;
تازه ها

مدل آرایش چشم با تم زیبای پاییزی

آرایش چشم پاییزی می‌تواند گرمای دلچسبی را به چهره شما ببخشد. این آرایش با الهام گرفتن از رنگ‌های جذاب پاییزی و سبک‌های مختلف آن می‌تواند یک آرایش چشم بی‌نظیر را برای شما رقم بزند. ما در ادامه تعدادی از بهترین آرایش‌های چشم فصل پاییز را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم تا بتوانید در نهایت بر اساس سلیقه خود آرایش چشم موردنظر را انتخاب کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با انواع آرایش چشم پاییزی

در فصل پاییز معمولا از رنگ‌هایی با تناژ‌های تیره و نارنجی استفاده می‌شود. این رنگ‌های گرم را می‌توانید در سبک‌ها و طرح‌های مختلف روی چشم‌های خود طراحی کنید. ما در ادامه تعدادی از آرایش چشم‌های ترند شده در پاییز امسال را به شما آموزش داده‌ایم. امیدوار هستیم که از مطالعه این مقاله لذت ببرید.

آرایش چشم نچرال

آرایش چشم نچرال بهترین گزینه برای روز‌های شلوغ و پرمشغله پاییزی است. زمانی که شما فرصت کافی برای آرایش چشم‌های حرفه‌ای ندارید می‌توانید از آرایش چشم نچرال استفاده کنید. برای این کار کافی است از سایه بژ یا طلایی به‌عنوان زیرساز پشت پلک خود استفاده کنید و در نهایت انتهای پلک را با رنگ قهوه‌ای نسکافه‌ای پررنگ‌تر کنید.

برخی از افراد مایل هستند که از خط چشم سفید نیز در کنار سایه چشم استفاده کنند. توجه کنید اگر شما نیز می‌خواهید از خط چشم سفید استفاده کنید به یک خط نازک بسنده کرده و از کشیدن خط چشم پهن پرهیز کنید. همچنین قیمت سایه چشم برای فصل پاییز باتوجه‌به برند آن، متنوع است.

آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم اسموکی یا دودی جز ترند‌های اول در فصل پاییز است و خانم‌های زیادی مایل به استفاده از این طرح جذاب برای آرایش چشم‌های خود هستند. قبل از آموزش این طرح به این نکته توجه کنید که برای آرایش چشم اسموکی از خط چشم استفاده نکنید؛ زیرا جلوه خیلی تیره‌ای به چشمان شما می‌دهد که اصلا جذاب نیست.

برای آرایش چشم اسموکی با استفاده از سایه چشم مشکی زمینه پشت پلک خود را تیره کنید. سپس یک رنگ دودی را انتخاب کرده و با آن پشت پلک خود را پررنگ‌تر کنید. توجه کنید که در این طرح باید حتما پایین پلک نسبت به بالای آن رنگ تیره‌تری داشته باشد تا یک‌شکل دودی ایجاد کند.

آرایش چشم براق

این آرایش با استفاده از رنگ‌های براق و اکلیل دار انجام می‌شود و برای عکاسی در مراسم‌های مختلف گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. شما این رنگ‌های براق و اکلیل دار را می‌توانید در فصل پاییز با سایه‌های قهوه‌ای، طوسی و مسی ترکیب کنید و یک هارمونی رنگ بی‌نظیر را در چشمان خود ایجاد کنید.

برای ترکیب دورنگ از این سایه‌ها مثلا رنگ خاکستری با مسی باید از ابتدای پلک تا قسمت میانی آن را قهوه‌ای و از قسمت میانی تا انتها را مسی کنید. شما می‌توانید با استفاده از بهترین ریمل‌های موجود در بازار چشم‌های خود را زیباتر کنید.

آرایش چشم بنفش تیره

در این سبک از آرایش شما می‌توانید از سایه چشم بنفش تیره یا بادمجانی استفاده کنید. آرایش چشم بنفش تیره را باید حتما با سایر قسمت‌های آرایش خود هماهنگ کنید در غیر این صورت زیبایی چندانی برای شما نخواهد داشت.

در آرایش چشم بنفش سعی کنید از خط چشم‌های نازک و کشیده استفاده کرده و مانند آرایش چشم اسموکی از کشیدن خط چشم‌های پهن، اجتناب کنید. قسمت داخلی پشت پلک خود را بنفش تیره و قسمت‌های خارجی پلک را با تناژ روشن‌تری از بنفش آرایش کنید.

استفاده از ریمل در فصل پاییز

ریمل‌ها بسته به نیاز افراد در رده‌های کاربردی مختلفی تولید می‌شوند مثلا برخی از ریمل‌ها حالت حجم دهنده دارند و باعث پرپشت‌تر شدن مژه‌ها می‌شوند. برخی دیگر باعث می‌شوند تا مژه‌ها بلندتر به نظر برسد. به همین دلیل شما باید قبل از خرید ریمل حتما به این نکته توجه کنید که چشمان شما دقیقا به چه نوع ریملی نیاز دارد. در کل برای فصل پاییز مژه‌های بلند و نیمه پرپشت جذابیت بیشتری دارند.

سخن آخر

در کل مهم‌ترین رکن در آرایش چشم پاییزی استفاده از طیف رنگ‌های مناسب این فصل است. رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، قرمز آجری، زرشکی، بنفش و… طیف رنگ‌های محبوب این فصل هستند. سعی کنید از سایه‌های صورتی و پاستلی برای استفاده در این فصل پرهیز کنید. همچنین برای خرید محصولات گلدن رز با تخفیف باورنکردنی پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به سایت خانومی بزنید. در این مقاله سعی کردیم آرایش‌های چشم ترند شده در پاییز امسال را برای شما بررسی کنیم امیدوار هستیم که برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا