چشم +جلوگیری از چین و چروک

۶ نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب که هر کسی می تواند انجام دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =

دکمه بازگشت به بالا